Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1141
Hei!
Røyka hasj et par år før jeg slutta, måtte slutte fordi jeg fikk veldig angst etter en stund når jeg røyka, men den varte flere mnd etter jeg sluttet. Har litt lyst til å prøve å røyke litt igjen! Hvis jeg hadde fått angst hadde en sobril feks dempet det eller er det noe man ikke burde blande?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvorfor ikke bare ta en sobril da? Hva er du ute etter fra røykingen? Jeg mener litt angst er normalt fra THC bruk og en typisk bieffekt alle opplever og håndterer i ulik grad.
helt idioti å begynne spe på med benzo for å forhåpentligvis like cannabis bedre i kombo, men et tidsrom på ca 2-6t etter inntak av sobrilen vil du ha mindre angst, som blir mer så fort det går ut og du er godt på vei til å bli pillehue.
Har ikke tenkt og drive med benzo og hasj i kombo generelt sett da, jeg får sobril på resept. Så jeg har til nødstilfeller. Jeg savner å ta meg en joint en gang i blandt og spørr bare om at hvis jeg hadde fått angst når jeg røyka om en sobril ville fjernet de effektene.
Sitat av Hipokondriese Vis innlegg
Har ikke tenkt og drive med benzo og hasj i kombo generelt sett da, jeg får sobril på resept. Så jeg har til nødstilfeller. Jeg savner å ta meg en joint en gang i blandt og spørr bare om at hvis jeg hadde fått angst når jeg røyka om en sobril ville fjernet de effektene.
Vis hele sitatet...
så du tenker prøve røyke og om det skjærer seg poppe en sobril og ikke røyke mer på en god stund, el..?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kjøp noe mild grønt, som alle pusher i Oslo om dagen pga tørken. Dosér lavt til å begynne. Skal love deg du ikke kommer til å trenge noe jævla benzo for den lille angsten det kan medføre.
Sist endret av meaculpaUIO; 27. januar 2020 kl. 15:03.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
så du tenker prøve røyke og om det skjærer seg poppe en sobril og ikke røyke mer på en god stund, el..?
Vis hele sitatet...
Ja er det jeg tenker, vil selvfølgelig ikke prøve igjen eller røyke mer om jeg får de samme effekten som da jeg måtte slutte. Derfor jeg lurer om sobrilen hadde fjernet de eventuelle ubehagene kroppslig som kan oppstå
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Kjøp noe mild grønt, som alle pusher i Oslo om dagen pga tørken. Dosér lavt til å begynne. Skal love deg du ikke kommer til å trenge noe jævla benzo for den lille angsten det kan medføre.
Vis hele sitatet...
I Stavanger nå så er det en del Cali-strains i omløp, spesielt Amnezia Haze og Gorilla Glue. Fy faen så potente saker. Får ikke kjøpt mild grønt lengre her. Synd.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Da kan man fortsatt dosere lavt. Peas
Grønt jeg får mest noia av en brunt, er brunt jeg skal kjøpe inn å prøve isåfall.
Sitat av Hipokondriese Vis innlegg
Ja er det jeg tenker, vil selvfølgelig ikke prøve igjen eller røyke mer om jeg får de samme effekten som da jeg måtte slutte. Derfor jeg lurer om sobrilen hadde fjernet de eventuelle ubehagene kroppslig som kan oppstå
Vis hele sitatet...
ah da beklager jeg, altfor mange som spør om sånt..

men ja, bare husk at det tar 2-3t før sobrilen virker skikkelig.
start med bare et par trekk av en tynn spliff, utrolig hvor lite som skal til for plenty eufori om man ikke har toleranse, og lykke til!
Jeg har plagdes mye slik du forklarer. Sobril hjalp meg godt mot angstubehag under litt røyking. Men det er da igjen fare for at denne bruken eskalerer og det blir oftere behov for sobril. Har du selvdisiplin og ser nytte i røyke deg en gang i blandt. Kjør på, spar sobrilen til etter du har røyket til å begynne med. Blir det for mye noia, putt tabletten i munnen og smelt den med litt vann før du skylder ned. Da funker den noe raskere. Dette fungerte ihvertfall for min del.

I tilegg kan jeg påpeke at jeg ofte får noia når jeg røyker det først trekket. Men når det har gitt seg kan jeg røyke mer uten det noia rushet. For min del foretrekker jeg egentlig å røyke konstant i perioder og heller ha lange pauser pga hele noia aspektet av og til bruken medfører.. Men igjen, det varierer fra type til type. Egentlig er vell det største problemet at man ikke kan velge hvilken type røykings man vill ha i dette landet. Og som regel må klare seg med det som er. Trot de ville hjulpet store deler av Norges mentale bilde å fått cannabis inn i et form for regulert utsalgssted.
Lykke til
Tusentakk for svar! Da får jeg prøve meg på det, går det dårlig så vet jeg det og da er det ikke noe vits å gjøre det igjen