Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2641
Jeg tok det for rundt femti minutter siden, og jeg er drit kvalm, kjempe redd og forvirret. Jeg angrer grådig nå. Jeg har prøvd å spy det opp igjen med det var for sent, I guess. Jeg føler kalde "bølger" fra brystet og opp i hodet. Jeg er med kjæresten min som virker som han storkoser seg, og han passer på meg. Men jeg vet ikke hvordan jeg liksom skal roe meg ned? Prøvd rolig musikk, bare ligge i senga med lukkede øyne.. Jah.
Help, anyone?

25 c 25 i combo er en type syre. Tror jeg.
Finn et rom alene og hvil/sov der, neste gang ikke put i deg noe du ikke vet hva er..
Pust med store åndedrag og med magen. Ingen har dødd av en bad trip, om noen timer er du helt normal igjen
Kan anbefale deg å gå en tur ute. Finn på noe annet en å bare se på tv eller sitte i ro (det gir plass til onde tanker). Hold hodet opptatt, Lek med lego, gå på eventyr eller ha en vennlig snøball krig. Så mange muligheter.

Ellers enig med zherxyl, virker ikke som du har nok kunnskap om stoffet.
Sist endret av Eidee94; 13. februar 2013 kl. 11:28.
Prøv så godt du kan å bare flyte med, snu det fra noe dårlig til noe bra
Hvis det blir for intenst, skift rom! Ta deg en tur til et annet rom og samle tankene dine, så går du tilbake igjen når du føler for det. Sist men ikke minst - Rusen kommer til å gå over.
Jeg gjør ikke dette igjen.
Takk for svar.
Sett deg ned i dusjen, lukk øynene og ta en pause fra verden mens du lar det lunkne vannet renne over deg. Gjerne med et par stearinlys og dempet belysning.
Det hjelper alltid for min del.
Hvis ikke det funker så kan du teste å meditere litt.

Krabb opp i armkroken til kjæresten din for litt snuggle-time. Ligg der og vær i ett, det er god stemning for dere begge.
De stoffene skaper en viss "elektrisitet" som bare underbygges om man er to

Kvalmen må du bare leve med, de stoffene du tok innebærer en del kroppslig ubehag, men det er ingenting du egentlig kan gjøre for å forbedre det. Men, ta det med ro. Det er en del av opplevelsen og stoffene. Om du prøver å la være å fokusere på kroppen og ubehaget(gi litt F liksom) så hjelper det en god del. 25-stoffene har litt ubehag, men i mine øyne så skaper det på en måte settingen for trippen. Det blir en annen følelse over hele opplevelsen og bare å la det stå til egentlig.

Sitat av lilliandeen Vis innlegg
Jeg gjør ikke dette igjen.
Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Aldri si aldri :P Når du kommer ut av turen tenker du kanskje annerledes.

Det står et par tips på denne siden i LSD-tråden også fra da jeg kastet innpå samme stoff:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=121878
ta å gjør noe annet en å sitte der gå ut eller bare få en change in setting ! Det kan hjelpe utrolig mye samtidig som du ikke tenker så mye på at du er dårlig! noia er nok og en ting som tar deg om du blir litt dårlig.

Røyk et gram! Dette funket når en venn av meg fikk bad trip på 25i/25c combo!
Endte med at vi så klovn i fire timer.
Sitat av d3m0t3x Vis innlegg
Røyk et gram! Dette funket når en venn av meg fikk bad trip på 25i/25c combo!
Endte med at vi så klovn i fire timer.
Vis hele sitatet...
Det er flere som reagerer negativt på weed og psykedeliske stoffer i kombo.
Å anbefale et stoff for å motvirke effektene av et annet, det er generelt noe jeg ser på som en dårlig idé da man aldri vet hvordan denne personen vil reagere.
Selv om det fungerte fint for kompisen din så kan verden rakne totalt for OP.

Blandingsforbruk er noe man bør ta stilling til selv, og ikke noe man bør bruke som utvei fra en badtrip etter å ha fått en anbefaling gjennom et forum.
Sitat av moret Vis innlegg
Det er flere som reagerer negativt på weed og psykedeliske stoffer i kombo.
Å anbefale et stoff for å motvirke effektene av et annet, det er generelt noe jeg ser på som en dårlig idé da man aldri vet hvordan denne personen vil reagere.
Selv om det fungerte fint for kompisen din så kan verden rakne totalt for OP.

Blandingsforbruk er noe man bør ta stilling til selv, og ikke noe man bør bruke som utvei fra en badtrip etter å ha fått en anbefaling gjennom et forum.
Vis hele sitatet...
Er også flere som dør av paracetamol og ibuprofen hvert eneste år, men fortsatt ville de fleste anbefalt en hodepinetablett imot hodepine.

Har faktisk ikke lest særlig om andres erfaring på kombinasjonen av psykedelisk og cannabis, så kan ikke si meg uenig i din kommentar. Men ettersom dette er det eneste jeg har forsøkt for å stoppe en bad trip (utenom å endre musikk, lysstyrken i rommet, endre oppholdsrom og andre fysiske påvirkelser), og det fungerte fint i mitt tilfelle, så var det det eneste rådet jeg hadde å gi.

