Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3244
Hei! 😊 Jeg er ganske ny på dette området, og håpet på at noen kunne gi meg noen råd😊 I morgen skal vi ta farvell med 2016 og ønske 2017 velkommen. Jeg har bare røyket før, men i morgen tenkte jeg å hilse på Emma for første gang. Men jeg har desverre hatt influensa en ukes tid nå. Feberen har endelig sluppet taket, men formen er ikke på topp. Fikk en pulsklokke til jul, og denne viser at pulsen min har lagt på mellom 100-110 de siste dagene, men hopper lett opp i 130-140 om jeg "gjør noe". (Regner med at dette kommer pga. influensa) Det jeg lurer på er om det er farlig å ta mdma når man ikke er helt i form? Og hvor mye øker pulsen? Jeg har gledet meg veldig til denne kvelden, men dropper det om det er en dårlig ide.
Hvis du er redd for høyere puls og endringer i kroppstemperaturen lar du vær. Har tatt Emma med feber flere ganger, alltid gått fint, feberen har egentlig blitt glemt bort sammen med influensaen. Så etter min erfaring så skal det går bra, men sikkert noen har som har annen erfaring. Kos deg, godt nyttår

Det skal nok gå bra, men føler du deg usikker lar du vær
Sist endret av Freakywomen; 30. desember 2016 kl. 22:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Personlig hadde jeg nok latt moroa ligge og latt kroppen hente seg ordentlig inn etter influensaen.
Det er ikke akkurat de beste forutsetningene for en vellykket Emmakveld.

Godt nyttår.
Jeg blir ihvertfall ekstremt sliten etter en sånn tur, så regn med å være litt ekstra utmattet!
Tusen takk for tilbakemeldingene ☺ Jeg tenkte å se an formen uansett i morgen. Men om jeg hiver meg med, kan jeg få en "bad trip" eller er det mest det at jeg blir sliten dagen(e) etter?
Noen vanskelig trip får du nok ikke, derimot kan du føle deg litt bedre der og da, men regn med enda høyere kroppstemperaturen og prøv å få i deg to glass vann i timen. Som nevnt ovenfor er du nok ekstra sliten etterpå. Dette er i hvertfall slik jeg har følt det etter en Emma tur med influensa.
Hva ble det til "tranebær"? fikk du testet Emma, eller lot du vær? isåfsll, hvordan gikk det?
Tok selv Emma i går og har influensa, var relativt i godformen på alkohol når vi droppet så kjente ikke så mye til symptomene, men selve rollen var helt magisk med mye fliring og kosing. Kjente ikke på noen negative ting som høy puls eller uvanlige kroppstemperaturer. Kan ikke si at det var noe forskjell på å gjøre det når man er frisk, men tenker som så at alkoholen kunne ha spillt en stor rolle.
Har du mer enn 39 i feber ville jeg vært veldig forsiktig med M. Husk også at MDMA reduserer immunsystemet ditt, så forvent en værre nedtur og en noe forlenget sykdomsperiode.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
MDMA gjorde meg frisk! Jeg har en litt annen erfaring.
Det var i sommer 2016 jeg var syk i 2-3 dager med influensalignende symptomer, virus og dårlig mage.
Etter disse 2-3 dagene følte jeg meg fortsatt ganske uggen, men vi hadde allerede planlagt å gå på daytime party og droppe MDMA.

Jeg var egentlig veldig usikker på dette, da jeg fortsatt varm litt varm i hodet, energinivået var lavt og hadde dårlig mage.
Men jeg tenkte jo at emma får jo en til å føle seg bra uansett hva, haha. Jeg droppet 200 mg rent pulver. Og jeg ble i toppform akkurat som jeg turet før. All ubehag og smerter i kroppen forsvant på oppturen.
Jeg danset og koste meg til lang ut på kvelden, når jeg landet var jeg kun sliten som til vanlig etter en tur. Og alle symptomer jeg hadde før droppet var ikke til å se.

MDMA brukes vel best når man faktisk er 100% i kropp og sinn, uansett. Vertfall første gang man prøver!