Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1643
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann.. bor på bygda, snuten kjenner oss, når vi er ute å røyker får jeg helt angst. Har røkt i mange år men ser ut til den aldri gir seg :/ Er så redd snut. Noen som vet om noen plasser å røyke når man er ute og går og sånn? Bor en 7-8000 her så er litt drit
Barnehager og skoler.
Fiskeplasser ta med ei fiskestang å tenn et bål når det ikke er forbudt
Psykedelisk bakverk
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Barnehager og skoler.
Vis hele sitatet...
Barnehager og skoler vil jeg nå heller si er blant de absolutt verste stedene å røyke, hvertfall i mine hjemtrakter..
Nærmeste turløype også går du 50+m i rett strekning vekk fra turløypa. I min ungdom sto vi mye på baksiden av lagerbygninger og sånn.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det vår og varmt i været. Det burde du utnytte. Ta deg en langtur ut i ødemarka, slik at sjansen for å støte på noen uvedkommende nesten er lik null. I tillegg er det sunt og godt å få seg litt trim. Om du fortsatt får noia, vil jeg revurdert om cannabis er noe for deg
Beste jointen er den du røyker uti skogen ta dere en tur i skogen når dere skal røyke. Trenger ikke å gå mer enn hundre meter inn så er man ganske skjermet
Deilig å ikke være 17 år lengre, tenker jeg Er det virkelig så vanskelig å finne et sted du er usett i 5 minutter du kan røyke opp jointen?
ruller stort sett med vanlig rizla papir, ett stykk. Lager cone shape på den. Ser litt mer ut som vanlig sigg, røyker åpenlyst. Jeg røyker stort sett på nattestid, så hvis du absolutt må røyke på dagen er det beste å bare gå seg en tur.
I Skogen nærme et koselig tjern
Anonym bruker
"Lilla Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hide in plain sight.

De aller fleste vil bare tenke at du røyker en vanlig sigg.

Røyker gjerne på parkeringsplassen på butikken/gata når jeg ikke er hjemme. Ingen som har nevnt noe på det enda iløpet av mine 15år som deltidshippie
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Barnehager og skoler vil jeg nå heller si er blant de absolutt verste stedene å røyke, hvertfall i mine hjemtrakter..
Vis hele sitatet...
Og ikke minst respektløst. Jeg har alltid nekta å røyke i barnehager og skoler, være det ferie eller en vanlig kveld. Mener at ungene skal slippe å finne fimper av spliffer osv.

Think of the children!
Sitat av Coffern Vis innlegg
Og ikke minst respektløst. Jeg har alltid nekta å røyke i barnehager og skoler, være det ferie eller en vanlig kveld. Mener at ungene skal slippe å finne fimper av spliffer osv.

Think of the children!
Vis hele sitatet...
Så det er altså bare på skoleplasser og ved barnehagene man skal rydde opp etter seg?
Bak politistasjonen funker fett der jeg bodde en gang i tiden.
Psykedelisk bakverk
Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
Så det er altså bare på skoleplasser og ved barnehagene man skal rydde opp etter seg?
Vis hele sitatet...
Nå skal jeg ikke dra alle under en kam, men er i overkant optimistisk å forvente at stonere skal ta med sneipene sine
Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
Så det er altså bare på skoleplasser og ved barnehagene man skal rydde opp etter seg?
Vis hele sitatet...

Nei nei, ryddig kan man være uansett. Men bare litt ekstra dårlig når man har en tendens til å bare knipse den avgårde når man har røyka og ekstra uheldig om dette skal skje på steder barn er daglig.