Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1712
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg har en 60 mg depot tablett, med Oxy. Jeg har ingen toleranse på opiater, men hvis jeg først setter feks dolcontin IV, bruker jeg ca 50 mg. Uten toleranse.

Da lurer jeg på, hvor mange mg med Oxy vil høres fornuftig ift. sterkest rus uten overdose, da jeg tenker spise og ikke skyte?
Ofte vært i din situasjon og har da alltid forholdt meg til at 100mg dolcontin iv tilsvarer 50mg oxycontin osv. Ville delt den i 2 biter om jeg var deg.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, så ca 30 mg da. Hvor lang tid ca vil det ta før den virker om jeg tygger den?
Time ca, du trenger ikke tygge den.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok! Så nå er full virkning oppnådd, tror jeg. Chill form, kunne trygt tatt resten, men vil ha en like fin dag i morgen. Topper den med en pils og pot, hasj til natta. Takk for gode svar!
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ett annet spørsmål: hvor lenge vil det vare sånn ca, når jeg inntok 30 mg på tom mage 16:40? DVS jeg spiste akkurat, men tatt en pils og litt pot.. Vanskelig spørsmål, men?
vil tro avtar fra rundt midnatt. pubillene dine vil være normale i morgen
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oi, hehe.. Kommer ikke til og drukne i eget spy eller noe sånt om jeg tar seroquel og sover før det? ^^'
Nevroleptika er kontraindikert. Utvis forsiktighet (bruk laveste doser mulig) eller unngå denne kombinasjonen helt.

Oxykodon og seroquel (quetiapin) utgjør følgende risikoer:

Økt risiko for sentralnervesystemet (CNS) depresjon (aka problemer med å puste)
Hypotensjon - unormalt lavt blodtrykk
Formen bra? Du har ingen toleranse med morfin så mikser du 50mg dolcontin iv med hasj, oxy og pils.? Hva trenger du seroquel til da? Du sovner garantert på den komboen! Vær forsiktig da opiater ikke er noe å spøke med, i hvertfall når du kryssmikser med alkohol, bare hasj forsterker opiat rusen veldig mye. Første gangene jeg gjorde dette våknet jeg i mitt eget spy, dolcontin og alkohol. takk gud det gikk bra så vær forsiktig.
Sist endret av FranzLiszt; 6. juni 2018 kl. 22:05.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har altså ikke tatt dolcontin, første post var en.sammenligning iforhold til hvor mye oxy som.ville vært trygt. Men.ok, takk, dropper seroquel. Men selv så.lav dose som 25—50mg?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei! Noen her som kan svare meg på om det er relativt trygt/så trygt at folk flest ikke bryr seg, å ta alt mellom 25-100mg seroquel, etter og ha justert med Dolcontin(IV) i 18.00 Tia?
Tror ikke du kjenner så mye på 60mg at det blir noe spesielt. Må ha benzo til så lav dose.