Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4783
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, får om et par dager besøk fra ei flott dame. Men tinger er det at jeg har lånt bort huset mitt i noen uker da jeg har reist på ferie.
Kom hjem til et nokså bombet og rotete hus.. Han som har lånt det er kastet ut da han nektet å rydde å rengjøre etter seg selv.

Jeg er typen som alltid går rundt å småvasker, rydder og alltid har det på stell i rundt meg. Men nå ser jeg virkelig ikke hvordan jeg skal komme i havn etter han har lånt huset.

Men så kom jeg på tanken ved å bruke amfetamin som et lite hjelpemiddel, da jeg har prøvd det en gang tidligere og rett og slett fikk lyst til å gjøre alt mulig på en og samme gang.

Nå vil jeg ikke ha noen moralpreken over at jeg ikke burde bruke rusmiddel for å vaske hus, for jeg kjenner meg selv godt nok til at det bare blir brukt der og da. Med tanke på at jeg bare kan knipse så har jeg Amf tilgjengelig.

Hvilken dose er grei nok å ta for å skulle vaske å rydde i 2-3 timer?
burde jeg droppe eller snorte?

Tusen takk for svar
Selvom du kan få amfetamin iløpet av kort tid vil jeg anta at du totalt sett bruker 2-3 timer på å få tak i greiene.
Hva med å slutte å prokrastinere og bare kjøre på med vaskingen? Om ikke det er et alternativ ville jeg heller tatt 2x10mg Ritalin. Amfetamin kan fort bli vanskelig å dosere om du ikke er trygg på kvaliteten - før du vet ordet av det har du kanskje vært våken i 2 døgn og er utkjørt når frøkna kommer.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av lsrr Vis innlegg
Selvom du kan få amfetamin iløpet av kort tid vil jeg anta at du totalt sett bruker 2-3 timer på å få tak i greiene.
Hva med å slutte å prokrastinere og bare kjøre på med vaskingen? Om ikke det er et alternativ ville jeg heller tatt 2x10mg Ritalin. Amfetamin kan fort bli vanskelig å dosere om du ikke er trygg på kvaliteten - før du vet ordet av det har du kanskje vært våken i 2 døgn og er utkjørt når frøkna kommer.
Vis hele sitatet...
Nå vil jeg ha det tilgjengelig når jeg kommer hjem fra jobb.
og hadde jeg klart å skaffet ritalin ville jeg valgt dette over amf. Men amf er det beste jeg klarer å skaffe.
Bruk pengene på å leie inn vaskehjelp istedet?
Næmmen! Det var ikke det som vsr spørsmålet!
Jeg ville tatt en stripe på ca 0.1 og bare startet å vaske med en gang, uten å "kjenne etter" på noen måte. Da vil man alltid ha mer, så blir det fort, som noen sa, at to døgn forsvinner.
Må da være noe satans til rot kameraten din har forårsaket om du ikke klarer rydde i nykter tilstand på et par dager.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja det er veldig mye rot, og jeg er som sagt typen som rydder med en gang og ikke lar det hope seg opp over flere dager/uker.
Dermed bruker jeg aldri lang tid på å rydde da jeg syns dette er gørr kjedelig.
Leier ikke inn folk for å vaske hos meg..
Skal prøve en 0,1 stripe. for så å vaske alt jeg klarer.
Kommer ikke til å bruke dette stoffet for rusen sin del. Bare effektiviteten
Stikk få fatt på en dunk med Jotun Husvask. Skal du se at du får en skinnende ren kåk
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da er jeg i besittelse av afm, så nå blir det husvask når jeg kommer hjem
Dette er ikke bare en unnskyldning for å ta seg litt pepper altså?

Vil tro mange kjenner seg igjen i denne nesten klassiske "storvask så jeg fortjener/trenger noe speed", meg selv inkludert.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Dette er ikke bare en unnskyldning for å ta seg litt pepper altså?

Vil tro mange kjenner seg igjen i denne nesten klassiske "storvask så jeg fortjener/trenger noe speed", meg selv inkludert.
Vis hele sitatet...
hehe, nei er nok ikke en unnskyldning for å ta pepper :P
Jeg ville tatt det for lenge siden om jeg følte noe trang for d :P
hvordan går storvasken??
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hippitus Vis innlegg
hvordan går storvasken??
Vis hele sitatet...
Storvasken er ferdig!
Sitat av moret Vis innlegg
Bruk pengene på å leie inn vaskehjelp istedet?
Vis hele sitatet...
Det er vel langt dyrerere en en linje speed? HAHA

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Storvasken er ferdig!
Vis hele sitatet...
Gratulerer!

For øvrig synes jeg Amf og vask er fin kombo det. Særlig nå når det begynner å bli vår. Du ser liksom dritten lettere, og på amf blir du veldig hyperfokusert. Kan stå å skrubbe dusjen til den glinser ny og sorterer skrot i en fei. Har man kontroll på seg selv tar man heller ikke mer.

Kos deg med dama!
Sist endret av kn^tte; 10. april 2017 kl. 19:57.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Storvasken er ferdig!
Vis hele sitatet...
Var effektiv den amfetaminen du fikk fatt på

Lykke til med date, samt nyvaska hus.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Forøvrig kan jeg legge til at jeg har tatt "storvask" 2 ganger i år. Helt nykter. Vask av tak, vegger i et lite hus på 2 etg.

Slå den High five.

(Nå skal det sies at jeg er en særing som koser meg når jeg driver med slikt.)
Sist endret av ImnotEmo.; 10. april 2017 kl. 21:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Har som mange andre pepper narkiser rydda og fikkla med mye rart på ei peppersky.

Men jeg må faktisk si at det dopet jeg har fått mest "jobbe-energi" av, er Suboxone(subutex). Tok engang en god dose tidlig på dagen en fin vårdag, tror det var en søndag og mange drev med typisk hagearbeid. Jeg skulle selv rusle ei runde med kanklipperen etter jeg hadde klept plenen.

På en eller annen måte så endte jeg altså opp med å forflytte meg over til nabo damen, som etterhvert ble nyskjerring på hva som skjedde, men ble ganske happy når hun så at jeg stelte så fint med hagen hennes (LOL). Så husker ikke helt hva vi ble enig om men jeg endte opp med å fjerne trær, klippe hekk, fjerne ugress, plante blomster etc. Sto fra tidlig morgen til sent på kvelden uten og spise, hadde bare helt INSANE med jobbemot, men ikke på peppermåte som om jeg ville danse, var bare at jeg fikk mye drivkraft samtidig som jeg var helt på trynet rusa, ble liksom mer rusa av å jobbe.

Har merket dette flere andre ganger jeg har vært på opiater også. Har liggi på sykehus og endt med istedet for å ligge å være syk så har jeg fått tak i en vaske mop å gått rundt å "stelt" med sykehuset. Ganske fjernt egentlig, men det funka :P