Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 895
Hei, bestilte to pakker fra DX for noen måneder siden. Den ene kom etter 2 uker, men den andre kom aldri. Får ikke kontaktet support hos DX pga at jeg ikke har noe ordrenummer eller tracking nummer.
Hva kan jeg gjøre med dette?
Sitat av ohsnap Vis innlegg
Hei, bestilte to pakker fra DX for noen måneder siden. Den ene kom etter 2 uker, men den andre kom aldri. Får ikke kontaktet support hos DX pga at jeg ikke har noe ordrenummer eller tracking nummer.
Hva kan jeg gjøre med dette?
Vis hele sitatet...

Heisann

Tror ikke det er noe galt, har ventet i mange måneder på pakker fra DX noen ganger, hvis de er utsolgt kan det ta veldig lang tid før du får varen(e).

Fikk etter jeg hadde glemt det en laptop bag som var bestillt sammen med andre varer 6 måneder tidligere, de var da tydlig vis utsolgt, noe som ikke var oppdtert da jeg bestillte, så glemte at jeg også hadde bestillt bagen, den kom i egen pakke
Har ikke hatt eller hørt om noen som har dårlig erfaring med DX

Mvh
Tatt i tolla?
Vis hele sitatet...
Kan dette skje om pakken har verdi på under 200 kr?
Med andre ord null tollavgift


Heisann

Tror ikke det er noe galt, har ventet i mange måneder på pakker fra DX noen ganger, hvis de er utsolgt kan det ta veldig lang tid før du får varen(e).

Fikk etter jeg hadde glemt det en laptop bag som var bestillt sammen med andre varer 6 måneder tidligere, de var da tydlig vis utsolgt, noe som ikke var oppdtert da jeg bestillte, så glemte at jeg også hadde bestillt bagen, den kom i egen pakke
Har ikke hatt eller hørt om noen som har dårlig erfaring med DX

Mvh
Vis hele sitatet...
Åja, ja får vel bare vente da
Du skal vel ha mottatt ordre og sendingsnummer på e-post? Eventuelt om du har registrert konto hos DX er det bare å logge inn.
Har selv ventet i over 6 mnd nå på en pakke, tho aldri blitt sendt.

Prøver nå å få bytte til andre produkter, men alt jeg vil ha, får jeg beskjed om at ikke er på lager (selv om det står at varene er det på siden)

Så starter å bli mektig lei av DX, som ikke klarer å få fingeren ut av ræva iløpet av 6 mnd.