Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1025
Har lakt til 4 nye felt i "Din Profil".

Feltene er:
-------------------
Operativsystem
IT erfaring
Gruppe
Hvordan hørte du om nFF
-------------------

Til de som gidder, vennligst fyll ut disse feltene!

Takk
Better than thou.
HELT offtopic dette, men er det deg den avatren din iblis? Og btw; hva er max størrelsen blitt til på avatarer?
Sammenliknet med videoene av iblis på pr0n forumet så kan det ikke være han. Men alt er kanskje mulig?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
nå må dere gi dere..
visst er det ibbern, my partner in crime.. skjønn som han alltid har vært
ja... mye bedre med disse valga en dem gammle AOL, MSN nick oversikten (som jeg forøvrig ikke håper noen bruker)

Og jeg benytter anledingen til å oppfordre alle, mens de er inne å legger til desse nye opplysningenen, å samtidig ta en titt på de andre, og oppdatere disse, spes. bosted skriv fylke eller by.
Originalt postet av Carlo
HELT offtopic dette, men er det deg den avatren din iblis? Og btw; hva er max størrelsen blitt til på avatarer?
Vis hele sitatet...
nå kan de ikke være større en 64*64 piksler og 20000 byte
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hva snakker du om zeth? alle kan jo se at det er den samme
Er lenge siden jeg har sett de filmene, og så de tross alt kl 7 på morgenen (før jeg la meg), så dere har vel rett. Dessuten tvilte jeg på at iblis ville hatt bilde av en annen gutt som avatar'et sitt
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
'Avgi modifikasjon' ? Hehe.. Hva med bare 'ok'? :P
det er da ape paa bildet (blame sorath ) men han var t0ffere med r0dt haar..