Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1752
Hei!

Har ansvaret for et arrangement i morgen hvor vi veldig gjerne skulle hatt mulighet for sms-betaling for å få tilgang til en webportal tilhørende arrangementet.

Har sett litt rundt, men ser ut til at det å finne en tilbyder som godtar registrering på timen.

Løsningen må selvsagt ha API-støtte slik at jeg kan få verifisert betalingen.

Noen erfaringer/tips til tjenester?
Anbefaler Sendega Husker ikke om dem kan tilby produktet på timen.. Litt sent å tenke på dette nå? men prøv

Sendega.no
Sitat av thundercat Vis innlegg
Anbefaler Sendega Husker ikke om dem kan tilby produktet på timen.. Litt sent å tenke på dette nå? men prøv

Sendega.no
Vis hele sitatet...
Vært innom dem allerede. Alle tilbyderne ønsker tydeligvis en kjapp prat før oppsett.

Hadde egentlig håpet på at kanskje noen freaks kunne gi meg tilgang i bytte mot en del av kaka.

Løsningen er forespeilet slik:
  1. Bruker går inn på nettsiden og får beskjed om å fylle inn mobilnummeret
  2. Bruker får en sms hvor h*n må svare JA for å godta transaksjonen
  3. ???
  4. Profit.

Når uka er over blir løsningen tatt ned og overskuddet deles likt.
Ja, det kunne jeg satt opp om jeg fikk litt tid på meg, men 1 dag.. litt for kort tid å ordne ny avtale med Sendega dessverre :/
Takk for tilbudet! Klar over at det ble litt i siste liten, men ble dratt med noe sent i prosjektet og det var en del andre ting som måtte prioriteres først. Klarte på mirakuløst vis å få til en annen ordning med nærliggende pizza-bakeri, selvom fortjenesten neppe holder til mer enn ei heftig kule på byen.

Ble en affiliate-ordning hvor brukerne av appen stikker innom med en kode fra appen og kan kjøpe pizza til rabattert pris. Vi får 10% av hver solgte pizza :-)