Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 538
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


Litt misfarging, men fargen bar hvit når jeg fikk den.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter


Den nederste er buprenorfin 8mg fra brett, delestrek på hver side.



Den øverste skal være 8mg, men er uten delestrek, og litt gulaktig.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bildet ble snudd når jeg posta.

Den til høyre er en buprenorfin 8mg, delestrek på begge sider.


Den til høyre er jeg usikker på. Men er det sub? Er den en form av sub som har sånn farge?
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den er gul. Jeg finner ingen på felleskatalogen som ser slik ut. Den til venstre er hvit, har personlig presset den ut av et brett det sto «buprenorfin 8mg på». Den til høyre kom løst, har lik form som subutex, men ingen merking eller delestrek samt den er gul. Finner den ikke på felleskatalogen.


Sorry for skrive måten, er pillefjern.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den gule ser mer ut som en multivitamin eller noe
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan hende gulfargen kommer av plastikken jeg pakka den med. Den er jo helt lik form som buprenorfin 8mg fra Oeifarm.

Den til høyre med dele strek på begge sider er buprenorfin 8mg sandoz. Men den kom jo ikke løst.


Men jeg skal se om jeg kjenner smaksforskjell.
Trur du har blitt svindla kompis,med mindre det eksisterer noe sub fra utlandet som er gul
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg skjønner hvorfor den er gul-aktig tror jeg, han som jeg kjøpte den hos, må ha hatt den i munnen (sikkert fordi han må ta den under tilsyn) og det har skapt misfarging på utsiden, siden innsiden var helt hvit. Jeg ser tydlige tegn på at deler av pillen har pulverisert seg å tørka opp igjen.


Jeg smakte på den, og den smakte så si likt som det jeg vet er ekte sub. Søtsmak først, og så bitter ettersmak. Men skal dog si at det var noe forskjell i smaken, men sånn er jo det når det er medisiner fra 2 forskjellige medisinselskap.
Når du sier det,så veit jeg det kan skje så godt mulig

Kjøpte på gata?
Sist endret av JayHova; 7. oktober 2023 kl. 01:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av JayHova Vis innlegg
Når du sier det,så veit jeg det kan skje så godt mulig

Kjøpte på gata?
Vis hele sitatet...
Ja kjøpt på gata.


Kom også på, pillen var hvit når jeg først fikk den. Så er min ekstreme innpakning med plasten klistret godt til som har medført misfargingen.

Litt pillestuk i det siste.
Ekke edru,skulle skjønt det med engang,har fått misfarga sub alla din for årevis sia når jeg først begynte å bruke det å måtte kjøpe på gata.Det ser jo ut som sub bortsett fra fargen å om du smaker at det er sub så ville jeg følgt meg trygg…Hvor hygienisk det er,er en annen sak hehe