Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ville du brukt ett konsoll forum/avdeling (diskutere Ps2 o.l)hvis det fantes på NFF??
Ja 13 59,09%
Nei 9 40,91%
Vet ikke - 0%
Stemmegivere: 22. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  15 1053
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
denne er mest til alle admin. der ute.
Hadde det ikke vært bra med en Konsoll del på NFF??
Hvor man kan diskutere Ps2, xbox, NES eller hva det skal være.
Hvis det er interesse for det, så vil jeg bare si at jeg gjerne kan være admin for det forumet, hvis dere vil..
Tror det er en del her som synes det er ett godt forslag.
Totto
Syns vi bare kunne gå tilbake til å ha et "Gaming" forum. Teit å diskutere spill i "Vanlig diskusjon" og "Warez" forumet.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
Ja, jeg er enig, det var noe sånt jeg tenkte på.
Men det kunne kanskje vært hendig å delt det opp i flere deler, en for hver spill-konsoll,feks Pc, Xbox, SnEs osv.
Det er som du sa, litt dumt å diskutere spill i Warez og Vanlig Diskusjon, forumene.
Totto
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
nei, ikke et eget forum for konsoll og et for pc. det blir altfor mange forumer. det holder med ett spillforum som gjelder alle. pc, max, konsoll osv. som ana sier, det var jo et spillforum her før. tror det forsvant i vår.
Sist endret av Gusto; 21. desember 2001 kl. 12:49.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
høres greit ut det..
Du har rett at hvis man lager flere forum slik jeg foreslo ista, så vil det bli litt mange. Hvorfor forsvant det forrige spill-forumet? Ingen som brukte det?
Totto
im down with gaming forum! (det betyr ja til spillforum)
Må ha et gaming forum ja, der vi kan diskutere CS og Across
Better than thou.
Helt klart! Gjerne et eget for konsoll og et for pc, men ikke for hver enkel konsoll. Jeg tar gjerne på meg mod jobben der. Og det gjør sikkert ana også.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
Ett for konsoll og ett for pc virker fett nok.
Hvem sa across???:P
Totto
Opprinnelig postet av Carlo
Helt klart! Gjerne et eget for konsoll og et for pc, men ikke for hver enkel konsoll. Jeg tar gjerne på meg mod jobben der. Og det gjør sikkert ana også.
Vis hele sitatet...
I see your telekinetic skills are top-notch.
Men anyways, samme for meg om det blir et PC og et Konsoll forum, PC gaming suger anyways.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
det kryr jo av forum her. det var derfor forum ble kuttet ned på i vår/sommer. jeg synes nuh at 1 spillforum er nok, for ellers blir det 2 små forumet istedenfor 1 aktivt. men det kan jo prøves med 2 og se om begge holder seg aktiv. nå kan det også nevnes at når det forrige spillforumet ble tatt vekk var det bare i overkant av 200 medlemmer på forumet, men nå er det vel 1100.
hvorfor ikke? høres bra ut + jeg tror jeg ville vært aktiv der
▼ ... noen uker senere ... ▼
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
Ja??
Hva skjer a?
Hadde vært fint å fått opp det forumet snart...... Trenger dere mods så melder jeg meg gjerne til jobben
Totto
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
ask and ye shall recive.. fyll det fort ellers dreper jeg dere med en gammal avsagd AK
Ett forum for Konsoll og ett forum for PC. Kjempe fint.
Lås dirking å infiltrasjon kan godt fjernes for min del.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
nei
ett for gaming. punktum. thread closed