Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 4957
Er på jakt etter nye anime serier, så her kan du poste dine TOP 5 serier, ikke mer! legg gjerne ved linker til openings eller wiki

Jeg begynner

1-Eureka 7 :http://www.youtube.com/watch?v=BmSmnkpn6Ro ( mek anime )
2-Mirai Nikki: http://www.youtube.com/watch?v=t3nUxQSBl-Q ( On going )
3-Bleach :http://www.youtube.com/watch?v=2Dp2YSibdew
4-Ergo Proxy: http://www.youtube.com/watch?v=oAXrRWLKzko
5-Black lagoon :http://www.youtube.com/watch?v=2E3-BqG8aJQ ( Slice of life mafia aktig? er ikke helt sikker på hva sjanger det er veldig bra dub!)
Sist endret av Tombøtte; 18. april 2012 kl. 00:43.
Elfen Lied..
Beste jeg har sett, ser den også flere ganger.

Sitter på tlf så du får nesten sjekke selv!
Kunne nevnt flere, men denne serien fortjener en post for seg selv. It's that good.

Death Note
jeg hater anime men brukte og lese manga i mine yngre dager...

jeg hater stilen
jeg hater hvor jævla mye de overdriver
jeg hater de stereotypiske tingene de gjør ved diverse følelser
jeg hater anime generelt...

men alt dette har jeg klart og legge vekk for anime serien Death Note
er en "krim" anime. Og den handler om en gutt som får en bok fra dødsriket (death note)
skriver han navnet til en person i boka så dør vedkommet minutter senere


serien er vel rundt 37 episoder lang om jeg husker riktig og er GENIAL... annbefaler deg og skjekke den ut

villet ikke risikere og se en trailer siden det kan spoile ALT for mye... og jeg fant heller ingen "offisiell" trailer

Sitat av robz1 Vis innlegg
Kunne nevnt flere, men denne serien fortjener en post for seg selv. It's that good.

Death Note
Vis hele sitatet...
ninja'd :L
1: Death Note
2:Code Geass
3:Hellsing Ultimate
4:Full Metal Alchemist: Brotherhood
5:Naruto/Bleach
Sist endret av kimmy9gga; 18. april 2012 kl. 02:17.
Broren min (30) er hekta på Naruto, det skal visst være bra saker.
Death Note er den beste jeg har sett. Etter min mening finnes deg ikke noe bedre. Det er trist at det bare var 37 episoder.

Jeg ser nå på Bleach som også er utrolig bra og spennende, men jeg merker at jeg savner Death Note.
Sist endret av sixfeetunder; 18. april 2012 kl. 02:49.
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Dette er mine favoritter:

Fullmetal Alchemist Brotherhood
Sannsynligvis den beste animen jeg har sett. 64 episoder totalt, hver eneste en var helt perfekt.

Code Geass
Utrolig spennende mecha anime, veldig emosjonell. Har en helt fantastisk bra ending.

Gurren Lagann
Helt syk anime. Begynner rolig, og tar bare helt av etterhvert. Det er en veldig absurd og overdreven anime, men det er det som gjør at den er så bra.

Death Note
Første animen jeg så. Uten tvil helt enormt bra, men tapte seg litt etter de første 10-15 episodene, for så å ta seg bra opp igjen mot slutten.

Fairy Tail
Ongoing anime. Hvis du liker Naruto, One Piece, Bleach osv bør du ta en titt på denne. Er ca 120 episoder, men dette har allerede blitt en av de mest populære animene, og ikke uten grunn.
Sist endret av Schileru; 18. april 2012 kl. 03:11.
Ser du spør etter serier, men regner med filmer også er av interesse?

Studio Ghibli er et japansk filmstudio som gir ut anime-filmer, disse vil jeg virkelig anbefale hvis du liker anime!
Kanskje ikke helt greia hvis du er ute etter fete fights mellom buffe karer med piggete hår, men dog et godt alternativ til å se en annen film!

