Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 600
Skolen jeg går på, altså Grim Ungdoms Skole har ENDELIG fått ADSL Fastlinje, 2000kbit / 512kbit tror jeg

Testa den på Speedometeret @ itavisen.no, fikk på det meste 2200 og noe, men den lå vanligvis på 1600kbit.

Så tenker det er 2mbit linja fra NextGenTel de har fått seg.

Endelig!! sier jeg bare, nå skal jeg faktisk begynne å møte opp i datatimene. Weee
Hmm.. *lete etter ftper*
Heldiggris.
Hvis 100 datamaskiner er koblet til den linja og mange er på nettet samtidig så er ikke det så ultra raskt da. På skulen vår er det 2mbit og det suger hos oss ihvertfall.
W00t! Har dere datatimer på ungdomskolen?!
Max 30 som er kobla til den internetten da.. Og de fleste bruker ikke nettet, men spiller half-life på lan

Så er jo digg. Tenker jeg skal regge et par fake home.no.net kontoer, og laste opp mye digg på ftp-er videre
DIGG for dere, og forhåpentligvis digg for meg hvis jeg får noe igjen når jeg får fastlinje. Hvis jeg EVER får

Snakkes
-Beistet
i går fikk kameraten min 2024/256, var dødsmoro!

/me prøver å få overtalt pappa til fastlinje, det er jo nettopp kommet her.. telehor, nexgenitel, bluecom, det er faktisk 3 forskjellige som leverer. brevida leverer feks for bluecom, og telehor leverer for seg selv og nexgen.

JEG ØNSKER MEG 2mbit inn og 2mbit ut!! =)