Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2031 834340
Noen som har spist disse og kan fortelle litt om dem? evt. fått dem testet?



De er fra Bergensområdet
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Vet ikke hvorfor f\det forrige spør, for stod ikke noe tull i det sprsmålet mitt som ble slettet!

Så da prøver jeg på nytt.

Slett innlegget over, fikk ikke endret, men da spør jeg enkelt og greit, neon som har vært borti grå/rosa Rolex med en del specks (prikker) i forskjellige farger.

Noen sier det er MDMA, noen ant det bare er masse rc/speed/MDMA osv.. rester, mens jeg har også hørt at det er PMA.
Sistnevnte er noe jeg AKLDRI skal ha i meg frivillig igjen.

Så hadde vært fint oim noen hadde noe kjjhennskap til disse.

Er fra Østlandet/ikke så altfor langt fra Oslo.



Alt ble bare tull med innlegget...
Vis hele sitatet...
Om det er de hvite du prater om er de blitt testet og slo ikke ut på mdma, og jeg finner det usannsynlig at det er flere stoffer involvert, i og med at pillene er så små. Med andre ord tror jeg heller ikke det er speed i de.

Hele innlegget ditt oser rivotril, forresten.

Sitat av Fjeset Vis innlegg
Noen som har spist disse og kan fortelle litt om dem? evt. fått dem testet?



De er fra Bergensområdet
Vis hele sitatet...
ligner de disse?
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=22191

Man hører historier om dealere som maler knips i en anne farge så fort de har fått dårlig rykte, så greit å være obs.
Sitat av ligner de disse?
[url
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=22191[/url]

Man hører historier om dealere som maler knips i en anne farge så fort de har fått dårlig rykte, så greit å være obs.
Vis hele sitatet...

Nei, de der ser større ut og presset er ikke likt.
Skulle gjerne lastet opp et bilde, men de tok for mye plass

Pillene er grønn på innsiden også, heldigvis
Sist endret av Fjeset; 4. mai 2013 kl. 22:26.
Sitat av Fjeset Vis innlegg
Nei, de der ser større ut og presset er ikke likt.
Skulle gjerne lastet opp et bilde, men de tok for mye plass

Pillene er grønn på innsiden også, heldigvis
Vis hele sitatet...
kom over noen like som du beskriver:
denne logoen?
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=28739
men slik grønnfarge?
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=26458

stemmer dette?
dette var i Bergen, for et par mnd tilbake.

dealer sa til meg de skulle inneholde mdma og ghb, men det nærmeste jeg fant på pillreports
(finner de ikke igjen) skulle være 2-c b.
Noe jeg tror kan stemme, mtp effekten jeg fikk.
Sist endret av Juliaan; 5. mai 2013 kl. 19:29.
Sitat av Juliaan Vis innlegg
kom over noen like som du beskriver:
denne logoen?
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=28739
men slik grønnfarge?
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=26458

stemmer dette?
dette var i Bergen, for et par mnd tilbake.

dealer sa til meg de skulle inneholde mdma og ghb, men det nærmeste jeg fant på pillreports
(finner de ikke igjen) skulle være 2-c b.
Noe jeg tror kan stemme, mtp effekten jeg fikk.
Vis hele sitatet...

Nei, disse var også ulik! Hadde ikke trodd det skulle være så mange forskjellige shamrocks

Jeg har snakket med tre bekjente om dem nå, hvorav to sa de "ikke fikk form",
mens tredjemann (førstegangsbruker) sa han en halv pille var "helt sykt"

Så jeg vet ikke hva jeg skal tro..

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=12728

Dårlig kvalitet på bildet men de ser lik ut på form/farge og såvidt jeg kan se, press
Sitat av fetter Vis innlegg
Om det er de hvite du prater om er de blitt testet og slo ikke ut på mdma, og jeg finner det usannsynlig at det er flere stoffer involvert, i og med at pillene er så små. Med andre ord tror jeg heller ikke det er speed i de.

