Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1256
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpe meg en silikonkølle fra shady.no fordi jeg
Må ta pisseprøver å lurer om de kan se det er syntetisk urin når de sender prøven til labatorium?
Eller skal jeg bare spare opp reint piss?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Piss på et norgesglass når du er rein og spar på det.. maks 14dager..
Spør en kompis som er ren om du kan bruke pisset hans. Hvis han pisspreiker om hans edruelighet, ja... Da er han ikke lenger din kompis.

Mine to ører.
Jeg har flere ganger brukt syntetisk urin fra netter det har aldri vært noe problem
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syntetisk urin skal være sammensatt av nøyaktig de samme stoffene som man pisser ut, er jo det som er hele greia!

Hvordan passer egentlig den silikon-kuken i buksa? Er kuken stor/synlig? Har lurt litt på om jeg skal skaffe meg en slik silikon-kuk selv, men siden jeg «må» ha utslag på sterke smertestillende og ADHD medisiner når jeg tar prøver så er jeg nødt å bruke egen urin. Kan ikke ha null utslag heller :P
Jeg brukte bare en stor sprøyte gjemt under klærne og en slange fra biltema i bokseren somskjulte bak penis. Teip fast et par lommevarmere så blir det riktig temperatur
Sist endret av Bluesky_; 4. september 2023 kl. 00:08.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Jeg brukte bare en stor sprøyte gjemt under klærne og en slange fra biltema i bokseren somskjulte bak penis. Teip fast et par lommevarmere så blir det riktig temperatur
Vis hele sitatet...
Og dette klarte du å skjule på en prøve ved oppsyn også på denne måten?
En stor sprøyte festet med lang slange til bokseren. Da må man trykke inn stempelet på en måte. Var ikke det ganske vrient?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukt den man kjøper på shady,kjøpte piss av nabon å fryøs d ned,men syns det er ett styr med oppvarminga men det funker da brukt den i fleir månder sjærdt ett hull i boksern
Det burde funke så lenge de ikke står rett over deg og ser
Det beste er og stoppe med joints en liten periode
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og dette klarte du å skjule på en prøve ved oppsyn også på denne måten?
En stor sprøyte festet med lang slange til bokseren. Da må man trykke inn stempelet på en måte. Var ikke det ganske vrient?
Vis hele sitatet...
Neida jeg stappet sprøyta halveis ned i buksa ved venstre lår og lot strikken eller beltet holde den på plass. Slangen gikk fra tuppen av sprøyten på 60ml. Når jeg skulle trykke inn så holdt jeg bare hånda til hofta som når man venter på pusset og så trykket jeg inn stempel med tommelen. Du må bare holde koppen over penis sånn at de ikke ser den

Brukte den metoden i 1 år de så det aldri
Sist endret av Bluesky_; 4. september 2023 kl. 09:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.