Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1734
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg går på roids (testo, tren og win) og lurer på hvordan er det med magetrening på gear? Vil det ha mye å si? Eller er det like greit å la være? Trener alt annet i kroppen enn mage per nå.
Anonym bruker
"Lilla Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sixpack dukker ikke opp på magisk vis vist du håpet på det.må nok trene måsadunken vis du skal ha pack
Selvfølgelig bør du trene mage om du vil ha magemuskler. +diet
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja men winstrolen har tydligvis fjernet fett rundt hoftene og midja, samt litt over magemusklene, UTEN noe magetrening. Takk for svar. Skal vurdere å legge inn magetrening
Magetrening er ett helvete. Det er det eneste som er direkte kjipt å trene, men tro meg, det er ikke fet med slimpack og du skal miste typ alt fettet for å få frem slimpacken. Du tjener så sykt på å bare legge inn litt mage trening her og der!
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Six pack lages hovedsaklig på kjøkkenet.
Magen trener man så mye indirekte, og six packen fremhever man best gjennom maten ja. Alle har jo magemuskler, gjelder bare gå ned nok i fettprosent for å fremheve dem. Men skal du ha store magemuskler så må du trene mage akkurat som alle andre muskler. Jeg ELSKER å trene mage, masse øvelser man kan ta.