Hele innlegget ditt oser rivotril, forresten.



ligner de disse?
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=22191

Man hører historier om dealere som maler knips i en anne farge så fort de har fått dårlig rykte, så greit å være obs.
Vis hele sitatet...


Hvis du hadde giddi lest innlegget hadde du sett at der GRÅ7ROSA MED PRIKKER, så hvor du har fått informasjonen din fra veit jeg ikke, svaret ditt fortjente hvertfall ikke KP heller, da den som ga deg det tydligvis ikke har lest mnitt heller...
Tok min første X en uke siden, det var grønne spørsmålstegn som inneholder 120mg-130mg MDMA, effekten kan ikke beskrives, var noe av det beste jeg har opplevd, ingen nedtur eller kvalme/ubehag, kunne skrevet fler sider om hvor digg det var
Anbefales sterkt om du kommer over spørsmålstegn (hvite, røde eller grønne)
Sist endret av Supperman; 9. mai 2013 kl. 01:01.
Sitat av Supperman Vis innlegg
Tok min første X en uke siden, det var grønne spørsmålstegn som inneholder 120mg-130mg MDMA, effekten kan ikke beskrives, var noe av det beste jeg har opplevd, ingen nedtur eller kvalme/ubehag, kunne skrevet fler sider om hvor digg det var
Anbefales sterkt om du kommer over spørsmålstegn (hvite, røde eller grønne)
Vis hele sitatet...
Bekrefter denne, en jeg var hos i kveld var på en slik (grønn), og mente den var syk.

Fikk selv en gratis slik, aldri sett en slik før, any ideas (lukter lite, litt menthol aktig, men fikk den av samme fyren som selger de med spørsmålstegn (og alltid gode varer)):

Er ett slags dobbelt, men "tette" kryss på den ene siden, rent kryss på den andre siden. Grønn, men litt hvite prikker. Rund, og nesten helt kvasse kanter.



Sist endret av Lacertosus; 11. mai 2013 kl. 00:14.
Noen som har vært borti svarte 7-elleven med krone over i lillehammerish området?
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Noen som har vært borti svarte 7-elleven med krone over i lillehammerish området?
Vis hele sitatet...
Svarte/mørkebruke, med 7eleven-krone har gått runden i Oslo.

Disse inneholder mest sannsynligvis ikke MDMA. Man får en veldig svak rus som til tider kilder bittelitt i ryggen og ellers bare er lett psykedelisk. Ingen visuals.

Noen påstår MDA, men jeg tviler. Pillene er veldig store, smaker veldig kjemisk og gir svak men langvarig effekt.

Jeg ville holdt meg unna til noen har fått testa de med kit.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei er det noen som har spist noen tynne kvite stjerner? formet som stjerner, (ikke runde) vei ca 0,1. Sterke saker men tror ikke det var mdma, noen som har testa?
er det vanlig at MDMA krystaller blir buffet ut/kutta (i oslo)?
ikke hvis det er krystaller, nei
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei

Ny her! Har nettopp scora noe x, og det er da rosa rolex med svarte og hvite prikker all over. Lukter sterkt av kjemikalier, og smaker slik mdma ellers gjør. Jeg har mye erfaring med mdma, men ikke så mye på pillene, så da er jeg greit nysgjerrig nå da jeg er veldig keen på teste disse.

Noen av dere som har vært borti disse tidligere? Ser at noen på forrige side spør om omtrent det samme.

Beklager for dårlige bilder, mobilkamera er herk.


Sist endret av tranzeMUZIKBRO; 11. juni 2013 kl. 22:01.
Sitat av lilletassen Vis innlegg
ikke hvis det er krystaller, nei
Vis hele sitatet...
Om krystallene er knust da?
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
Om krystallene er knust da?
Vis hele sitatet...
Det er litt vanskelig å si noe på. Det kommer helt an på hvem du kjøper av og hvem din kompis igjen kjøper av rett og slett.
Jeg vil si at MDMA som regel er rent, selv i knust form. Men, det finnes alltid de som vil tjene ekstra penger så det er ingen fasit her. Kontakter er alt...

