Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 654
Jeg brukte X-mas Stylen helt til det begynte å hakke så for jævli mye, så jeg bytta over til Default. Men den er jo så sinnsykt stygg!!
Kan der ikke lage en ny en? Plz.. en med litt farger.. bare litt.. ikke sånn rosa og faenskap, men denne grå og sorte er så.. ja, blir jo nesten deppa av å se på den
Jeg bruker Christmas-stylen fremdeles, har ikke noen problemer. Det nærmer seg alikevel tider, hvor christmas-stylen ikke er så fet. Litt enig med at det hadde vært fint med noen friskere styles... Klassikeren i blåtoner og hvitt er jo fint (og med en liten windows logo i det ene hjørnet )
Hva med en slags guide på hvordan man lager styles og deretter en compo om å lage den feteste? På denne måten ville vi vært sikra en god del fete styles å velge mellom!
støtter deg der
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
har endel jeg må få gjprt med pcn (nettopp fått ny).. så det går vel en liten stund før jeg får gjort ferdig ett nytt style.. men skal definitivt begynne på noe nytt i nærmeste fremtid
PS! xmas-style rocker defaulten