Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5039
God morgen. Skal selge noe greier jeg arvet som jeg ikke helt har greier på. Så tenkte å se om det er noe verdi i det hvis noen her på forumet har litt peil så hadde det hjulpet meg ut masse!. Kjenner jo til noen av merkene, men that’s it.


SUPER-X PRO av Behringer

Gemini CD-9500 PRO III - dual CD player

Numark DM1090X - preamp mixer kvalitets merke

Aner ikke hva dette er. Den følgte med bunken og veier et tonn

Har en hel eske med ledninger til utstyret inkludert en mikrofon. Er jo litt gøy å samle på sånne ting, men sikkert noen som får mer glede av den enn meg.

Så hvis noen her har en prisantydning så gjerne kom med det, altså enten pris per utstyr eller for hele samlinga på en gang. Har sett noe av utstyret for noen hundre dollar, men vet ikke hva jeg skal sette. Takker

PS. Dette er ikke en annonse. Men PM om det lures på noe mer
Noen hundre kroner er nok mer riktig enn dollar...
DJ utstyr fra 90-tallet og en bilstereoforsterker fra samme tid kan det se ut som.
Hjelper lite at det er kvalitetsmerke når det er modent for teknisk museum.
Markedet renner over av analolgt lydutstyr til gi bort pris da alt er digitalt i dag.
Og hvem bruker CD?
Vet ikke. Tenkte jo igrunn samme som deg. Ikke jeg hvertfall, men hadde noen interesserte men de var nyskjerrig på hva jeg ville ha for det, og da vil jeg ikke skremme dem bort ved å si 2000kr.

Prøver meg litt frem jeg. Noen hundre kroner hjelper det også
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Du kan ta noen Tusen kroner for det utstyretm

Feks til karaoke eller ungdoms disko.

Kanskje en restaurant som vil spille litt. Musikk.

Et par hundre er veldig lite.

Hadd jeg hatt rbik for det hadde jeg lett kunne gitt deg 1000 kroner og følt jeg hadde gjort en god handel.
Finn en facebook gruppe som selger lydutstyr hvor det er mange medlemmer.

Så selger du alt sammen for Hbo 1000 kroner.. Mis t budøkmimg 100 kr. F. Eks.
Noen tusen papaM? Den ampen fra Rockford kan ha en verdi om den fortsatt virker. Men analog mixer, dual cd og en crossover/delefilter?
Jeg ville bydd 100-200 kr for rockforden om jeg hadde hatt en gammel bil som trengte lydopprgadering, og droppet å kjøpe alt annet. Alt det DJ utstyret er vel mest som skrap å regne i dag? DJ's løser jobben med laptop vel?

For all del ts, du må gjerne forsøke noen tusen, om du finner folk som betaler noen tusen for alt så er jo ikke prisen for høy. Men jeg blir faktisk overrasket om du skulle klare mer enn max 3-400 kr.
Sist endret av random67489; 9. juli 2019 kl. 11:05.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Har solgt flere gamle mixere for 300-500 kr. Nypris kanskje 2-3000kr.

Altid noen som ønsker analogt utstyr som er old school.

Selv har jeg med mer peil på analogt utstyr og synes det er gøy å bruke.

Men prøv med en minstepris og høyst budene over smertegrensen din. Kanskje 4/500kr?

Min erfaring er at om startet lavt, feks 0 kr og minste budøkning på 100 kr så får man flere bud.