Anbefaler:
Howl's Moving Castle

Tales from Earthsea

Har ikke sett de eldre filmene da jeg ser for meg at animasjonen ikke er like fet - men de er sikkert også gode!
Enjoy
Stor Stå(Hai)
UrteEffekten's Avatar
21 2
Her er mine top 5 ifra tiden da jeg så mye på anime og leste masse manga

1. claymore

2. death note

3. naruto og naruto shippuden

4. future diary(heter egentli noe sykt på japansk som jeg ikke husker)

5. Pokemon ( første og andre sesong resten er piss)
Sist endret av UrteEffekten; 18. april 2012 kl. 07:36.
1. Full Metal Alchemist: Brotherhood (En av de beste plottene jeg noen gang har sett)
2. Death Note (Overraskende smart laget. Fått flere folk hektet på anime, via å vise de deathnote. Tho, synes at serien mistet litt mening etter ep 20-ish.
3. Bleach (Etter aizen dramaet mistest serien litt mening, men fortsatt den serien jeg har fulgt lengst med på. En synd at den er ferdig..)
4. Naruto shippuden
5. Full Metal Alchemist: Original (God serie fram til noen av de siste episodene, som jeg håper vi alle er enige om at ikke var tilfredstillende.)

Mine fem favoritter
Sist endret av Anarakin; 18. april 2012 kl. 07:44.
Full metal alchemist
Elfen Lied
Hellsing
Bleach
Bleach

http://th06.deviantart.net/fs70/PRE/f/2010/262/8/6/ichigo_final_getsuga_tenshou_by_semereliif-d2z1kgm.png

Ao no Ekusoshisuto:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/82/Ao_no_Exorcist.jpg/230px-Ao_no_Exorcist.jpg

Fate Stay Night
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/d/d4/Fate-stay_night.jpg/230px-Fate-stay_night.jpg

Elfen Lied
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRUptxvbIiMvewS7qHMMeKAI7KtWj4ALEoeE3UGjYVRt_DqHLm2FWDxJjaHNg

Steins Gate
http://moe.animecharactersdatabase.com/images/2553/Chris_Makise.jpg

Jeg var nettopp i Japan å det var reklame for Steins Gate overalt, jeg hadde personlig aldri hørt om serien, men lasta den ned, å ble frelst på 4 episoder.
Mine favoritter:

1. Death Note
2. Fairy Tail
3. Naruto
4. Fullmetal Alchemist
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
1. Naruto
2. Full Metal Alchemist
3. Mai Hime / Mai Otome
4. Bleach
5. Death Note
Eier selv Tales from earthsea, syns den ikke var noe spessielt bra egentlig.. helt ok

Sitat av Sweetsmoke Vis innlegg
Ser du spør etter serier, men regner med filmer også er av interesse?

Studio Ghibli er et japansk filmstudio som gir ut anime-filmer, disse vil jeg virkelig anbefale hvis du liker anime!
Kanskje ikke helt greia hvis du er ute etter fete fights mellom buffe karer med piggete hår, men dog et godt alternativ til å se en annen film!

Anbefaler:
Howl's Moving Castle

Tales from Earthsea

Har ikke sett de eldre filmene da jeg ser for meg at animasjonen ikke er like fet - men de er sikkert også gode!
Enjoy
Vis hele sitatet...
Til alle her som liker death note så mye sjekk ut ergo proxy, har litt av den samme mystiske feelingen. Er ikke krim i seg selv, men serier har noe av den samme atmosferen vil jeg si

Ergo Proxy has been described as dark science fiction mystery with philosophical underpinnings.

plot:

The story begins in a futuristic domed city called Romdeau, built to protect its citizens after a global ecological disaster thousands of years prior. In this utopia, humans and AutoReivs (androids) coexist peacefully under a total management system. A series of murders committed by robots and AutoReivs infected with the Cogito virus (which causes them to become self-aware) begins to threaten the delicate balance of Romdeau's social order. Behind the scenes, the government has been conducting secret experiments on a mysterious humanoid life form called a "Proxy". The Proxy beings (described as God-like and Immortal) are believed to hold the key to the survival of mankind.

kan erlig inrømme at jeg begynte å grine av den seriern ble jo trist man

Sitat av white? Vis innlegg
Elfen Lied..
Beste jeg har sett, ser den også flere ganger.

