Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 975
Heisann, jeg og 2 andre kammerater er på jakt etter et nytt spill å spille. Vi er åpne for ganske mye, men er på jakt etter noe som kanskje inneholder litt strategi. Og vil helst ha noe annet enn standar fps, siden det har vært altfor mye av dette i det siste... :P Teamwork spill er noe vi liker veldig godt

Disse spillene er ikke ønskelige/prøvd ut allerede:
L4D
Cod/bf og slikt
Starcraft
Civilization

Fortell gjerne hva slags spill du/dine kammerater spiller når dere vil spille spill sammen! Vet du om noen spill som krever teamwork, eller noe som er et "sosialt" spill?
Anbefaler Men of War! Veldig bra spill, som krever mye strategi
age of empires 3
cs 1.6
css
rainbow six vegas 2
minecraft
Sist endret av ZELDUR; 10. april 2011 kl. 20:25.
Hva med Red Alert 3/2/1? ( og noen andre )
Sitat av distilled Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Enig! Utrolig bra spill, spesielt koslig når man sitter på VT/TS med kompiser.
Borderlands! FPS med Diablo loot
Shady Banana
Quix's Avatar
League of Legends. Action-RPG/RPG-RTS basert på DOTA fra WC3

Rainbow Six 3. Bedre enn de nye. Send inn kameratene dine sine teams på andre siden av bygningen, time breaching av dører/gassing. Mye taktikk og strategi inne i bildet og ikke bare FPS.

WarCraft 3. Trengs vel ikke forklaring.

Civilization IV/V. Veldig bra strategi spill hvor du starter i steinalderen og møter and nasjonaliteter mens du forsker deg frem til bedre teknologi og blir mer og mer moderne.
Shogun 2, mye strategi og timing på angrepene.
Diablo 2 burde dere prøve
Hva med Settlers? Veldig artig strategi spill.
Anbefaler League of Legends, veldig mye teamwork + gratis det er MOBA(dota) basert
Trådstarter
Utrolig mange greie forslag her! Har prøvd en del av spillene dere foreslår, men skal snakke med de andre og fortelle dem om de forskjellige spillene dere anbefaler. Kom gjerne med mere hvis dere har Også et spørsmål til, er det noen som har prøvd ut magicka? Det så litt ensformig ut etter det jeg har sett, men så også ut som et veldig morsomt spill å spille med kammerater.
Sitat av Pewpew Vis innlegg
Utrolig mange greie forslag her! Har prøvd en del av spillene dere foreslår, men skal snakke med de andre og fortelle dem om de forskjellige spillene dere anbefaler. Kom gjerne med mere hvis dere har Også et spørsmål til, er det noen som har prøvd ut magicka? Det så litt ensformig ut etter det jeg har sett, men så også ut som et veldig morsomt spill å spille med kammerater.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri prøvd magicka selv. Men alle jeg kjenner som har prøvd det, har blitt helt hekta å sier det er et drit bra spill.
Sist endret av OberstApfel; 10. april 2011 kl. 21:28.
Saints Row 2 er dritmorsomt coop, men er bare 2 personer though. Men sjekk ut borderlands og magicka.

Dere kan også laste ned Alien Swarm helt gratis på steam.
Lag Pure brukere på Runescape (Pure= 1 defence = OWNAGE = millardærer) og gå i pk som en clan, og own noobs.
Haha =)