Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1508
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Alice Cooper beklager i det minste hendelsen men (jeg unnskylder ikke inntrykket, det er fortjent.) jævlene i KLM Holding gir ikke tilbake pengene for billettene da de ligger 3 millioner i underskudd.

Nå har jeg reist 1300km og brukt over 1500,- på flybilletter. I stedet for Alice Cooper spiller det noen trege gamliser som kaller seg "Det Nedsablede Compagnie". Nå førstkommende lørdag spiller det et Pink Floyd-tributeband, men da har jeg dratt tilbake for flere timer siden pga flybilletten.

Er det ingenting jeg kan gjøre for å få pengene tilbake? Å selge dem svart er ikke en mulighet da ingen med vettet i behold betaler 500,- for en Det nedsablede compagnie-konsert.

Hilsen frustrert kar som ville på Alice Cooper-konsert men endte opp med disse:
http://a2.ec-images.myspacecdn.com/images02/67/4ba66ea216714651b71a7e590987b6ec/l.jpg

EDIT: Jeg ser at facebooksiden til Wrightegaarden sier at man må ta kontakt med billettservice.no, men billettservice.no må vente på info fra KLM Holding og alt er bare et evig rot.
Sist endret av Duckie; 8. august 2012 kl. 13:54.
For de som ikke vet hva Det Nedsablede Compagnie er, så spiller de akustisk musikk inspirert av blant annet bluegrass, americana, køntri og gospel og velger å promotere seg sjøl med dette: http://www.youtube.com/watch?v=5eUf0...layer_embedded
Alice Cooper må passe seg for konkurranse fra disse gutta.
Sist endret av Mith; 8. august 2012 kl. 13:58.
Arrangerøren/bookingselskapet har er begjært konkurs:

http://www.pd.no/langesunds_blad/article6170650.ece
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Trådstarter
Er det noen som har noe seriøs intel å komme med?
bronsky: jeg vet det, det er derfor jeg tviler på at om jeg tar kontakt med KLM Holding at jeg får pengene igjen siden dem trenger dem så sårt. Derfor undres jeg på hvordan jeg skal få dem igjen. Det er rett og slett svindel det de holder på med. Jeg blir så irritert over at godt voksne folk klarer å la foretaket gå 3 millioner i underskudd og trur dem kan snike seg unna skatt og så videre.... Så mange penger rett i dass, liksom.
Ta kontakt med bobestyrer og legg inn et krav, men først må konkursen være ferdig behandlet. Er ASet konkurs har de ikke lenger kontroll over egen økonomi og det er bobestyrer som bestemmer hvilke kreditorer som evt. får tilbake pengene selskapet skylder, hvis det er noen penger i det hele tatt.
Sist endret av Mith; 8. august 2012 kl. 14:34.
Om konserten er betalt med kredittkort så kan du rette krav mot kredittkortutsteder.
KLM Holding er konkurs og det eneste du kan gjøre ovenfor de er å melde kravet til konkursboet. Spørsmålet er vel om det juridiske ansvaret for salget ligger hos billettformidler eller arrangør. Ved salg av andre typer tjenester ligger ansvaret normalt hos siste salgsledd, med andre ord billettservice.

Dersom du har betalt med kredittkort kan du evt. rette kravet til banken/kredittkortselskapet.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Trådstarter
Nå er det bobestyreren som er registrert som kontaktperson i KLM Holding. KLM Holding er begjært konkurs og tidligere anmeldt for skatteunndragelse (noe jeg ikke ante på tidspunktet jeg bestilte konsertbillettene.) så det er tvilsomt på at jeg får billettene tilbake fra dem.

Likevel har jeg sendt et klagebrev og spør hvor jeg kan få tilbake billettene. Om de sier billettservice.no skal de få bli tatt litt i nakken, for billettservice.no henviser til KLM Holding...

EDIT: Takk for fine svar! Dessverre er de nok betalt kontant på Posten...
Sist endret av Duckie; 8. august 2012 kl. 14:38.