Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1812
Hei! Jeg og dama skal snart på en tur (8dager) til Lisboa. Er det noen her som har vært der før og har noen tips til hva det er å finne på der?
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Hei! Jeg og dama skal snart på en tur (8dager) til Lisboa. Er det noen her som har vært der før og har noen tips til hva det er å finne på der?
Vis hele sitatet...
Dere burde absolutt besøke Castillo de San Jorge så får dere muligheten til å nyte den fantastiske utsikten over byen samtidig!

Ta gjerne trikken opp de bratte bakkene til dette stedet også, det er artig i seg selv.
Dersom dere tar veien langs sørsiden får dere muligheten til å studere flott arkitektur og en imponerende kirke blant annet.

Lykke til med å unngå gnagsår i ørene og kreft på hjernen av alt maset til narkolangerne som befinner seg over hele sentrumsområdet forresten!
Kan anbefale å dra på en av de mange utsikkts plassene på kvelden og sitte der å drikke, vertfall på sommeren var det veldig god stemmning på mange av dem. Ellers kan jeg også anbefale en tur til Ericeira er ikke så altforlangt med buss og heller ikke serlig dyrt, vet ikke om det er mulighet for å surfe nå, men i såfall bør dere prøve ut det!
Sitat av Knask Vis innlegg
Dere burde absolutt besøke Castillo de San Jorge så får dere muligheten til å nyte den fantastiske utsikten over byen samtidig!

Ta gjerne trikken opp de bratte bakkene til dette stedet også, det er artig i seg selv.
Dersom dere tar veien langs sørsiden får dere muligheten til å studere flott arkitektur og en imponerende kirke blant annet.

Lykke til med å unngå gnagsår i ørene og kreft på hjernen av alt maset til narkolangerne som befinner seg over hele sentrumsområdet forresten!
Vis hele sitatet...
Takk for tips Morro å gå rundt å bare se også!

Har lest om flere som klager masete narkolangere, er det virkelig så ille?

Sitat av Manuehl Vis innlegg
Kan anbefale å dra på en av de mange utsikkts plassene på kvelden og sitte der å drikke, vertfall på sommeren var det veldig god stemmning på mange av dem. Ellers kan jeg også anbefale en tur til Ericeira er ikke så altforlangt med buss og heller ikke serlig dyrt, vet ikke om det er mulighet for å surfe nå, men i såfall bør dere prøve ut det!
Vis hele sitatet...
Temperaturen er ikke så ille, så blir vel en pils eller to mens man nyter utsikten! Takk for tips.

Surfing på havet hørtes litt kaldt ut nå? Men hvis det er mulig så hadde det vært kjempemorro
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Har lest om flere som klager masete narkolangere, er det virkelig så ille?
Vis hele sitatet...
Ja, de var som høyrøstede og rabiate måker som ikke kunne ta nei for et svar.

Greit nok, disse finner man i begrensede områder i flere store turistbyer på nattestid i Europa, men i Lisboa var det det samme jævla gnålet over hele sentrumsområdet - hele dagen.
Jeg tror ikke at jeg overdriver hvis jeg påstår at jeg fikk mellom 50 og 100 masete henvendelser på de verste dagene.
Jeg synes personlig det ikke var så mye mas, bare å ignorere dem-plaget ikke meg når jeg vandret rundt der vertfall. Om det skulle vert aktuelt for deg å kjøpe noe bør du passe sykt på, de scammer deg som bare faen...

Kan anbefale utsiktsplassen der du har utsikt over den store wannabie golden gate bruen, der var det også en kiosk ish hvor du kunne kjøpe pils og relativt mange hver dag på sommern vertfall. Ofte noen som spillte gitar osv, husker desverre ikke hva den heter..

Så på siden til Lapoint at det var sesong fra march-november på campen dems i Ericeira, så du får se etter på nettsidene til de forskjellige surfeskolene der om de ikke har noen kurs. Jeg kan vertfall anbefale dette på det sterkeste!
Fint å surfe der, men du vil nok trenge våtdrakt ettersom vannet er ganske kaldt
This is bat country!
gregory's Avatar
Mye tvilsomme gateselgere der! Ikke la deg blir lurt! Ellers veldig fin by. Lapoint i Ericeira er til å anbefale