Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2215
Jeg og noen veninner har funnet ut att vi skal prøve fleinsopp, og jeg lurer på om det gir samme effekt som LSD bare kortere?

og omm kroppsstørrelse har noe å si?(omm du må ta mer forr å få samme effekten hvis du er litt rundere enn de fleste?)

og hvor mange sopper vi må ha hvær(vi er 3 stykker)

Mad_Man
det spørs helt fra person til person...

Lag te med ca 100-150 helt greie flein og da fenger det ganske bra ...
spis rundt om 20-30 sopper så går det sikkert bra
søk på forumet så ligger det ganske mye om flein...
Gir vel liggnende effekt som LSD, men er nok lettere å få en bad trip på flein. Sitt på et sted der alle dere føler dere HELT trygge. Ikke et sted hvor folk plutselig kan komme osv da dette kan gi dere veldig noia.

Hvis du går inn på rusmiddel forumet her på nff så kan du se mange som har lagt inn trip reports på flein, der kan du få deg et lite bilde av hvordan det funker.
Mange som sier at sopp er ganske så likt som LSD, men LSD er litt mer "mekanisk" om du skjønner hva jeg mener. Jeg har selv bare prøvd sopp og anbefaler deg å hverfall ikke spise mer en 10g siden det er din første gang. Les om sopp og hva du kan forvente før du prøver. Noen bra kilder er www.shroomery.org og www.erowid.org
Noe som ivertfall er veldig viktig er set og setting. Altså åssen du føler deg (set) og hvor du eter soppen (setting). Pass på at du er sammen med mennesker du kjenner godt og føler deg konfortabel med.
Sist endret av Bananeter; 11. oktober 2004 kl. 23:56.
Husk også at flein kan variere ganske mye i styrke. Og når Bananeter mener 10g så mener han vel ferske sopp håper jeg og ikke tørka(?)
Ja, for all del ikke spis 10g tørket :P
www.norshroom.org - registrer deg der finner du masse nyttig informasjon, på norsk vel og merke!

lykke til med din første tur!
Spis ca. 30 ferske sopper hver. Bedre å begynne med litt lite.

Og enda viktigere: Vær helt sikker på at det er riktig sopp!
For å være sikre på at dere har plukket/fått rett sopp, kan dere ta bilder av dem og sende de til Norshroom forumet til "verifisering".
Var jo noen her som gjorde det. Über lurt!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Er jo en mulighet å se på de trådene som allerede er der, eventuelt sjekke ut erowid eller lignende steder, istedet for å spamme norshroom-forumet med spørsmål som har blitt spurt så ufattelig mange ganger.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Hmm.... angående fleinsopp.... har hørt at det er et par prosent sjanse for å bli whack i huet hvis man spiser det.... Var noen som hadde lagd pizza med flein på og så spist det. De hadde så sovna og faren til en av gutta hadde kommet inn og smakt på pizzaen... Trodde i en stund etterpå at han var en Appelsin og ropte hele tiden: "Ikke skrell meg"...
Er sannsynligvis bare piss, men hadde vært litt spesielt om dette hadde skjedd har bare hørt om ett tilfelle av dette....
Selv om jeg tviler på at dette er sant så vil jeg gjerne være helt sikker... Noen som kan bekrefte at dette er løgn eller sant?

På forhånd takk
Flein blir jo ødelagt når den stekes da Mesna.
De skal visstnok være en god smakstilsetning til mat da, men de er ikke lenger berusende.

Det har jeg lært fra de utallige Fleintrådene som finnes her på nFF
jimking: takk for tipset om norshroom
har vært på jakt etter gode tripreports, men er lite å finne på nff..
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Zpawn: Har ikke tenkt over at det går ann å legge det på etterpå da? *omfg*
Mesna: Det er bare en vandrehistorie, det der med han som ikke vil bli skrellt fordi han tror han er en appelsin. Med mindre du kommer med gode kilder der det står at det har skjedd (aviser o.l.) så vil jeg være skeptisk til det.
Mesna: Riktig som du sa. Det er antakeligvis bare piss.
Apelsinhistorien er den mest kjente av alle antidop propagandahistorier og er høyst sannsynelig bare oppspinn.

Men den er jo morsom de første ti gangene man hører den da