Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 785
Hvilken butikk anbefaler du? Hvorfor?

Skal kjøpe noe hageutstyr; spade, stor saks, hansker, og mulig mer.
Jeg var lenge wannabe bonde og fan av Felleskjøpet men det er ikke så rimelig. Kan ha kampanjer,

Megaflis har merkelig nok endel bra av denslags, bl.a. Bra pris på Bahco hageverktøy/redskap. Bahco er jo bra på verktøy ellers...

Jernia kan ha kampanjer.

Tja.. Plantasjen?
Biltema er ofte godt nok. De har helt knall service på returer og reklamasjoner dersom noe skulle bli ødelagt. Putt kvitteringen i en konvolutt å spar den, så får du i 95% av tilfellene ny vare om du skulle få problemer.
Fiskars har jeg gode erfaringer med til privat bruk.
Mye å velge i.

Bare sjekke hvem som forhandler og kjøpe der du er komfortable da det også kan være mye variasjon fra butikk til butikk.

Selges av bland annet, jernia, FK, Montér.

Sikkert de fleste byggevarehus
Clas Ohlson pleier jeg som oftest å gå til for alt av sånne fikse-hjemme ting.
Hvorfor? Det meste der er helt ok kvalitet (men det er lurt å lese anmeldelser i nettbutikken før man kjøper), det er ofte veldig billig, og de er enkle å ha med å gjøre mtp. returer og sånt.