Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 761
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en flaske royal cream sweet sherry som jeg fant stående, gammel og glemt, fikk den i gave for mange år siden.

Aldri vært noe særlig glad i kirsebærvin men noen som har smakt denne som kan si om den er noe god eller ikke?
Den er forresten 17,5%
Det er Sherry, ikke kirsebærvin.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
aha, er den god da? Lukter sterk rødvin
Aner ikke om den er god. Jeg liker ikke sherry, så for meg er den ikke god uansett. Særlig ikke cream sherry, som er en søt sterkvin. Søt vin er ikke god vin imho.
Sist endret av mentalmelt; 12. august 2018 kl. 20:20.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
aha, er den god da? Lukter sterk rødvin
Vis hele sitatet...
Det er sterk rødvin
Så lenge den ikke lukter eddik eller smaker metall så er det tut og kjør.

Men ikke drikk som rødvin, finn noen litt mindre glass
Sist endret av rfa; 12. august 2018 kl. 20:30.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av rfa Vis innlegg
Så lenge den ikke lukter eddik eller smaker metall så er det tut og kjør.

Men ikke drikk som rødvin, finn noen litt mindre glass
Vis hele sitatet...
Å? Hva mener du?
Han mener at man ikke drikker sterkvin på samme måte som vanlig vin, akkurat som man ikke drikker sprit av store melkeglass.
Jeg syns Sherry er godt. Liker det veldig godt sammen øl faktisk. Finn deg et lite glass og en god øl og kos deg
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Han mener at man ikke drikker sterkvin på samme måte som vanlig vin, akkurat som man ikke drikker sprit av store melkeglass.
Vis hele sitatet...

Hehe akkurat hvilke glass som passer til hvilken drikke er nok også kulturelt betinget. Hver gang jeg har besøkt Russland så serveres det vodka i melkeglass. Og de slår glasset fult. Og trenger gjerne påfyll allerede under middagen.