Sitter på tlf så du får nesten sjekke selv!
Vis hele sitatet...
Steins gate skal jeg sjekke ut, har hørt mye bra om den takk for påminnelse

Sitat av Bacterius Vis innlegg
Bleach

http://th06.deviantart.net/fs70/PRE/f/2010/262/8/6/ichigo_final_getsuga_tenshou_by_semereliif-d2z1kgm.png

Ao no Ekusoshisuto:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/82/Ao_no_Exorcist.jpg/230px-Ao_no_Exorcist.jpg

Fate Stay Night
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/d/d4/Fate-stay_night.jpg/230px-Fate-stay_night.jpg

Elfen Lied
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRUptxvbIiMvewS7qHMMeKAI7KtWj4ALEoeE3UGjYVRt_DqHLm2FWDxJjaHNg

Steins Gate
http://moe.animecharactersdatabase.com/images/2553/Chris_Makise.jpg

Jeg var nettopp i Japan å det var reklame for Steins Gate overalt, jeg hadde personlig aldri hørt om serien, men lasta den ned, å ble frelst på 4 episoder.
Vis hele sitatet...
ArbeidsledigProletar
Uhm. Favoritter ikke i noen spesiell rekkefølge.
Sayonara, Zetsubou-Sensei (komedie fra Shaft, mitt favorittstudio)
Nichijou Barnslig humor med overdrivelser som virkemiddel, se typ 30 sek inn i klippet.
Death Note. Forferdelig kjedelig valg av favoritt, men den er jo faktisk bra till midt i).
Toppen Tengen Gurren Lagann. Litt barsnlig, men tar av.


"Steins;Gate" hadde for lang, kjedelig og absurd oppbygning for min del falt av og sovna.


Det er de jeg kommer på i farta, er jo maaange flere.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Pokemon!
kan jo anbefale de jeg har sett som er:

1. Death Note
2. Hellsing - Ultimate
3. Cowboy Bepbob

ellers så har du jo filmene om Silverfang fra 1986
Det begynner å bli noen år siden jeg så anime, så her kommer noe old-school shit. Etter et par år borte fra animefronten så er det disse som fortsatt sitter igjen i hukommelsen, så da må det være et eller annet jeg mener er bra med dem.
Gunslinger Girl
Trigun
Hellsing
Tenjho Tenge
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan
Death Note
Mer genial storyline og plot twists må du lete veldig lenge etter.

Black Lagoon
Nydelig action, og veldig bra humor. Forfriskende original stil. Veldig lite typisk anime overdrivelse og plot.

(edit: vill foresten også legge til at ALT av Hayao Miyazaki er tidløst og helt fantastisk, å ha en anime/mange thread uten å nevne han ville vært respektløst.)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Mahou Shoujo Madoka Magica
Ble kåret til "The Anime of the Year 2011". Det er jeg 100% enig i. Det finnes folk som er uenig i det, men over halvparten av dem har ikke sett serien, fordi den har tagen "magical girl" x). Men det skal du drite i! Serien tror jeg hadde 16 år som aldersgrense, og inneholder den sterkeste historien jeg noen gang har hørt/sett før. Sterkere enn Clannad, ingen tvil! Kan være vanskelig for noen få å følge med på, pga sterke sener, eller at tidsperiodene er litt her og der xd

Fairy Tail
Jeg synes denne serien slo Bleach, Naruto og alle de dærre lang-seriene. Allerede ved første episode, kunne jeg ikke stoppe å se! Knall bra humor, og action!

Daughter of Twenty Faces
Et av de mest spennende "Slice of Life" seriene jeg noen gang har sett!! Har hørt at folk elsket serien i starten. Men noe lignende av det samme som skjedde på Gurren Lagann serien skjer her også, at en viktig person dør.

Code Geass
Historien er godt skrevet og gjennomtenkt, og ikke minst spennende. Angående slutten til serien, så har jeg hørt alt for lite fra se'erne, verken positivt eller negativt. Jeg synes i hvertfall at det var en nokså positiv avslutning på serien.

