Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1010
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Har to spørsmål til dere som kanskje vet noe om dette.
jeg er kanskje ikke den beste googleren, men klarte ikke å finne ut hvorfor Unibet skal ha tilgang på hvor du befinner deg før du bruker det, hvorfor er det slik?

Hvis jeg lager bruker hos Unibet, kan jeg bruke det til å bare se på kamper live og slikt gratis?
Unibet sender ikke kamper live med bilder, men med tekst.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Hvis jeg lager bruker hos Unibet, kan jeg bruke det til å bare se på kamper live og slikt gratis?
Vis hele sitatet...
Ja, de streamer enkelte kamper live.
Enkelte kamper viser de live. Tipping er utrolig artig Skal du begynne å tippe kan du få tippetips på oddsen.nu
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Sitat av brgz Vis innlegg
Enkelte kamper viser de live. Tipping er utrolig artig Skal du begynne å tippe kan du få tippetips på oddsen.nu
Vis hele sitatet...
Tror jeg skal holde meg unna tipping, har sett flere sider hvor tipsene veldig ofte er korrekte, men likevell.

Takk for respons.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Har to spørsmål til dere som kanskje vet noe om dette.
jeg er kanskje ikke den beste googleren, men klarte ikke å finne ut hvorfor Unibet skal ha tilgang på hvor du befinner deg før du bruker det, hvorfor er det slik?

Hvis jeg lager bruker hos Unibet, kan jeg bruke det til å bare se på kamper live og slikt gratis?
Vis hele sitatet...
For å se de kampene som streames må du ha penger på kontoen eller ha gjort et bet innen de siste 24 timene.

Enkleste er vell å gjøre et innskudd med visa på 100 kr for så å la de stå der og du får gratis streaming. Evt finnes det flere sider på nettet hvor man kan streame live-fotball fra diverse tv-kanaler rundt omkring, firstrow1.eu er en av de.

Hvorfor de skal ha lokalisjonsdata vet jeg ikke.

Betsafe er en av de sidene som også streamer noen kamper (alle bookies gjør det), også krav om å ha penger på konto, men om du registrerer deg via oddsen.nu får du 100 kr gratis som en bonus og kan da se kampene som streames der uten å gjøre innskudd