Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4190
Hei!
Husker da jeg var mindre at kompisen min hadde en svart perm med noe som het Monsters. Har prøvd å google i mange timer, men finner ingenting relevant.
Er det noen her som husker disse sorte permene? De inneholdt A4 plakater av forskjellige bizarre monstre og "fakta" om dem. Ofte med ganske grafiske illustrasjoner.

Har spurt barndomskompisen min, men han har dem ikke lenger, og vet ikke noe mer enn at det heter Monsters.

Prøver å finne et sted å kjøpe disse, eller finne online.
Noen som vet om noe relevant?
Litt for lite info for min del til å finne noe spesifikt - Mitt forslag ville kanskje å gå på ebay.com og søke på Monsters under bøker (?). Vet ikke om det finner det du er ute etter, men du finner mye rart der.
Sitat av The Riddler Vis innlegg
Litt for lite info for min del til å finne noe spesifikt - Mitt forslag ville kanskje å gå på ebay.com og søke på Monsters under bøker (?). Vet ikke om det finner det du er ute etter, men du finner mye rart der.
Vis hele sitatet...
Skal ta å prøve meg litt der, se om jeg finner noe, takk.
Jeg husker også disse veldig godt. Tar jeg ikke helt feil, var det et opplegg hvor man abonnerer og månedlig får tilsendt flere monster-ark i posten.
Jeg husker det var både fiksjonelle monstre, dinosaurer, yeti, chupacabra og så videre.

Desverre har jeg ikke klart å google meg fram til noe behjelpelig resultat selv, men jeg husker veldig godt at det var et opplegg hvor man samlet disse arkene og satte dem i en perm.
Skal poste her om jeg finner ut hva det heter
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Jeg husker også disse veldig godt. Tar jeg ikke helt feil, var det et opplegg hvor man abonnerer og månedlig får tilsendt flere monster-ark i posten.
Jeg husker det var både fiksjonelle monstre, dinosaurer, yeti, chupacabra og så videre.

Desverre har jeg ikke klart å google meg fram til noe behjelpelig resultat selv, men jeg husker veldig godt at det var et opplegg hvor man samlet disse arkene og satte dem i en perm.
Skal poste her om jeg finner ut hva det heter
Vis hele sitatet...
Helt korrekt! Akkurat disse jeg er ute etter. Kult å se flere som husker dette.
Skal oppdatere selv, om jeg finner noe relevant. Søker gjennom e-bay for øyeblikket.
Hmm, hadde denne permen selv. har den vel liggende enda også. Tror det var igjennom Monster klubben man fikk disse.
Sitat av kaizokupuffball Vis innlegg
Hei!
Husker da jeg var mindre at kompisen min hadde en svart perm med noe som het Monsters. Har prøvd å google i mange timer, men finner ingenting relevant.
Er det noen her som husker disse sorte permene? De inneholdt A4 plakater av forskjellige bizarre monstre og "fakta" om dem. Ofte med ganske grafiske illustrasjoner.

Har spurt barndomskompisen min, men han har dem ikke lenger, og vet ikke noe mer enn at det heter Monsters.

Prøver å finne et sted å kjøpe disse, eller finne online.
Noen som vet om noe relevant?
Vis hele sitatet...
Har faktisk drevet med akkurat det du beskriver, googlet meg ihjæl for å finne dette. Men av mangel på søkeord, så ga jeg opp da jeg ikke visste hva jeg kunne søke på. Savner den serien selv.
http://wierdnwildcreatures.wikia.com...Creatures_Wiki

http://vignette3.wikia.nocookie.net/...20130914232656

Linken der er et fra den boka, akkurat den der. Husker så sykt godt at det vesnet der skremte dritten ut av meg :P
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg har 3 permer med disse.