Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 809
Ser det er en del her som er interessert i CBD-Olje på forumet her, hva er det folk vet om det? sitter på en god del informasjon om det selv, men er nysgjerrig på hva folk i Norge faktisk vet om det og hvordan utviklingen av produktet faktisk er i en stigende kurve!
Lager min egen cbd, har bediol som base. Da vet jeg hva jeg får, sånn ca.
Eneste jeg vet er at cbd har blitt klassifisert som ny mat i EU så skal bli spennende å se hva det gjør for markedet generelt i Europa. Legemiddelverket har vel antydet at lovene rundt som cbd skal liberaliseres litt så antar det i hvert fall vil åpne for å kunne importere til eget bruk.

Rettelse; Lovene rundt cbd med thc opp til 0,2%.
Sist endret av hestpåpinne; 5. januar 2020 kl. 21:36.
Har laget nærmere 100g med diverse hasjolje. "Full spectrum" er olje laget av hemp(cannabis med mindre enn 0.3%thc) hvor strain-karakteristikken er bevart best mulig. Dette kan gjøres med f.eks etanol eller isopropanol, og om ikke jeg tar feil, aceton.

Jeg har ikke gjort Det med hemp kun hasj/Marijuana, men fremgangsmåten er den samme. Forskjellen er at du ikke blir ruset men Det har allikevel medisinske effekter. Jeg ville nok derfor brukt den oralt eller laget stikkpiller

Co2 ekstrakt er visst ogå mulig med hemp for å fjerne alt annet enn CBD. Av gass har jeg kun erfaring med butan og propan, som definitivt også får med THC. Allikevel ikke full spectrum da den kalde gassen utelater enkelte plantestoffer

Bare søk how to make ethanol hash oil eventuelt full spectrum cannabis oil og les litt om Det.