Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2661
Vet ikke om innlegget passer her, men jeg prøver i det minste..
Har lenge hatt lyst til å oppleve en rave igjen da det begynner å bli en stund siden sist, men finner ingen sider hvor jeg kan finne info om raves osv.
Finnes det noe i Sverige eller i Danmark feks? Liten tvil at jeg finner noe her i Norge. Sider med info tas gjerne imot.
Det finnes men det er ikke noe folk snakker åpent om, eller deler på forumer. Snakk med folk når du er ute så kanskje du finner noe. Finnes jo endel facebook sider dedikert til rave parties i Norge, men her må du ha invite.
Sist endret av snickersogtwist; 15. januar 2015 kl. 12:25.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er masse raves ute, men de er jo ordentlige raves: Ulovlige fester.
Det er lukkede grupper (f.eks på facebook) og festene reklameres eller annonseres aldri i det offentlige, så man må nok bli kjent med noen innenfor miljøet først.
Jeg vet at både Oslo og Trondheim har slike grupper og det arrangeres fester jevnlig i de varme månedene.
Trådstarter
34 0
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er masse raves ute, men de er jo ordentlige raves: Ulovlige fester.
Det er lukkede grupper (f.eks på facebook) og festene reklameres eller annonseres aldri i det offentlige, så man må nok bli kjent med noen innenfor miljøet først.
Jeg vet at både Oslo og Trondheim har slike grupper og det arrangeres fester jevnlig i de varme månedene.
Vis hele sitatet...
Er du medlem av slike grupper da? Tar gjerne i mot invites av både grupper og arrangementer. Greit at man ikke må dra til utlandet for å rave
Sitat av mr5050 Vis innlegg
du er 15 -20 år forseint ute
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig raves forsvant på 90tallet? Kan avkrefte det.
Hei!
Svarte deg forsåvidt også i det andre innlegget ditt, men, bruk goabase.de som et utgangspunkt. Så kan du sjekke datoer i forhold til steder og rimelige flypriser når trangen til å dra på rejv melder seg igjen!

Berlin bruker å være et bra utgangspunkt, i hvertfall hvis du er heldig med flyprisene! Og det er flere arrangementer på samme tid Var der sist i høst, fredag - mandag, rejv tre netter på rad

Også mye psytrance-greier i Hamburg btw!
Sist endret av andjoha; 15. januar 2015 kl. 17:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Og ikke minst, du kan sjekke ut Tam Tam i danmark, neste er påske tam tam, 1 april, (infected mushroo, gms () 1200 micrograms, interactive noise (), vertical mode ( ). (liker meg ikke så godt der, mye bolere og snauskaller, meeen kanskje det er bedre denne gangen.. bra artister iaffal