Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 927
Har et budsett på ca 5000 men kan strekkes til 5500.
Planen er å bygge sammen noe jeg kan oppgradere etterhvert men ser helst at det skal kunne kjøre spill som minecraft uten lag og mw3 på high samt brukes til photoshop/illustrator og opptak av spillvideoer allerede med engang.
Mus, tastatur og skjerm eier jeg allerede.


Tenkte litt på dette oppsettet først.
ASUS Radeon R7 370 2GB STRIX GAMING
Fractal Design Define R5 Sort
Intel LGA1150 Pentium G3258, 3.2Ghz Dualcore, Unlocked "Anniversary Edition"
HyperX Fury DDR3 1600MHz 8GB Black KIT
MSI LGA1150 Z97-G43
Cooler Master G750M, 750W PSU

Dette oppsettet er vel det første jeg noengang har satt sammen så egentlig regner jeg med at ingenting passer sammen.
Det ble også noe dyrere en jeg kan bruke.

Så om noen kan sette sammen en build eller 2 som kan funke til det jeg skal bruke den til så hadde det vært herlig!
All hjelp tas imot med stor takk!
Etter som du skal ta opptak av spillvideoer, vill jeg ha gått for et av nvidia, for de har innebygd skjermopptak som heter shadowplay.

Er ikke best på hva som er beste til en billig penge i data, men satt sammen to, jeg trur jeg ville ha kjøpt.

PC 1 5k
PC 2 6k
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av OllizzHD Vis innlegg
Etter som du skal ta opptak av spillvideoer, vill jeg ha gått for et av nvidia, for de har innebygd skjermopptak som heter shadowplay.

Er ikke best på hva som er beste til en billig penge i data, men satt sammen to, jeg trur jeg ville ha kjøpt.

PC 1 5k
PC 2 6k
Vis hele sitatet...
Det har AMD også, heter gaming evolved. Så du kan ta opptak på begge to.
Ja, begynte å lurer på det. for har hørt om det, men huska ikke hva jeg hørte så tenkte ikke mere over det

Har ikke hørt så mye om gaming evolved, men jeg har vertfall shadowplay, og er veldig fornøyd med det
Takk for svar, nå har jeg allerede fått pcen og den funker fint, kjører csgo nesten helt på fullt med god fps.
Lol fikk jeg litt over 260fps på.

Gikk for dual core prossesor og amd r7240 nå i første omgang men det blir oppgradert etter juletider.
Er så utrolig digg å slippe den trege laptopen som lagger uavbrutt uansett hva.