Edit: jeg kan ikke si jeg har lagt merke til noe videre kutting av MDMA i knust form.
Noen her som kan si hva som er i de Rosa rolexa som er ute nå?
Spiste to i stad å følte kun en svak MDA lignende rus.
Ble fortalt at de var proppa med syre å heroin, noe jeg viste var bullshit, men valgte alikevel teste de da jeg tidligere på kvelden hadde hørt at det bare var MDMA i dem. sitter nå her uten noen særlig opplevelse. Drit kjipe knips, ikkke verdt å bruke penga på...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Noen som har testa Blå kroner? Er på østlandet nå
Noen som har prøvd lilla blackberries. Disse:
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=32033

Gleder meg veldig. Første gang jeg inntar pilleform, har alltid kun hatt tilgang til rene MDMA krystaller, men klarte kun og ordne piller denne gangen. Føler meg dog trygg på at pillen inneholder kun MDMA, angivelig 150-160mg.

Vurderer og droppe halve pillen sammen med 30-40mg MDA. Tror den synergien kan bli fantastisk.
▼ ... over en måned senere ... ▼
funnet ut noe om denne? tenkte å teste den imorgen.

Sitat av tranzeMUZIKBRO Vis innlegg
Hei

Ny her! Har nettopp scora noe x, og det er da rosa rolex med svarte og hvite prikker all over. Lukter sterkt av kjemikalier, og smaker slik mdma ellers gjør. Jeg har mye erfaring med mdma, men ikke så mye på pillene, så da er jeg greit nysgjerrig nå da jeg er veldig keen på teste disse.

Noen av dere som har vært borti disse tidligere? Ser at noen på forrige side spør om omtrent det samme.

Beklager for dårlige bilder, mobilkamera er herk.


Vis hele sitatet...

funnet noe ut om denne? tester den imorgen.
Sitat av wackwrack Vis innlegg
funnet ut noe om denne? tenkte å teste den imorgen.




funnet noe ut om denne? tester den imorgen.
Vis hele sitatet...
Den er fin den. Føltes som mdma og pepper.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Noen som har prøvd de trekantede brune med "X" logo i bergen? fint om noen gidder å skrive hva de inneholder, eller om de er verdt pengene etc.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Rosa hjerter, type i Vest/Østfold, hvertfall.
Fått tak i noen, hører de skal være prima. Men Kjekt å vite om noen har erfaring med disse i forhold til dosering, kan jeg ta dem ute uten å bli helt på snørra, eller burde jeg kulen til nach?
prøvde noen blåe playboyer nå for litt siden, kjentes gode ut, vil gjette på at dette er mdma +-100mg, uten at jeg har kjørt test på de. Anbefales!

http://i44.tinypic.com/2uiz0wg.jpg
Sitat av thechefengineer Vis innlegg
prøvde noen blåe playboyer nå for litt siden, kjentes gode ut, vil gjette på at dette er mdma +-100mg, uten at jeg har kjørt test på de. Anbefales!

http://i44.tinypic.com/2uiz0wg.jpg
Vis hele sitatet...
Kanskje du kan skrive litt om hvor i landet du fikk tak i de?
Sist endret av Juliaan; 15. november 2013 kl. 05:44.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Kanskje du kan skrive litt om hvor i landet du fikk tak i de?
Vis hele sitatet...
disse kom fra vestlandet
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som kjenner til blått hjerte? Bra trykk, vinklet kanter.
Eller oransje "start"? Bra trykk.
Oppland!
Noen som vet noe om noen små røde smiley-knips på markedet i oslo?
Stearinlys: Om det er de samme jeg kjenner til så er de høy potente. Men mye syre virker det ut som. Ikke spis to å gå ute blandt folk første gang, har kompiser som klatrer ut på tak på utesteder og blir bavianer etter to. Bare hva jeg har sett. Mye morro thou!
▼ ... noen uker senere ... ▼
noen så har testa dei blå hjerte knipså så går rondt i oslo området??
Ja. De inneholder MDA. Anbefales.
Sist endret av lilletassen; 16. januar 2014 kl. 00:48.
Sitat av lilletassen Vis innlegg
Ja. De inneholder MDA. Anbefales.
Vis hele sitatet...
Å hvor mange tok du av disse? har ikke spist knips på 2 år, å fikk ingen fynk av disse.. Kanskje en meget bild buzz i kroppen ellers dritt. Kanskje du får mer fynk hvis du spiser flere. Men å spise kun 1 av disse er ingen poeng, Jeg har heller ingen tolleranse ettersom jeg ikke hadde spist på 2 år.
Jeg trodde vi hadde en egen tråd for pørsmål om ecstasy-piller.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=91258.

