Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 417
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lang tid før det virker?
ca en time er vel normalen. men jeg har opplevd at det peaker etter 2/3/4 timer , selv ved snorting

hvor mye har du tatt? du burde vente MINIMUM én time før du i det hele tatt vurderer å tenke på å snorte deg en linje til. om du så gjør det, ikke tenk at "den linja merka jeg ikke en dritt av, må sikkert ta to-tre stykker til for at det skal funke" tro meg den feilen vil du spare deg for kompis.
Sist endret av easethepain; 5. oktober 2023 kl. 19:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av easethepain Vis innlegg
ca en time er vel normalen. men jeg har opplevd at det peaker etter 2/3/4 timer , selv ved snorting

hvor mye har du tatt? du burde vente MINIMUM én time før du i det hele tatt vurderer å tenke på å snorte deg en linje til. om du så gjør det, ikke tenk at "den linja merka jeg ikke en dritt av, må sikkert ta to-tre stykker til for at det skal funke" tro meg den feilen vil du spare deg for kompis.
Vis hele sitatet...
Jeg tok en linje til. Etter 20 min fra den første, det var 0.5mg første og 0.5 til på neste. Føler effekt nå, er nøyaktig 1 time siden første linje, 40 min siden andre linjen.


Kan nevne det at jeg også har tatt 2mg rivotril.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er drit kvalm. Jeg har tatt for mye, men føler meg fin. Noen tips til kvalme?
Ta mindre doser Evt kan Afipran hjelpe.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har nå spydd 2 ganger. Spyr hver gang jeg spiser, eller drikker mye for fort.

Men faen jeg føler meg bra, jeg har jo mye erfaring med heroin, syns rusen jeg har nå er mer behagelig. 1mg subutex, 2mg rivotril, har liten erfaring med subutex fra tidligere, men nå ser jeg jo mer hvordan det er, det er veldig likt morfin, bare det er lengevarende så man slipper å dosere hver 4 time.