Clannad
Blant de morsomste og tåregivende jeg har sett. Forfatteren av denne serien er også kjent for Kanon 2006 og Air seriene. Han følger den vanlige trenden sin ved å legge mye vekt på humor i starten av serien og avslutter serien med drama.
Sist endret av cikinimey; 27. juni 2012 kl. 20:48. Grunn: Trengte [B] [/B] :P
Steins Gate

Definitivt det beste jeg har sett av anime. Fantstisk serie som også får deg til å tenke litt iforhold til tidsreiser http://cdn.myanimelist.net/images/anime/6/29357.jpg

http://cdn.myanimelist.net/images/anime/6/29357.jpg
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
1. Black rock shooter (ova)
2. Beelzebub
3. Black lagoon
4. Azumanga Daioh
5. Gundam SEED
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Naruto.

Jeg har prøvd meg på mange andre animeserier, men ingenting faller i smak. Nå ser jeg på One Piece og Fairy Tail, men det er bare fordi jeg må ha noe annet å se på mens jeg venter på nye episoder av Naruto.
Klarer ikke å plasere dem i noen rekkefølge men here goes!

Deadman Wonderland
Mirai Nikki
Bleach (Virkelig synd at de la ned Animen)
Higurashi no Naku Koro ni (Higurashi When They Cry) (Fuuucked up shit og faen så forvirrende men djevelsk bra)
Claymore

Runners Up:
Soul Eater
Another
Death Note
burde vært möderatör
1. Tengen Toppa Gurren Lagann
2. Hellsing Ultimate
3. Berserk <- jesus fucking christ har aldri sett noe mer deprimerende enn slutten av denne serien, fy faen så brutalt :_:
4. Baccano
5. Macross Frontier <- denne er hilarious. Mecha vs. alien anime hvor de forsterker rakettene og shit med THE POWER OF J-POP! Japansk nonsense på sitt beste

Angående Tengen Toppa Gurren Lagann:
It has been confirmed in the data books that the Tengen Toppa Gurren Lagann is 10 million light years in height. This makes it roughly one hundred times the size of the Milky Way Galaxy, however in the movie adaption it was dwarfed by the Super Tengen Toppa Gurren Lagann, which it fit in the mouth off.
Vis hele sitatet...
og derfor er Gurren Lagann tidenes beste anime, for alltid <3

Annet weird animeshit som anbefales på det sterkeste:
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Panty & Stocking with Garterbelt <- denne serien handler om to engler som dreper demoner ved å gjøre om trusenene og strømpepuksene sine til lasersverd og pistoler. yeah..
Highschool of the Dead
Nichijou
Death Note <- folk som HAR sett death note, SE DENNE!!
Lucky Star
Azumanga Daioh
Full Metal Panic - Fumoffu
Sengoku Basara <- en dude i føydale japan slåss med 6 katanaer på en gang og har motorsykkel-gear på hesten sin. 'nuff said
Danshi Koukousei no Nichijou
Redline (film)
Clannad og Strike Witches.
Igrunn fordi de er de eneste jeg har sett.
Pokemon, har ikke sett mye naruto, men det var litt fett det også .
Så masse på anime før i tida. Når jeg ser tilbake, skjønner jeg ikke hvorfor. Kan ikke fordra all den, hva kan man kalle det, comic relif greiene de liker i Japan. Og hele forteller teknikken, moment to moment, som blir så til de grader missbrukt i så å si all anime

Det sagt, så finnes det fortsatt noen godbiter der ute.

Hellsing Ultimate OVA
Gantz, men mangaen er mye bedre
Black Lagoon
Death note
Samurai Champloo

Det jeg kommer på i farta verdt å få med seg.
burde vært möderatör
pannekake2k: humoren i serier som Naruto, Bleach, Full Metal Alchemist og lignende generisk shounen-piss er elendig ja. Det finnes dog jævlig mye hysterisk morsom anime, men da må du se noe annet enn hva som er beregnet på japanske barneskoleelever med ninja-fetish.
1. Fate Stay Night
2. Fate Zero (prequel til Fate Stay night)
3. Sword Art Online (ongoing, om du spiller MMO's vil du kjenne deg igjen)
4. Fairy Tail
5. Accel World
pappabetaler: Joda, de finnes. Fooly Cooly eller Goldenboy er begge animer som fikk meg til å skratt-le. Men savner fortsatt den mørke satiren.

