Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4208
Hei, vurderer og skaffe dmt, lest mye på nette og det sies at det er en valdig opplysende opplevelse.. har erfaringer med mda,mdma,speed,benzo,opiater og 2-cb. 2-cb er kansje psychedelica men er var ikke spesielt opplysende men veldig morosomt.

Burde kansje si at jeg ikke tåler røyk lengere, da jeg blir veldig ukomfortabel men ikke redd . brukte og røke hver dag i 1,5 år. etter en pause på noen måneder der jeg flytta by så ble det bare ukomfortabelt. mye i mitt eget hode hvis det beskriver noe(tinitus osv).

Burde kansje å legge med at jeg sliter med angst og vonde tanker til tider. har derfor hvert veldig tung bruker av xanor rivotril og stessolid. men har heldigvis aldri hatt et problem med andre stoffer. bruker ikke benzo lengre idag å har ikke rørt det på et halvt år. (untatt 2mg xanax en gang)

Nevner dette da det kansje sier noe om meg, etter som dmt er en tur inn i mitt eget hode. har lest at det kan hjelpe med depresjon.

Har dere noen erfaringer? positive eller negative?
Hva tok dere bort fra opplevelsen, anbefales det eller ikke?
Det er en heftig opplevelse. Mest potente psykedeliaen jeg noen gang har vært borti. Uten at det noen gang har vært særlig "opplysende".

Men så er det hvilken type dmt du har samt dosering osv. Opplevelsen kan nok være veldig individuell som med så mye annet.
Sist endret av Fleinheim; 22. desember 2016 kl. 14:15.
Likte du oplevelsen?
Stort sett ja. Men jeg ville ha gått for fleinsopp først om jeg hadde vært deg. Utifra hva du sier om deg selv. Men det kan jo være noe kinkig å få tak i utenfor plukkesesongen med mindre du har gode kontakter.

Men om du kjører på, så får du sikkert en fin opplevelse, den kan bare være veldig heftig. Og det går fra 0 til 100 i det sekundet du puster ut. Forvent kraftige kaleidoskopiske visuals.
Sist endret av Fleinheim; 22. desember 2016 kl. 19:03.
DMT i røykbar form kan du forvente minimalt "opplysthet" av - foruten "WOW!" og eventuelle funderinger om parallelle univers, om entetiteter du møter er virkelige på et eller annet plan el.l Ikke forvent noen innsikt inn i egen psyke eller noen gjennombrudd med tanke på depresjon.

Skal du ha forhåpninger om innsikt og effekt på depresjon kan ayahuascha være noe (med tanke på DMT). Anbefales dog ikke å ta alene med mindre du har god erfaring med psykedelika fra før.

Fleinsopp - som nevnt over er nok beste alternativ om du skal ta et for grunnene du nevnte.

DMT i røykbar form er kanskje mest for nysgjerrighet og for å se hvor "far out" det er mulig å komme. Rent psykisk er det som regel lite å hente. (selv om opplevelsen i seg selv kan være svært euforisk og "dyp" - men ting går for fort til at det lager varige spor i hverdagspsyke)
Sist endret av Bearass; 22. desember 2016 kl. 20:26.
burde vært möderatör
Så lenge du røyker DMT i en trygg og avslappet setting med en edru tripsitter du kjenner godt så kan jeg ikke se for meg at det kan slå feil, men man vet jo aldri. Basert på min egen erfaring vil jeg absolutt anbefale det, men ikke røyk det på en grå dag du føler deg litt nedfor. Spar det til sola skinner og livet er herlig.

