Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2230
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjøpt heroin i pulverform og lurer litt på hvordan det er å sniffe det? Er 0,15 en grei dose for nybegynner?
Nei, det er mye. Test varene. Begynn med 50. Noen som ikke sover kan utdype.
ville testet med max 0.1 helst 0.05 for å være sikker
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær forsiktig er alt jeg har å si.
Nå skal ikke jeg være noen moralpreken, men det er flere på freak sitt forum som starta med et Noge Lunde lik start tråd som deg som ikke lever i dag.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Nå skal ikke jeg være noen moralpreken, men det er flere på freak sitt forum som starta med et Noge Lunde lik start tråd som deg som ikke lever i dag.
Vis hele sitatet...
Det er flere som har dødd av høyt vanninntak og trafikkulykker, men det betyr ikke at man skal droppe det av den grunn? Eller håper du på å være en reddende engel?
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Det er flere som har dødd av høyt vanninntak og trafikkulykker, men det betyr ikke at man skal droppe det av den grunn? Eller håper du på å være en reddende engel?
Vis hele sitatet...
Dårlig sammenligning, kommenterte kun hva jeg har sett tidligere Regner med at trådstarter driter i hva jeg sier uansett hvis han allerede har bestemt seg.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Dårlig sammenligning, kommenterte kun hva jeg har sett tidligere Regner med at trådstarter driter i hva jeg sier uansett hvis han allerede har bestemt seg.
Vis hele sitatet...
Njae... hvis alle skal komme med bloodshoteyes eksempel for hver herointråd som blir oppretta så blir det lite kvalitet over tråden.

Ts bør prøve seg forsiktig fram og 50mg linjer er mer enn nok for å eksperimentere.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Njae... hvis alle skal komme med bloodshoteyes eksempel for hver herointråd som blir oppretta så blir det lite kvalitet over tråden.

Ts bør prøve seg forsiktig fram og 50mg linjer er mer enn nok for å eksperimentere.
Vis hele sitatet...
Synes forsåvidt at når en åpenbart ikke har peiling så er det mer enn fair med en reminder om at dette er et stort valg, og en stor andel ender opp på gata/død/uten verdige forhold.

Litt forskjell på dette, og noen som allerede er på kjøret.

Håper du velger å droppe heroin, det er lang vei tilbake.
Om ikke så er det i hvert fall et positivt tegn at du sjekker opp dosering og lignende.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er så sykt glad jeg aldri har fått tilbudet om heroin, da hadde jeg vært død nå garantert bare fordi jeg tok litt mer enn jeg burde. Vil fortsatt prøve det, men blir i trygge rammer først isåfall.

Man har jo ikke så mye peil når man spør om hvilke doser man burde ta.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Det er flere som har dødd av høyt vanninntak og trafikkulykker, men det betyr ikke at man skal droppe det av den grunn? Eller håper du på å være en reddende engel?
Vis hele sitatet...
Men å advare må rett og slett være lov.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Men å advare må rett og slett være lov.
Vis hele sitatet...
En nødvendighet, en av grunnene til at freak forum er så flott er fordi man kan få veldig gode svar, hvis man spør ordentlig så klart
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Men å advare må rett og slett være lov.
Vis hele sitatet...
Fair. Men da kan man komme med tips til nybegynnere også. Eneste legite tipsa jeg har sett i tråden så langt er at han skal prøve seg forsiktig fram, med 1/3 av det han trodde var en nybegynnerdose.

Heroin er ikke så veldig farlig, men det er nok begynnelsen i helvete for mange.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Fair. Men da kan man komme med tips til nybegynnere også. Eneste legite tipsa jeg har sett i tråden så langt er at han skal prøve seg forsiktig fram, med 1/3 av det han trodde var en nybegynnerdose.

Heroin er ikke så veldig farlig, men det er nok begynnelsen i helvete for mange.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg hatt noe kunnskap om stoffet/erfaring skulle jeg gjerne kommet med råd om hvordan gjøre dette tryggest mulig, men alt jeg kan gjøre er å legge en kommentar om å være forsiktig fordi jeg bryr meg. Og det kan være nok håper TS har det fint
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips angående dosering. Et annet spørsmål jeg har er hvilken setting det er best å innta det?

Hasj er gøy hjemme i sofaen med mye snacks, kokain er gøy sosialt ute på byen – men hvilken setting er best for heroinopplevelse?
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hjemme i sofaen med en venn og hasj.
Duppe <3
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har kjøpt heroin i pulverform og lurer litt på hvordan det er å sniffe det? Er 0,15 en grei dose for nybegynner?
Vis hele sitatet...
Ikke gjør dette!! Du vet ikke hvilke helvete du skal gjennom de neste årene. Jeg skulle også bare sniffe hero 1 gang, nå sitter jeg for 3 gang i behandling og klarer virkelig ikke slutte..Jeg er 19 år..
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Heroin ga meg en indre ro jeg ikke har følt på lenge. Alle problemene mine forsvant når jeg var på det og jeg fikk endelig slappet av. Jeg lå i sengen og hørte på musikk. Jeg klarte å fungere optimalt, og når rusen gikk ut av kroppen følte jeg meg helt fin, ingen nedtur eller hangover. Ikke noe særlig dyrt heller fordi jeg har lav toleranse.

