Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1600
Anonym bruker
"Sinna Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det sløsing? Hvor mye burde jeg ta (ikke toleranse, men har speeda flere ganger, men kun snorta) og hvor ofte burde jeg ta påfyll? Blir tett i nesen etter hver gang jeg har speeda og blir kvalm av det, gidder ikke snorting mer.
Mye bedre en sniffing på mange måter, varer lengre, sunnere, blir ikke tett i nesen, må ikke ha mange nye doser (med mindre du liker kicket av sniffing) Per 4-5time påfyll kanskje tidligere, men det føler du på.
Sist endret av BenzoKnekk; 29. november 2021 kl. 23:23.
Anonym bruker
"Sinna Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Mye bedre en sniffing på mange måter, varer lengre, sunnere, blir ikke tett i nesen, må ikke ha mange nye doser (med mindre du liker kicket av sniffing) Per 4-5time påfyll kanskje tidligere, men det føler du på.
Vis hele sitatet...
Jeg liker som sagt ikke sniffing. Jeg blir alltid tett i nesen og ender opp med å måtte ta nesespray i flere dager/uker i etterkant. Liker kicket jeg får av sniffing men det er ikke verdt bryet. Droppet 0,3 for 3 timer siden men er ikke speedet, bare litt mer våken.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg liker som sagt ikke sniffing. Jeg blir alltid tett i nesen og ender opp med å måtte ta nesespray i flere dager/uker i etterkant. Liker kicket jeg får av sniffing men det er ikke verdt bryet. Droppet 0,3 for 3 timer siden men er ikke speedet, bare litt mer våken.
Vis hele sitatet...
Visst du har droppet 300mg uten noe god effekt er det dritt speed.
Anonym bruker
"Sinna Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Visst du har droppet 300mg uten noe god effekt er det dritt speed.
Vis hele sitatet...
Åja jojo har fått effekt, men den dabber jo. Er 3 timer siden. Er nok ikke beste kvaliteten dog, men den funker greit. Men vil bli skikkelig speeda nå.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åja jojo har fått effekt, men den dabber jo. Er 3 timer siden. Er nok ikke beste kvaliteten dog, men den funker greit. Men vil bli skikkelig speeda nå.
Vis hele sitatet...

Da er det bare å droppe mer. Om du ikke blir speeda nok av droppen du tar, så fyller du bare på med en til.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Visst du har droppet 300mg uten noe god effekt er det dritt speed.
Vis hele sitatet...
Ja må være skikkelig dritt speed, når jeg speeder og tar en 0.3 får jeg puls på 250 og tror jeg skal dø, rart at du ikke er meir en litt meir våken
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Ja må være skikkelig dritt speed, når jeg speeder og tar en 0.3 får jeg puls på 250 og tror jeg skal dø, rart at du ikke er meir en litt meir våken
Vis hele sitatet...
Puls på 250 og du lever forsatt? I følge NHI er takykardi på over 200 i puls farlig. Blacket du ut under rusen?

For lenge siden spiste jeg 1gr hasj og var oppå 1.2g speed, begynte å blacke ut og ble forvirret, ut av kroppen opplevelse (Lå i sengen på soverommet og plutselig var jeg oppå kjøkkenet), så kjente jeg hjertet banke hardt som faen og ringte 113, og da ble jeg kjørt til legevakten hvor pulsen lå på 200-210 og så akuttmotaket, hvor jeg la på overvåking en natt, dagen etter var pulsen på 180+, så fikk jeg sobriler og noen andre tabeletter som roet ned pulsen, og fikk gå hem etter en times tid.
Anonym bruker
"Sinna Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Ja må være skikkelig dritt speed, når jeg speeder og tar en 0.3 får jeg puls på 250 og tror jeg skal dø, rart at du ikke er meir en litt meir våken
Vis hele sitatet...
Selv etter flere timer? Trodde det var helt vanlig å måtte ta påfyll etter et par timer, nettopp fordi effektene daler litt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det sløsing? Hvor mye burde jeg ta (ikke toleranse, men har speeda flere ganger, men kun snorta) og hvor ofte burde jeg ta påfyll? Blir tett i nesen etter hver gang jeg har speeda og blir kvalm av det, gidder ikke snorting mer.
Vis hele sitatet...
Nei, føler ikke at det er sløsing! Jeg syntes det var sløsing selv, når jeg holdt på med det, men sannheten er at du får minst like bra form, av å droppe som å snorte! Hvertfall lengdemessig! Er skyting som blir fort sløsing i lengden! (Selv om det gir verdens beste kortvarige kick)

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åja jojo har fått effekt, men den dabber jo. Er 3 timer siden. Er nok ikke beste kvaliteten dog, men den funker greit. Men vil bli skikkelig speeda nå.
Vis hele sitatet...
Med skikkelig makka trenger du ikke å justere på minimum 30 timer!
Sist endret av syrebiten; 30. november 2021 kl. 05:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har hatt puls på 220 på 3d mølle men vet ikke hvor nøyaktig det er?
Anonym bruker
"Nyfiken Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selv etter flere timer? Trodde det var helt vanlig å måtte ta påfyll etter et par timer, nettopp fordi effektene daler litt?
Vis hele sitatet...
Vel, hvis du har fått høy toleranse, kan det hende du må ta påfyll etter noen timer. Men egentlig må man ofte ikke det, det er bare det at du er gira på å "kjenne det mer".
Allikevel blir du liggende våken dritlenge, enten du "fyller på" eller ikke.

Hvis det er bra speed da. Høres ut som du ikke har verdens beste kvalitet, om du føler du må fylle på mer etter 3 timer. Eller høy toleranse
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Har hatt puls på 220 på 3d mølle men vet ikke hvor nøyaktig det er?
Vis hele sitatet...
Alt over Maxpulsen er skadlig, Max pulsen er 220 minus alderen din. La oss si du er 30år så er Max-pulsen din 190, om du går over den , så øker sjansen for ugjevn hjerterytme, hjertestans, og hjerteinfarkt.