Når jeg fikk breakthrough opplevde jeg nærmest umiddelbart at hånden min ble dekket av en vakker, selvlysende neongrønn farge med svart maya-ish mønster, og et par sekunder etterpå ble resten av verden dekket av den samme fargecomboen. Plutselig lukket jeg øynene og entret hyperspace, og når jeg omsider åpnet øynene igjen møtte jeg DMT Buddha som danset i verdensrommet også splittet seg opp til flere og flere Buddhaer som et kaleidoskop. Tidsperspektivet mitt ble helt satt ut så hvert minutt føltes som en evighet. Blant annet derfor kan det være lurt å ha en edru tripsitter med deg som kan fortelle deg hvor lang tid det er gått siden du inhalerte og hjelpe deg med å sette fra deg pipa osv.

Lykke til
Sist endret av pappabetaler; 23. desember 2016 kl. 02:37.
Gå for ket. Det kan hjelpe mot depresjonen din. Jeg hadde ikke anbefalt flein til en som sliter psykisk. Det kan gå til helvete ''bad trip''.
Sist endret av Rundstykke; 23. desember 2016 kl. 21:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
bestill heller ketamin å ta d me martin blir kanskje litt får hefti me dmt som din første orntlie psychadliske opplevelse, har også hørt at ket kan hjelpe mye me depresjon å sånnt
Sist endret av vridd; 25. desember 2016 kl. 00:33.
Sitat av Rundstykke Vis innlegg
Gå for ket. Det kan hjelpe mot depresjonen din. Jeg hadde ikke anbefalt flein til en som sliter psykisk. Det kan gå til helvete ''bad trip''.
Vis hele sitatet...
Jeg vil si du skal gjøre mye feil for å få en badtrip på sopp.
Jeg og mine venner kunne ikke vært mer uenig i påstanden om at sopp er en mer safe måte å oppleve psykadelika for første gang på. Selv om det er høyst individuelt, er det ikke tilfeldig at sopp blir sammenliknet med å være passasjer i en bil kjørende på en motorvei, mens man på LSD sitter mer i førersetet. Ja, virkningen på sopp er kortere, men turen er i langt større grad preget av en rollercoaster av et følelsessett. Jeg har tatt sopp mange ganger. Alle turene har vært veldig variable, fra intens depresjon og håpløshet til eufori i sin pureste form. På LSD-turene mine har jeg bestandig vært i stand til å kontrollere turen i større grad og bevisst hente meg inn fra ubehagelige følelser. Soppturene har mer eller mindre blitt styrt av soppens vilje. Derfor anbefaler jeg bestandig førstegangsbrukere +-50 ug LSD.
Sitat av wat Vis innlegg
....kunne ikke vært mer uenig i påstanden om at sopp er en mer safe måte å oppleve psykadelika for første gang på
Vis hele sitatet...
Ingen har kommet med noen påstand om at sopp er den meste "safe" måten å oppleve psykedelika på (hvis "safe" betyr at badtrip skal unngåes for enhver pris (da kunne han jo holdt seg til 2cb)).

Om man ønsker å bruke psykedelika terapeutisk derimot, er sopp et godt alternativ - mye bedre enn DMT i røykbar form (som man kan forvente minimal terapeutisk innvirkning av).
Sist endret av Bearass; 25. desember 2016 kl. 21:15.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veldig ålreit måte og ture på, aldri hatt noen betenkligheter med å røyke det, bortsett fra smaken
Se om du får ordna golden teacher sopp. Jeg å en kompis trakk te på 4 g å delte det. Så spiste vi 1 g hver. Det ble litt i overkant etter lang dag med coke å pils. 1 g per hode i rommet holder om den er potent. Intense grønn/oransje fargespill å lang å fin trip.
men så vil jeg heller ikke si at 2cb er det tryggeste, har hatt en ganske intens bad trip på det selv
må si meg uenig i at DMT har liten til ingen terapeutisk effekt, for mange er det vanskelig å ta noe håndfast ut av turen og vil med det dømme opplevelsen som lite terapeutisk eller givende generelt. dette kommer som regel av manglende erfaring med stoffet. de første gangene er det nesten umulig å gjøre noe annet enn å bli målløs, men det er ok.