Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1397
Hei jeg er velsig nysjerrig på hvordan man kommer i kontakt med noen i psytrance/ravemiljøet i norge

helst i trøndelag, men kan være andre steder også. jeg og dama mi har lyst på en sjikkelig opplevelse dette året. men har så vansker med å komme i kontakt med "underground" miljøet, spesiellt i Trondheim...
Peace out hah

Send pm hvis dere føler det er tryggere
Sist endret av Failureboy96; 14. februar 2020 kl. 18:36.
Goabase er en grei start
Sitat av Failureboy96 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Neeei, er ikke helt sesongen enda. Pleier å dukke opp nærmere sommeren.
Kan godt være det er noe lokale grupperinger også og at det skjer mer selv nå, men der har jeg har ikke helt oversikt tbh. men de større eventene havner også på Goabase så det er bare å følge med utover
Skjer litt techno og house events av og til i byen. Ikke så mye psytrance desverre.. Hadde jo skogtroll før da, men tror de har lagt opp.

Tyven i morgen, dnb musikk. Club i kjellern på lokal. Er det jeg vurderer for helgen ihvertfall

Er vell motormasakeren på uffa snart igjen også. Kanskje neste helg, husker ikke. Finner d på fb.

Ellers vet jeg det skjer litt psytrance greier lenger sør mot sommeren. Som alltid.
Er en god festival i Nesodden i Oslo som heter Mnmt techno. Var der i fjor, anbefales på det sterkeste hvis du liker en plass der du kan ta hva du vil så og si og ingen bryr seg om deg med mindre du holder på og dø. Men du kan høre på techno fra fredag til mandags ettermiddag.
Næverland i mai, Trondheim =)
Skogtroll blir nærmere sommeren