Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 945
Er det noen som vet hvor anerkjent utdanningen innen informasjonsteknologi ved HiO er i næringslivet? Må man ha bachelor, eller stiller man bakerst i køen som høgskolekandidat? Har treårig bachelor fra før, med ett år IT, men føler IT-fagene jeg hadde da til en viss grad er utdatert.
Hva vil du jobbe som?

Kan altids prøve å få deg en jobb/fot innen ditt ønskede felt, og derifra høste erfaring via jobben i noen år, du blir uansett mer attraktiv med erfaring under beltet ;-) Igjen, går nok ann på hvilken type jobb du vil.
JaneDoe's Avatar
Trådstarter
Har mange forskjellige alternativer av jobbønsker. Webdesigner, driftskonsulent, systemutvikler. Har også en drømmejobb innen IT, men det skal jeg holde for meg selv av litt flere grunner
Webdesigner går vel ikke så mye under IT-yrket? Du tenker på webutvikling?
Sist endret av jeppfi; 16. mai 2009 kl. 00:08.
JaneDoe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Janpfo Vis innlegg
Webdesigner går vel ikke så mye under IT-yrket? Du tenker på webutvikling?
Vis hele sitatet...

Ja, det var vel det jeg hadde i tankene. Webprogrammering, flash osv
Hei !

Har mange år på rompa fra næringslivet. Selvlært er jeg faktiskt. Annbefaling min er for øyeblikket, og har vel fært for en stund nå. Sats på nettverk. Masse ansvar, lange dager, stress - men, bra betalt.

Få deg sertifiseringer ... Cisco er alltids annerkjent. Begynn med CCNA, jobb deg oppover derifra. Eller bruk det som grunnlag for andre studier. Å skjønne nett, uansett hva du driver med i ettertid er vanvittig viktig etter min mening.