Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 17469
Etter alt for mange forsøk på å prøve å få en mail fra nakenprat med ein kode så jeg faktisk fikk laget en profil der, så har jeg nå gitt opp!
Vil de ikke ha flere kvinner der så får det bare vær.
(Har prøvd bortimot 4forskjellige mail adresser)
Jeg er heller ikke helt idiot så søppelpost ble sjekket hver gang.

Men det jeg lurer på, finnes det noen lignende sider som er norske ?
Jeg kan selvsagt gå for andre sider som ikke er norske, men det blir da vanskeligere til mitt formål. :P


Ps. NEI, jeg ønsker ikke å møte deg ^^
Lystklubb, eller spiceymach. no funker bra. Man må for begge plassene betale 100 kroner for en mnd uten binding, men det er verdt det om man vil ha pels på knaggen. Erfaringsmessig funker ofte de sidene bra om man bor i storby med mange mennesker. Ekstra bra funker de om man er utolmodig da det er mange swingers der inne. De er ofte friere i sexualiten. Et Alternativ som i og for seg er gratis er Gaysir. Det er beregnet på homo og bifile. Det er likevel en veldig bra egnet flora for å snappe til seg kvinner. Bare ha respekt, vær ydmyk med sosiale antenner så kommer man langt. En del homofile er ikke komfortable med at deres sjekke arena blir kapret av heterofile. Ellers er som nevnt over Fetlife et knakende bra konsept. Der treffer man mye fetish fikserte mennesker med en høy bevisthet rundt sin egen sexualitet.

Godt tips er å ikke glemme real life, da den sexuelle cyberverden kan være vanedannende.


Ja, så har man og cuchold. no som funker bra om du er komfortabel med å pule ei dame mens mannen ser på. Der er ofte kravene til menn urealistiske som at de skal ha "tre meter lang kuk" osv. Men så finner man og der alle slags fetisher som f. eks gamle som tenner på unge og omvendt.
Trådstarter
4 0
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Lystklubb, eller spiceymach. no funker bra. Man må for begge plassene betale 100 kroner for en mnd uten binding, men det er verdt det om man vil ha pels på knaggen. Erfaringsmessig funker ofte de sidene bra om man bor i storby med mange mennesker. Ekstra bra funker de om man er utolmodig da det er mange swingers der inne. De er ofte friere i sexualiten. Et Alternativ som i og for seg er gratis er Gaysir. Det er beregnet på homo og bifile. Det er likevel en veldig bra egnet flora for å snappe til seg kvinner. Bare ha respekt, vær ydmyk med sosiale antenner så kommer man langt. En del homofile er ikke komfortable med at deres sjekke arena blir kapret av heterofile. Ellers er som nevnt over Fetlife et knakende bra konsept. Der treffer man mye fetish fikserte mennesker med en høy bevisthet rundt sin egen sexualitet.

Godt tips er å ikke glemme real life, da den sexuelle cyberverden kan være vanedannende.


Ja, så har man og cuchold. no som funker bra om du er komfortabel med å pule ei dame mens mannen ser på. Der er ofte kravene til menn urealistiske som at de skal ha "tre meter lang kuk" osv. Men så finner man og der alle slags fetisher som f. eks gamle som tenner på unge og omvendt.
Vis hele sitatet...
Heldigvis er jeg ikke mann, og jeg interesserer meg ikke for hook ups da jeg forsåvidt har kjæreste. (Holder ingenting skjult for han heller)
Sex klarer jeg fint å få meg hjemme, ikke det jeg er ute etter^^

Her trenger jeg egentlig bare en måte å få kontakt via nett på, ikke særlig mer.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Kanskje det er litt nyttigere for alle involverte om du forteller hva du er ute etter, sånn konkret?
Sitat av noworries Vis innlegg
Heldigvis er jeg ikke mann, og jeg interesserer meg ikke for hook ups da jeg forsåvidt har kjæreste. (Holder ingenting skjult for han heller)
Sex klarer jeg fint å få meg hjemme, ikke det jeg er ute etter^^

Her trenger jeg egentlig bare en måte å få kontakt via nett på, ikke særlig mer.
Vis hele sitatet...
Høres ut som kvinneforumet vil gjøre susen for deg
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sjekk ut cupido.no
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Kan jo hende at personen feks liker å vise seg frem for andre folk eller har lyst til å diskutere emner rundt sex eller andre ting som kan finne sted på sex forum.. Sider som nakenprat osv er jo ikke kun for folk som vil møtes for å pule? mye teite svar her synes jeg. og jeg synes ihvertfall at det kommer klart å tydelig frem at denne personen ikke klarer å få registrert seg på nakenprat så da spør vedkommende om noen her vet om et alternativt forum.

desverre så vet jeg egentlig bare om nakenprat også tror jeg en side som heter thaalam eller noe i den duren er det som har blitt "den nye nakenprat chatten"