Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 7835
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg prøvde en sprøyte med heroin igår for første gang.

Jeg våknet idag å har sykt vondt i brystet, er det en vanlig bivirkning? Forsvinner smerten hvis jeg setter ett skudd til nå?
Merket ikke noe til smerten før idag, bare litt ømt i armen igår.
Ring legevakta og spør hvis du er bekymret?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin er er opiat og er smertestillende så bare for det du ikke har vondt nå betyr ikke det at faren er over.

Er jo vanskelig å vite om det bare er noe muskulært eller om det kan ha sammenheng med å sette skudd. Men du burde følge litt med uansett.

Og forresten, welcome to heroin hell
Slapp av jeg har kontroll, jeg bruker opp resten også tar jeg pause.
Det er når de sier de har kontroll at de virkelig begynner å få problemer
Sitat av Rebo Vis innlegg
Slapp av jeg har kontroll, jeg bruker opp resten også tar jeg pause.
Vis hele sitatet...
Du opprettet denne tråden PGA smerter etter en smell. Nå eksisterer det ikke problem fordi du bruker til du er tom? Et det da du kontakter legen med både abstinenser og smerter?
Vær så snill og slutt nå, mens du fortsatt kan.

Sitat av Rebo Vis innlegg
Slapp av jeg har kontroll, jeg bruker opp resten også tar jeg pause.
Vis hele sitatet...
Det faktum at du har tatt herion viser at du nettopp ikke har kontroll. Suksessraten for bruken av herion er meget dårlig.
Dere må roe ned as, jeg skal slutte når jeg er tom. Ikke faen om jeg kaster 2000 verdt av herro i dass
Sitat av Rebo Vis innlegg
Dere må roe ned as, jeg skal slutte når jeg er tom. Ikke faen om jeg kaster 2000 verdt av herro i dass
Vis hele sitatet...
Selg det? Du er åpenbart naiv allerede som kjøper heroin i så stor kvanta godtroende om å kutte ut så fort du går tom.
Sitat av Rebo Vis innlegg
Dere må roe ned as, jeg skal slutte når jeg er tom. Ikke faen om jeg kaster 2000 verdt av herro i dass
Vis hele sitatet...
2000kr versus et liv på gaten
Enkelt valg spør du meg
Om du ikke har lest den enda, så burde du lese tråden til Bloodshooteyes. En jævlig trist, og tragisk forteling.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

Han mente han hadde kontroll, helt til han ikke hadde det.
Sitat av Rebo Vis innlegg
Dere må roe ned as, jeg skal slutte når jeg er tom. Ikke faen om jeg kaster 2000 verdt av herro i dass
Vis hele sitatet...
Da spør jeg igjen... Helseproblemet som er trådens opphav? Hva med det?

+ det etos02 og Jorg sa
Sist endret av knert1; 23. november 2021 kl. 16:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rebo Vis innlegg
Slapp av jeg har kontroll, jeg bruker opp resten også tar jeg pause.
Vis hele sitatet...
" jeg har kontroll "...Denne setningen har alle junkiser sagt til seg selv fra tidenes morgen. Ikke tro du er annerledes

Jeg prøver ikke å være nedlatende her. Det er er bare realiteten. Jeg har selv vært der, mer enn en gang.

Når du kan slutte vil du ikke og når du vil slutte klarer du det ikke.

Jeg synes bare det er jævlig trist. Du aner ikke enda selv hvilket helvete du har begitt deg ut på.

