Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 758
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åssen passe best på at jeg ikke får infeksjon? Massere klumpen, smøre noe på, la den være i fred? Merka fort at jeg ikke traff åra så var ikke mye jeg fikk skyti inn altså, men gjør vondt som fy uansett
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp bruledine krem på apoteket og sånne små sterile kompresser +sykehustape på apoteket. Dekk det med krem og hiv oppå en kompress etterfulgt av tape.

Når det gjelder å massere det, så har jeg aldri hørt det blitt anbefalt før. Men kanskje noen andre kan svare på det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åssen passe best på at jeg ikke får infeksjon? Massere klumpen, smøre noe på, la den være i fred? Merka fort at jeg ikke traff åra så var ikke mye jeg fikk skyti inn altså, men gjør vondt som fy uansett
Vis hele sitatet...
Det går seg til av seg selv , som regel. Skutt bom sikkert 100 ganger, og aldri gjort noe spesielt.. Har bomma med heroin,GHB,amfetamin