Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 839
Dette er ikke ment som moralisernede, selv om det kansje kan virke slik.

Jeg vil dele med dere hva jeg nå ser rus som.
Rus, om det er narkotika eller kroppens egene endrorfiner o.l, kan missbrukes.

Jeg har gjort meg noen erfaringer til rus, som heldigvis har blitt erfaringer som har gjort meg sterkere. Gitt meg erfaringer som mange i rusmiddel eteten, avrusningsklinikker o.l burde hatt i kompetanse registeret.

Rus for meg var en måte å dekke opp for følelser jeg manglet fra barndommen. Sammhold, trygghet, respekt..følelsen av å bety noe.

Men det ga meg jo heller det motsatte igrunn, og ned stigen gikk jeg.

Men da jeg sluttet helt med all form for rus(utenom kaffe og sigg) uten noe problem og begynte på min åndlige vei([COLOR=Red]neida, ikke kristen[/COLOR] ). skjønte jeg plutselig at jeg også brukte meditasjon, pusteøvelser o.l for å øke mitt egen produksjon av bla endorfiner for å dekke opp de samme manglene følelsene. og føle meg spesiell, trygg, samhold, at jeg betyr noe.
Det var da det var bjeller som ringte i hode mitt og jeg skjønte sammenhengen.

Jeg fant en bok som heter "sjelehenting" av Albert Villoldo fantastisk bok!

Den hjalp meg å finne tilbake til hva og hvorfor jeg manglet disse følelsen. Og ikke nok med det, noe psykologer ikke har vært i nærheten av engang, boken hjalp meg til å rette opp det som hadde skjedd i barndommen!

Rastløsheten min er lik null, og jeg er klar til å gå inn i en ny era i mitt liv, med baggen stappet med erfaringer, og nå kan jeg hjelpe andre ut av de samme tingene!

Jeg har endelig funnet drømmejobben.
Og det vil sikkert være folk som er ute etter å spolere for meg, forde de mangler ting i seg selv til å unne noen noe somhelst. Men jeg står i min egen kraft, og ingenting kan vippe meg av pinnen nå!

Vil bare få skrevet dette i kontrast til innlegg jeg har skrevet før, for det er min fortid, og vil vel altid henge ved meg, men jeg har bestemt meg for å snu det til det positive isteden

Og nei, jeg kommer ikke til å løpe rundt som en helfrelst med fullt messiassyndrom
Deres liv, eres valg. Dette er mitt
Prøver du å selge boka, eller? :P
Hva med boken The Secret. Den kan også bestilles på dvd, mye mulig blueray hvis det frister Den kan visstnok få deg til å få et bedre liv, et liv slik du ønsker det. Det å bli kvitt dårlige minner derimot tror jeg den ikke er beregnet til.
Sist endret av Trippa; 10. mai 2008 kl. 14:09.
Livet er da ikke spennende med total fred. Og tidligere liv? Gimme' a break.
Bra du har fått ett nytt å bedre liv, men den boka virker ikke noe interessant for min del.


"Forfatteren forteller hvordan vi kan finne kilden til opprinnelige krenkelser som kan ha skjedd i barndommen eller i tidligere liv, og som kan ha ført til at skjebnen vår er kommet inn på feil spor. Han viser deretter hvordan vi kan spore oss framover langs vår egen tidslinje for å finne vår beste og mest høytstående framtid. I boken reiser du ved hjelp av forfatterens sjamanistiske teknikker til den nedre og øvre verden vi lever i, sjelens og fortidens rike og åndens og fremtidens rike. Her tar du med deg legede sjeleaspekter, gaver og kraftdyr tilbake til nåtiden. Ved å lege fortidens sår og heale fremtiden blir du kjent med dine unike talenter, din sjelekontrakt"