Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 829
Noen som vet om det er mulig å få tak i denne dressen i Norge, eller kanskje en som ligner?

Edit: http://cgi.ebay.com/s282-Mens-luxury...d=p4999.c0.m14

Glemte å legge ut linken :P
Sist endret av mathiasb; 7. oktober 2009 kl. 23:39.
hæ? nå må du spesifisere litt
Gå til en skredder, så kan du få hva enn du vil.
Det der er skvip. Hvis du vil ha en skikkelig bespoke, dra til savile row. Hvis du som meg ikke har råd, besøk en lokal konfeksjonsforhandler.
Sist endret av Petter Pan; 7. oktober 2009 kl. 23:47.
Savile Row er et sted fylt til randen med kaksebutikker. Ymse asiatiske land er vel langt bedre for mannen i gata i forhold til å få tak i en skikkelig skreddersydd dress til overkommelig pris.
Luxury og luxury... Material: Rayon & polyester. Skeptisk. Dersom det du ønsker deg er en "slim fit"-dress, enkeltspent og i den fargetonen er jeg sikker på at det finnes bøttevis av alternativer rundt omkring, bare ta en runde. Muligens ikke til den prisen imidlertid. Dersom du er villig til å gå opp en del på pris vet jeg både Hugo Boss og Dolce&Gabbana med bra innsving for å få den "slim fit" effekten samt et generelt ungdommelig snitt, men det er det mange fler som har og til hyggeligere priser. Men du, vurder en fin ullkvalitet som materiale i stedet for det der kunstoff-greiene. I tillegg, sørg for at du får dressen tilpasset både på armer og bein, det er mulig det koster en hundrelapp eller to ekstra og få det justert, men det er verdt det, du ser såååå mye bedre ut, og om ekspeditøren ikke har peiling gå på en annen butikk eller be om å få snakke med noen andre. Ja, og en siste ting når du får kjøpt den nye dressen, vær så snill, sprett av den lille merkelappen som er helt framme på ermet som viser hvilket merke det er, den skal ikke, jeg gjentar, IKKE være på når dressen tas i bruk. (Det er en oppfordring til alle dere andre som fortsatt går med den på også.)