Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2132
Jeg sitter akkurat nå og ser på den nyeste videoen til E-Type på ZTV. Musikken er litt irriterende catchy, selv om den egentlig er veldig harry og dårlig også.

Uansett, i går påsto en kamerat at danse-venninnen til E-Type - hun sinnsykt strøkne baben i sort g-streng som danser i alle videoene - er en TRANSE. Er det noen som vet noe om dette? Søren heller, her sitter man og sikler på en dame - og så plutselig viser det seg at det kanskje er en mann.

Vær så snill å svare på denne posten om dere har noe informasjon om dette. Om ikke annet, så i hvert fall for min heteroseksualitet sin skyld. ;-)
Sist endret av nso; 10. april 2019 kl. 00:13.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
hahahaha, slapp av....
Du er nok bare litt skeiv, ALLE veit at hun er Transe
Neida, har ikke hørt noe om at hun/han er det, i såfall, du er vel ikke homo fordi du ser ei skikkelig fin dame, og sikler som en gal, selvom han er mann...........
Vel litt rotete det der, men du tar sikkert pointet.
Totto
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Du kan ikke tulle med ting som dette. Dette er alvorlige greier. Plutselig kan man ikke være sikker på noen jenter man ser; men man må heller ta utgangspunkt i at det faktisk er en transe du sikler på - og så (kanskje) bli positivt overrasket hvis det viser seg å være en jente når du først har fått ho (eller han?) i seng.

Ikke det at jeg har noen planer om å bedekke dama til E-type. Det tørr jeg ikke, etter disse ryktene.
;-)
jeg tror ikke at hun er trans liksom. tror du han ville latt en transvestitt danse på videoene sine eller? nei, tvilsomt.
ingen vil se transer som danser. jeg håper inderlig ikke at hun dama er trans
Noen som vet hvor jeg kan finne den videoen?
*hjelp* må si meg usikker i denne saken her.
men vist dette er kaldte fakta, så skal eg F ikke se på et kvinnfolk igjen *kiddin'*
Hmmmz hun er da ikke så fin? Mulig jeg sitter her å tenker på feil kvinnfolk da (evt. mannfolk )
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Opprinnelig postet av Stormen
Du kan ikke tulle med ting som dette. Dette er alvorlige greier. Plutselig kan man ikke være sikker på noen jenter man ser; men man må heller ta utgangspunkt i at det faktisk er en transe du sikler på - og så (kanskje) bli positivt overrasket hvis det viser seg å være en jente når du først har fått ho (eller han?) i seng.

Ikke det at jeg har noen planer om å bedekke dama til E-type. Det tørr jeg ikke, etter disse ryktene.
;-)
Vis hele sitatet...
Hehehehe, hvis du tenker sånn så kommer du til å flippe helt ut gutt... Så klart er det kjipt hvis dama løfter opp ringen for å pisse, men som sagt, man kan ikke tenke sånn... Ikke tro på alt du hører sier jeg bare.
Totto
http://www.celebscity.net/celebritie...emirbag/02.jpg

hun heter Dilnarin Dee Demirbag.. og bare se på bildet.. se på.. ahh.. if thats not a man then you have to look like frickin rambo to be a man.
/%"§#€"#&€#!!!!!!1123

Den Life sangen er så forbanna catchy!
Svidd seg fullstendig fast på hjernen!
Better than thou.
På Ricky Lake en gang så så jeg en mann som var dragartist, som særiøst så BRA ut! Nå er jeg heller tvilsom og da men still..
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Hmm... Nå har jeg trålet internett på jakt etter beviser, og om hun danseren er transe, så står det i hvert fall ingenting om det på nettet. Det må da stå, hvis hun er det. Det er jo ikke helt vanlig lixom - å ansette en transe til å danse ;-)

Uansett, jeg fant denne utrolig stusselige fansiden for E-type. Det viste seg at det fantes noe som het "The E-Type Webring" - som er en samlig med masse E-Type fansider (haha) - og denne er den verste av dem alle ;-) Sjekk webmasteren:

http://hem.passagen.se/pelass/?noframe