Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1487
Hei

Har fått tak i en del 4-aco-dmt, og lurte på om det er mulig å teste om dette pulveret virkelig er 4-aco-dmt?

Har søkt på nett, men finner ingen edelige konklusjoner rundt dette...

Setter stor pris på hjelp

Mvh
Nei, for den vanlige mannen på gata er ikke det mulig (det finnes kits som sjekker om det f.eks. er MDMA i knips, men neppe noe tilsvarende for 4-aco-dmt). Du blir nødt til å vurdere hvor mye du stoler på personen du fikk det fra, eller høre med noen andre som har prøvd det (fra samme "leverandør"). Når du prøver det for første gang, hold deg til en lav dose. 4-aco-dmt er aktivt i såpass små mengder at sjansen for at du ender opp med en heftig dose av et annet stoff ikke er så stor.
Sist endret av Chiisai; 23. august 2010 kl. 18:01.
Trådstarter
41 8
Hei takk for responsen

Leste noe om at hvis man blander det med vann, og lar det stå noen timer kan man teste det for Psilocybe.. men har søkt rundt dette å ikke funnet info om dette andre plasser, så prøver å finne ut om dette er tull

Tenkte å starte me en liten dose, men hva som kan defineres som en liten dose er også variabelt, men om jeg starter med 5mg og øker gradvis fra det??

Er totalt ny innenfor RC, men har 20-30 ayahuasca sermonier bak meg, så er ikke ukjent med dmt i naturlig form...

Mvh
http://www.erowid.org/chemicals/4_ac...t_basics.shtml

Alt mellom 10 og 25mg defineres som vanlig dose. Du får vurdere selv, men 10mg bør nok i alle fall være minimum.

Og hvis du ikke har lest så mange allerede, så er det mye nyttig å hente fra å lese triprapporter: http://www.erowid.org/experiences/su..._4AcODMT.shtml
Hvis ikke du stoler på kilden så hold deg bare langt unna om du ikke får testet det. Det har vært noen uheldige episoder med rcèr rundt om. Alfa og omega at du er trygg på hva det er. Bare min mening, vet dessverre ikke hvordan du får testet det.-