Personlig ville jeg heller blandet ren MDMA (i krystaller) med MDA om disse skulle kombineres. Dog, jeg liker å kun holde meg til en av delene. Samt at MDA griller min grå og hvite substans, hjernen, ganske mye hardere enn MDMA.

Ganske kjent faktum at å blande alkohol og MDMA ikke er den beste kombinasjonen. Fra The good drugs guide;

"Alcohol reduces the clarity of the E high; places a greater strain on the kidneys; delays onset; heavy drinking can lead to dehydration and a much worse come-down; makes overheating much more likely; alcohol is involved in most Ecstasy-related deaths"


Kilde: http://www.thegooddrugsguide.com/ecstasy/mixing.htm
Sist endret av Lucy In The Sky; 23. januar 2014 kl. 01:03.
noen som har testa di blå firkantene som er i haugesund?
Sitat av lilletassen Vis innlegg
Ja. De inneholder MDA. Anbefales.
Vis hele sitatet...
Helt uenig, spiste 4 av disse og sovna, ingen tegn til noen virkning når jeg våkna litt over en time seinere... Ikke noe jeg gidder bruke penga på igjen hvertfall!
Sitat av lilletassen Vis innlegg
Ja. De inneholder MDA. Anbefales.
Vis hele sitatet...
Om det er .25g runde blå hjerter med bra trykk er det ikke mda, har kjørt test på disse og det er bare mdma reaksjon
Sitat av Splendid Vis innlegg
Om det er .25g runde blå hjerter med bra trykk er det ikke mda, har kjørt test på disse og det er bare mdma reaksjon
Vis hele sitatet...
Da kan det ikke være mye mdma i de
Sitat av Splendid Vis innlegg
Om det er .25g runde blå hjerter med bra trykk er det ikke mda, har kjørt test på disse og det er bare mdma reaksjon
Vis hele sitatet...
Du må ha fått sterk effekt av 1/4 gram Mdma....
Sitat av BongRips Vis innlegg
Du må ha fått sterk effekt av 1/4 gram Mdma....
Vis hele sitatet...
Er jo ikke bare mdma i pillene, fyllestoffer etc.
Sitat av Dorian Explorer Vis innlegg
Er jo ikke bare mdma i pillene, fyllestoffer etc.
Vis hele sitatet...
Splendid sa det kun var MDMA reaksjon.
Sitat av BongRips Vis innlegg
Splendid sa det kun var MDMA reaksjon.
Vis hele sitatet...
EZ-test reagerer jo som regel ikke på bindemidler og fyllstoffer, man sier jo at den kun inneholder MDMA selv om det så klart er andre inaktive stoffer i pillen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet noe om brun/rosa rolex? Relativt pårøs.

Sitter på mob med knust skjerm så får ikke lest meg opp så mye.

Takk for raskt svar.

Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Noen som vet noe om brun/rosa rolex? Relativt pårøs.

Sitter på mob med knust skjerm så får ikke lest meg opp så mye.

Takk for raskt svar.
Vis hele sitatet...

Orange rosa/brun er nærmeste beskrivelse jeg kan forklare.
Delestrek. 2 av dem er ruglet med hvite prikker. 2 andre er jevn og lysere.