Anbefaler deg også å lese tråden til bloodshoteyes. Forhåpentligvis kan du lære noe der, selv om du mest sannsynlig tenker som alle andre som er i "romanse fasen" på heroinen "Det skjer ikke meg" og dermed ikke skjønner alvoret før det er for seint.
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Om du ikke har lest den enda, så burde du lese tråden til Bloodshooteyes. En jævlig trist, og tragisk forteling.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

Han mente han hadde kontroll, helt til han ikke hadde det.
Vis hele sitatet...
Herregud for en forferdelig trist historie.
Blir helt tårevåt av å lese foreldrenes respons til forumet.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Herregud for en forferdelig trist historie.
Blir helt tårevåt av å lese foreldrenes respons til forumet.
Vis hele sitatet...
jupp, mener nesten den burde være pensum på skolen. Er ganske utrolig hvor fort det går galt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Jorg Vis innlegg
2000kr versus et liv på gaten
Enkelt valg spør du meg
Vis hele sitatet...
Sitter her å gråter as. Fy fy faen.
Sitat av Rebo Vis innlegg
Dere må roe ned as, jeg skal slutte når jeg er tom. Ikke faen om jeg kaster 2000 verdt av herro i dass
Vis hele sitatet...
Nå har det gått to uker og jeg er litt nysgjerrig. Hvordan er situasjonen? Brukt opp? Kjøpt mer?
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Sitat av Rebo Vis innlegg
Dere må roe ned as, jeg skal slutte når jeg er tom. Ikke faen om jeg kaster 2000 verdt av herro i dass
Vis hele sitatet...
Alle har kontrollen helt til de mister den, TS.

Herre min skaper og gud så glad jeg er for at jeg snublet over freakforum da jeg var 14 år på jakt etter fake legg for å kjøpe snus.

Slike tråder og utsagn skremmer dritten av meg like mye i dag som da jeg var 14. Tusen takk, freak.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Farlig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det? Ga du deg etter det ble tomt eller nærmer du deg ett liv på plata?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan går det med smertene etter H ?
Sitat av Rebo Vis innlegg
Slapp av jeg har kontroll, jeg bruker opp resten også tar jeg pause.
Vis hele sitatet...
Denne setningen har tusenvis av gatenarkomane sagt før deg. Vær så snill å søk avrusning/behandling.

Det er nettopp på dette tidspunktet at det kanskje ikke er for sent å snu, du er ikke en kroniker enda. Du har nettopp opplevd det farligste med rus, nettopp at det løser et konkret problem i livet ditt, i dette tilfellet smerter.

Når du videre støter på andre fysiske, psykiske og sosiale problemer, vil rus føles som den enkleste løsningen. Det er på denne måten man blir fullstendig 110% rusavhengig. Du har potensielt mange gode år igjen av livet og man lever bare en gang.
Sist endret av Cheese; 15. desember 2021 kl. 14:18.
Anonym bruker
"Orange Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan gikk det? Ga du deg etter det ble tomt eller nærmer du deg ett liv på plata?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig har hen kjøpt mer
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Om du ikke har lest den enda, så burde du lese tråden til Bloodshooteyes. En jævlig trist, og tragisk forteling.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

Han mente han hadde kontroll, helt til han ikke hadde det.
Vis hele sitatet...
fyfaen leste nettop hele faenskapet på 2 t. er helt rar i hodet nå
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Om du ikke har lest den enda, så burde du lese tråden til Bloodshooteyes. En jævlig trist, og tragisk forteling.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

Han mente han hadde kontroll, helt til han ikke hadde det.
Vis hele sitatet...

Det der var forferdelig lesning. Er så glad jeg aldri har fucka med heroin og at jeg aldri har hatt noe som helst drag mot det til tross for at jeg har eksperimentert med så og si alt annet av det som er kjent (minus designerdrugs)

Den tråden burde være en sticky på Rusforumet. Et mørkt men realistisk innblikk i hvordan det kan gå. Takk for at du delte
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Om du ikke har lest den enda, så burde du lese tråden til Bloodshooteyes. En jævlig trist, og tragisk forteling.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

Han mente han hadde kontroll, helt til han ikke hadde det.
Vis hele sitatet...

Leste hele tråden... Det var som å være med han dag for dag...
Og siste posten hans skrev er bare helt sykt TRIST!

Har vært trist hele dagen etter jeg leste det... <3
Høres ut som tull av trådstarter ��