Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ville du benyttet deg av dette?
Ja 3 17,65%
Kanskje 3 17,65%
Nei 11 64,71%
Stemmegivere: 17. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  2 7677
Hei! Har sett det er mange som skriver om dette, og når nysgjerrigheten tok over tenkte jeg å prøve meg på dette.

Har null, zero og nada erfaring, og desto morsommere. Men med det følger en hel del spørsmål.

Har kjøpt webhosting, domene og SSL, og har siktet meg inn på MyBB med en tilhørende fin premium extention.

Men hva burde jeg tenke på, passe på, legge til and so on? Alt i fra hvordan man legger til forumregler til headerfarge.

Alt av tips mottas med takk og håper kanskje dette er noe folk vil benytte seg av
R.i.p 23.04.2021
Vis man har mulighet for og kjøpe crypto anonymt så er det veldig interisant for de fleste.ellers finnes det allerede mange muligheter.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Vis man har mulighet for og kjøpe crypto anonymt så er det veldig interisant for de fleste.ellers finnes det allerede mange muligheter.
Vis hele sitatet...
Ja, der var jo dette som var tanken, betaling med alt ifra paypal til kontant. Et rating system tilført forumbrukerne osv.