Mistenker 2 vanlige potent og 2 falske/svake.

Kronen er veldig svak, spesiellt på de lysere.

Håper ikke det er samme type virkestoffer som de blå rolex fra 2012.




Ble tilbudt noe han bare kalte for shark. Store hvite runde piller med delestrek(tror eg) så vidt jeg vet. Jeg prøvde for alt i livet å få vite hva som var i dem, men alt han sa bare shark...... Skulle visst være noe potent sentralstimulerende, men overhode ikke MDMA, så jeg så ikke på dem en gang..
Sist endret av Naturgrønn; 4. februar 2014 kl. 10:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Neivel.

MDMA i dem, men svak i styrke.
▼ ... over en måned senere ... ▼
hei!


noen som har testa ut blå hjerte eller gul stjerne i tr.heim eller andre plasser i norden?

finner ikke ut en dritt om di, så hvis noen har testa dem før meg så plz skriv..




noen som har hørt om/prøvd blå hjerte eller gul stjerne? skulla hadd litt info her...er å få tk i tr.heim..

[quote=mh87;3096356]hei!


noen som har testa ut blå hjerte eller gul stjerne i tr.heim eller andre plasser i norden?

finner ikke ut en dritt om di, så hvis noen har testa dem før meg så plz skriv..




*klikkdritt*
Sist endret av mh87; 10. mars 2014 kl. 15:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei! Har nå vært i Romsdalen flere ganger å fått tilbud om disse blåe knipsene som er stemplet med ett playboy merke. Ikke sett disse andre steder (ingen storbyer) jeg har besøkt og lurer på om noen har erfaring med disse og vet hva som er inni de?
Jeg fikk fortalt at det var så og si som ecstasy, men da jeg spiste disse fikk jeg en veldig rar rus hvor jeg ble like stuka i hodet som om jeg hadde drust i meg shitloads med amfetamin og blåvalium samtidig. Jeg er ganske "pille tolerant" om det kan sies, så min reaksjon på disse var merkelig. Andre som har tatt disse sier de ikke reagerte slik.

Søkte litt rundt på nettet og forumet her inne også men fant ikke noe som lignet=

Takk for svar!
Sitat av tinsol26 Vis innlegg
Hei! Har nå vært i Romsdalen flere ganger å fått tilbud om disse blåe knipsene som er stemplet med ett playboy merke. Ikke sett disse andre steder (ingen storbyer) jeg har besøkt og lurer på om noen har erfaring med disse og vet hva som er inni de?
Jeg fikk fortalt at det var så og si som ecstasy, men da jeg spiste disse fikk jeg en veldig rar rus hvor jeg ble like stuka i hodet som om jeg hadde drust i meg shitloads med amfetamin og blåvalium samtidig. Jeg er ganske "pille tolerant" om det kan sies, så min reaksjon på disse var merkelig. Andre som har tatt disse sier de ikke reagerte slik.

Søkte litt rundt på nettet og forumet her inne også men fant ikke noe som lignet=

Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Sånn til en annen gang bør du kjøpe deg et testkit.
Skjønner ikke hvordan folk tør å ta piller uten å vite innholdet, det kan ha vært PMMA f.eks.
▼ ... noen uker senere ... ▼
It's me bitches
37 6
Har testet blå hjerter og gule bitcoins knips. Sistnevnte var vel oppimot 200+mg mdma - Knallgode.
Noen som vet noe om rosa stjerner?
Mon soleil se couche
12 1
Kjapt lite spørsmål bare, hvorfor tar folk x istedetfor ren mdma i ampuller? Har kun vært borti rene krystaller.
Sitat av r4t5 Vis innlegg
Kjapt lite spørsmål bare, hvorfor tar folk x istedetfor ren mdma i ampuller? Har kun vært borti rene krystaller.
Vis hele sitatet...
x for min del er mye bedre en mdma faktisk, jeg syns de kicker hardere å gir bedre funk!

Men alle er individuel, Noen liker mdma å noen liker x bedre.