Med mindre du har noen anbefalinger?
Edit; så den forrige posten din. Panty & Stocking var jo noe i en egen klasse. Mener å ha hørt at skaperne fant på hele animen mens de var på fylla.
Sist endret av pannekake2k; 6. desember 2012 kl. 19:33.
Klikk her for å se listen

Holdt på å lage en liste nå i et par måneder. Liste fra 1-19 (foreløpig) beste anime serier jeg har sett. Viser også sjanger, antall episoder, imdb og listal rating og min egen review om serien.
I tillegg til dette har jeg også ramset opp alle animene jeg skal se og hvor bra de høres ut som de er ut ifra andre anbefalinger, ratings og videoer jeg har sett om dem.
Håper du bestemmer deg for å besøke siden:
Top 10 anime serier

"Baccano!" er det beste jeg har sett btw. (Står mer om det på listen min )
Sist endret av SlackerAddicton; 6. desember 2012 kl. 19:50.
burde vært möderatör
Har hverken sett eller hørt om Fooly Cooly eller Goldenboy før faktisk. Er heller egentlig ikke en tilhenger av mørk satire. Eller... kommer ikke på noe nå i farta ihvertfall. Jeg foretrekker weird shit hvis jeg skal ha noe å le av. Panty & Stocking og Azumanga er gode eksempler på dette. Ville anbefalt at du sjekker ut disse to, samt Nichijou hvis Azumanga faller i smak.

Vi har jo også Cromartie High School, som er så helvetes absurd at det nærmest føles som en bad-trip å se på det.'

edit: at de japsene skapte Panty & Stocking i fylla tviler jeg ikke på. Det er retarded på den beste måten som går an.
Sist endret av pappabetaler; 6. desember 2012 kl. 19:57.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
1: Death Note
2:Code Geass
3:Hellsing Ultimate
4:Full Metal Alchemist: Brotherhood
5:Naruto/Bleach
Vis hele sitatet...
Jeg som ikke har lest mangaen av FMA mener serien før Brotherhood var bedre. Brotherhood var litt raskere i svingene og følte du ikke fikk like sterkt forhold til karakterene før de døde osv enn i den første serien

Death note er awesome
Sist endret av KBxxNorway; 6. desember 2012 kl. 20:02.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Har hverken sett eller hørt om Fooly Cooly eller Goldenboy før faktisk. Er heller egentlig ikke en tilhenger av mørk satire. Eller... kommer ikke på noe nå i farta ihvertfall. Jeg foretrekker weird shit hvis jeg skal ha noe å le av. Panty & Stocking og Azumanga er gode eksempler på dette. Ville anbefalt at du sjekker ut disse to, samt Nichijou hvis Azumanga faller i smak.

Vi har jo også Cromartie High School, som er så helvetes absurd at det nærmest føles som en bad-trip å se på det.'

edit: at de japsene skapte Panty & Stocking i fylla tviler jeg ikke på. Det er retarded på den beste måten som går an.
Vis hele sitatet...
FLCL og Goldenboy er to veldig random, om jeg kan bruke det uttrykket, animer. Du som har sett panty og azumanga kommer til å like de to Garantert!

Skal skjekke ut Cromarite high school
Planetes!
En ekstremt realistisk anime uten magi eller andre overnaturlige ting satt noen tiår inn i fremtiden.
burde vært möderatör
Sitat av pannekake2k Vis innlegg
FLCL og Goldenboy er to veldig random, om jeg kan bruke det uttrykket, animer. Du som har sett panty og azumanga kommer til å like de to Garantert!

Skal skjekke ut Cromarite high school
Vis hele sitatet...
Ah, Fooly Cooly er FLCL? Så første episode av det for lenge sia, likte det faktisk ikke. Forsto meg ikke på humoren. Så nettopp litt av Goldenboy og det virket mer humoristisk. Zero-gravity animepupper er alltid festlig. Fatter ikke hvordan enkelte kan bli opphisset av det though

En annen serie jeg hadde glemt er 2X2 Shinobuden. Handler om en gul ball spilt av Wakamoto som leder et retarded ninja-akademi. Den er til tider ekstremt morsom (enkelte episoder: not so much). Anbefales uansett!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Komedie: Azumanga Daioh. På mange måter er det ikke skrekkelig originalt, men det er mye random humor og en generelt fin atmosfære. Karakterene føles kanskje litt mindre "plukk og miks" ut enn de i mange andre serier, og personlig liker jeg dem godt.