Jeg tenker å kjøpe mer snart og jeg gleder meg <3
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heroin ga meg en indre ro jeg ikke har følt på lenge. Alle problemene mine forsvant når jeg var på det og jeg fikk endelig slappet av. Jeg lå i sengen og hørte på musikk. Jeg klarte å fungere optimalt, og når rusen gikk ut av kroppen følte jeg meg helt fin, ingen nedtur eller hangover. Ikke noe særlig dyrt heller fordi jeg har lav toleranse.

Jeg tenker å kjøpe mer snart og jeg gleder meg <3
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt et bevisst valg om å droppe det, FORDI du har lyst på det. Vent kanskje 1 måned, før du gjør det igjen. Du fatter ikke hvor fort den ballen begynner å rulle, og den ruller faen i godspeed
Sist endret av easethepain; 5. oktober 2023 kl. 19:47.
Når jeg sniffa minus en helg i mnden eller halvåret så startet jeg alltid med få korn. Bare vær overnervøs for å overdosere. Da vil du sakte men sikkert kjenne når formen kommer. Likte uansett å bygge opp rusen med linjer, sikkert fordi jeg var forsiktig og det ble en vane. Anbefales å start lavt, og hold det til den ene gangen. Jeg er den eneste som slutta mens jeg gjorde det en sjelden gang. Alle de andre, utenom en, er dø. Tok ikke mange åra heller.

Aller helst selger du det videre til en heroinist for en billig penge så du ikke taper for mye penger.
Sist endret av skrpappa; 6. oktober 2023 kl. 07:37.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det tryggere å prøve heroin når man er godt voksen? Isteden for når man er ung og dum? Er det mer enkelt å holde det til en gang i blant når man har litt livserfaring først?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det tryggere å prøve heroin når man er godt voksen? Isteden for når man er ung og dum? Er det mer enkelt å holde det til en gang i blant når man har litt livserfaring først?
Vis hele sitatet...
Nei, det vil jeg nok tørre å påstå er like utrygg uansett om man ikke ønsker å bli hekta eller bry seg om det.. Men det er "tryggere" å starte når du er 80-90 enn 20. Er du 80 får du benzo og mye morro kasta etter deg. "hva gjør vel det, om jeg er litt avhengig den siste lille tiden?"
Sist endret av skrpappa; 6. oktober 2023 kl. 14:16.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Nei, det vil jeg nok tørre å påstå er like utrygg uansett om man ikke ønsker å bli hekta eller bry seg om det.. Men det er "tryggere" å starte når du er 80-90 enn 20. Er du 80 får du benzo og mye morro kasta etter deg. "hva gjør vel det, om jeg er litt avhengig den siste lille tiden?"
Vis hele sitatet...
Ikkesant veldig glad for at det ikke har vært noe tilbud om de greiene når jeg var ungdom/kjenne feil folk som kan fikse sånn for deg. Da hadde jeg aldri klart å slutta tror jeg, og det er ikke et liv. Synes det er godt å være rusfri nå, men tjallen skal røykes i vinter ass!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikkesant veldig glad for at det ikke har vært noe tilbud om de greiene når jeg var ungdom/kjenne feil folk som kan fikse sånn for deg. Da hadde jeg aldri klart å slutta tror jeg, og det er ikke et liv. Synes det er godt å være rusfri nå, men tjallen skal røykes i vinter ass!
Vis hele sitatet...
Klapp på skuldra for at du kom deg vekk fra avhengigheten(om jeg tolket deg riktig)

Helt enig, litt bønne for vinterdepresjonen er alltids godt, så lenge det ikke blir for mye bønne. Da blir det fort sommerdepresjon også.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Klapp på skuldra for at du kom deg vekk fra avhengigheten(om jeg tolket deg riktig)

Helt enig, litt bønne for vinterdepresjonen er alltids godt, så lenge det ikke blir for mye bønne. Da blir det fort sommerdepresjon også.
Vis hele sitatet...
Hvis du tolket det som heroin avhengighet så blir det feil har aldri prøvd det, og det er jeg glad for. Da hadde jeg vært ille ute nå mulig jeg også formulerte meg litt feil, det var ikke meningen isåfall. Skal prøve heroin en dag! Men det blir om et par år isåfall, når det "ikke har så mye å si"
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det tryggere å prøve heroin når man er godt voksen? Isteden for når man er ung og dum? Er det mer enkelt å holde det til en gang i blant når man har litt livserfaring først?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe "magisk", ekstra avhengighetsdannende med heroin som gjør det mer livsødeleggende enn cola, amf eller benzo, såfremt du ikke injiserer. Injeksjon er en annen liga som er verre å trekke seg fra fordi man blir vant til rushet/kicket fra virkestoff rett i blodbanen. I forhold til de nevnte stoffene så er ikke opiater så ille, rent fysiologisk, om det brukes sporadisk.

Endel ender opp på felgen av dette også, akkurat som av cider fra butikken. Det er ikke selve stoffet, men kombinasjonen av personlighet, arv og miljø som avgjør hvor "narkis" man risikerer å ende opp som.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin er best alene, eller sammen med andre som bruker. Dog også veldig glad i å ta det når jeg er med folk som ikke tar det, feks mens man chiller med noen venninner uten sex i tankene.