Ellers vil jeg si meg helt enig med Moret, du burde kjenne stoffet og virkningen til stoffet like godt som du kjenner deg selv. Begynn med mindre doser til du har oppnådd ønsket virkning, er ikke vits å kaste i seg alt man har for å kjenne en virkning, begynn med halvparten eller en tredjedel av anbefalt dosering og jobb deg oppover, du har ingenting å tape.
Sitat av d3m0t3x Vis innlegg
Er også flere som dør av paracetamol og ibuprofen hvert eneste år, men fortsatt ville de fleste anbefalt en hodepinetablett imot hodepine.

Har faktisk ikke lest særlig om andres erfaring på kombinasjonen av psykedelisk og cannabis, så kan ikke si meg uenig i din kommentar. Men ettersom dette er det eneste jeg har forsøkt for å stoppe en bad trip (utenom å endre musikk, lysstyrken i rommet, endre oppholdsrom og andre fysiske påvirkelser), og det fungerte fint i mitt tilfelle, så var det det eneste rådet jeg hadde å gi.

Ellers vil jeg si meg helt enig med Moret, du burde kjenne stoffet og virkningen til stoffet like godt som du kjenner deg selv. Begynn med mindre doser til du har oppnådd ønsket virkning, er ikke vits å kaste i seg alt man har for å kjenne en virkning, begynn med halvparten eller en tredjedel av anbefalt dosering og jobb deg oppover, du har ingenting å tape.
Vis hele sitatet...
Å kombinere Cannabis og psykedelia kan for noe forsterke turen noe sinnsykt, så dette er noe jeg råder TS til og la være.
Prøvde litt hasj for å "komme ned" fra en litt intens 2cb-tur en gang. Det forsterket bare rusen fra 2cben, så nei... anbefales ikke...
Nå må du huske at 2C-b ikke er det samme som 25i eller 25c.. Spisste selv en kombolapp med dette for ikke lenge siden.. Og jeg syns det hjelper veldig med trekk fra pipa, når jeg begynner å få en bæd tankegang..

Har litt erfaring med bare 25i, i seg selv og.. Og vil tørre å påstå at hasj har roet meg ned, hver gang jeg har begynt å få tendenser til bad trip (selvom jeg har bædet heftig på 25i og).



Kan gå med på at hasj ikke er en bra ting, når en begynner å bæde på psykadelika, men akkuratt på 25i-nbome syns jeg hasj er utmerket på dårlige vibber.. Hører flere bekjente sier det samme.
Weed har etter min erfaring ofte svært negative effekter på 25i/25c-NBOMe hvis man først har en ubehagelig opplevelse. Det forsterker de negative kroppslige følelsene og skaper mer unødvendig forvirring. Om man derimot har en positiv opplevelse kan cannabis hjelpe til med å skape et mer "trippy" headspace og på mange måter bedre opplevelsen. Men jeg ville ALDRI brukt cannabis til å prøve å bedre en bad trip på NBOMe. Dette virker dog som om det er veldig individuelt. Ser at flere nevner god effekt til å bedre en bad trip, men i min erfaring har det aldri fungert.

Det viktigste å huske på med NBOMe serien er at kroppsfølelsen er ganske forferdelig. Definitvt den verste kroppsfølelsen jeg har fått fra psykadelia. Det føles veldig syntetisk og sterilt. Kroppstemperaturen varierer hele tiden mellom varmt og kaldt, musklene føles rare og vasokonstriksjon føles ofte ut som om noen småklyper deg rundt om kring på kroppen.

Om man klarer å se forbi kroppsfølelsen så er det en helt ok trip. Lite givende, men helt grei underholdning. 25i var for meg helt sinnsykt visuelt og så fort jeg klarte å ignorere kroppsfølelsen så var det egentlig ganske gøy. Spirituelle opplevelser og dype personlige innsikter er det desverre vanskelig å oppleve. Det er mulig, men stoffene legger ikke akkurat opp til det på samme måte som sopp eller LSD.

Det finnes måter å bedre NBOMe opplevelsen på. Phenibut i forkant demper angst og gir en rolig og god kroppfølelse før man starter opplevelen(NBOMe tar fort overhånd og skaper kroppslig ubehag, men sinnet holder seg rolig). Theanine har en fin synergi med phenibut og har blitt brukt effektivt til å dempe det kroppslige ubehaget lengre ute i opplevelsen. Tidligere erfaringer har også vist at en liten dose DMT røykt i joint mot slutten av opplevelsen erstatter alt kroppslig ubehag som henger igjen fra NBOMe og fyller kroppen med ren og deilig eufori. Når DMT'en forsvant var også alle tegn fra NBOMe'n borte. Har ikke prøvd å røyke tidligere i opplevelsen, men har en følelse av at det ville synergert meget bra med 25c NBOMe, men ikke fullt så bra med 25i.

Alt i alt er NBOMe stoffene ganske crap stoffer. Eneste fordelene jeg ser med dem er at de er billige og "lovlige". Jeg kjøpte en del 25c og 25i for et par år siden som jeg har hatt liggende nesten ubrukt. Det er ikke akkurat ofte det frister med en NBOMe opplevelse. Det finnes bedre og mye mer givende psykedeliske stoffer tilgjengelig. Det at NBOMe blir solgt på blotter papir som LSD har ødelagt tilliten til markedet. Jeg stoler ikke lengre på noen når det kommer til blotter lapper. Håper egentlig at NBOMe stoffene blir klassifisert ganske raskt og markedet blir erstatettet med nydelige LSD derivater, som ser ut til å sakte krype inn i lukkede sirkler på utvalgte RC sider. Tiden vil vise om det faktisk stemmer eller det er sleipe selgere som prøver å tjene raske penger med å utgi NBOMe stoffene for LSD derivater.