Runner-up: Nichijou. Det er Azumangas allerede ekstremt tilfeldige humor på steroider, i mye av den samme settingen.

Begge er slice-of-life og har altså ikke noen "A til B"-story.

Fantasy/"Adventure": FMA:Brotherhood, som bør nevnes igjen til tross for at den allerede har dukket opp et par dusin ganger. Serien er full av badass-type characters, mye stilig bruk av "magi" (vel, alkymi) og en helt grei story for sjangeren.

Runner-up: Monster, som merkelig nok finner sted i Tyskland. Selv synes jeg handlingen ble litt treg i perioder, men serien er verdt det.

Horror/Thriller: Higurashi no Naku Koro ni OG Higurashi no Naku Koro ni Kai. Her er det egentlig ganske vanskelig å forklare hva det er som skjer, og det blir ikke helt klart før i den andre "sesongen". Disse må ses sammen, ellers går man glipp av hele poenget. Bonuspoeng for å være en av få "historier" som har gjort meg oppriktig forbanna...

Runner-up: omtrent halvparten av Death Note. Jeg klarer ikke like andre halvdel, men den første halvdelen er uansett bra nok til å gjøre serien verdt å nevne.
Sist endret av robhol; 6. desember 2012 kl. 21:23.
Death Note
Naruto / Naruto Shippuden
Mirai Nikki
Another
Sword Art Online
topp fem blir noe for innvikla tankeøvelse så lenge som jeg har vært våken, men Steins;Gate er favoritten. Chaos;Head - som er av samme folka og i samme by (helt andre karakterer og plot) - anbefales også på det varmeste. sistnevnte kom først, så ville sett den først.

Ghoust Hound og RahXephon kan også trygt anbefales, og av eldre serier så er jo Ginga Nagareboshi Gin bare helt sinnsjukt bra. aldri likt slike kjedelige 1,000,000,000-episoders tenåringsguttsåpeoperaserier som Bleach etc.

så der får du fem serier jeg tilfeldigvis kom på her og nå. kanskje ikke topp fem, men mye bra. merk iallfall at Steins;Gate er den hellige gral.
Sist endret av Anonym57965; 6. desember 2012 kl. 22:08.
*insert tittel her*
Dragon ball Serien
Death note
Pokèmon
Naruto

Jeg kan ikke fatte at noen ikke har nevnt Dragon ball...
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Dragon ball Serien
Death note
Pokèmon
Naruto

Jeg kan ikke fatte at noen ikke har nevnt Dragon ball...
Vis hele sitatet...
Fordi Dragon Ball er bedre som Manga
Sitat av SlackerAddicton Vis innlegg
Klikk her for å se listen

Holdt på å lage en liste nå i et par måneder. Liste fra 1-19 (foreløpig) beste anime serier jeg har sett. Viser også sjanger, antall episoder, imdb og listal rating og min egen review om serien.
I tillegg til dette har jeg også ramset opp alle animene jeg skal se og hvor bra de høres ut som de er ut ifra andre anbefalinger, ratings og videoer jeg har sett om dem.
Håper du bestemmer deg for å besøke siden:
Top 10 anime serier

"Baccano!" er det beste jeg har sett btw. (Står mer om det på listen min )
Vis hele sitatet...
La merke til at "Klikk her for å se listen", linken ikke fungerte..
Klikk her for å se listen burde gå nå...

Hvis linken fortsatt ikke fungerer...
Mine top 10 anime serier:
Baccano!
Clannad: After Story (Må se Clannad først)
Berserk
Steins;Gate
Code Geass R2
Trigun
Death note
Kino's Journey
Durarara!!
Rurouni Kenshin ...
Sist endret av SlackerAddicton; 6. desember 2012 kl. 23:10.