Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 5177
Ja det e de rusmidlene eg liker best. Så sistgang eg hade røyket satt eg og tenkte hvor digg dette var så kom en ide som vile gjøre det diggere som virket veldig god i øyeblike nemlig og prøve cannabis/hasj og morfin samtidig ...men nå når hode mitt e klarere e eg litt i tvil.
Så det eg lurer på e vel om det e noen der ute som har testet dette her...og kan forklare hvordan
rusvirkningene var for deg.
eler vist dette ikke e noe lurt og ta samtidig.
Jeg har prøvd dolcotin og cannabis samtidig. Det er ganske så heftig rus.
Blir veeeldig sofa stein av det. Cannabis forsterker morfinrusen ganske mye!
Trådstarter
17 0
Hvordan følte du deg neste dag da.E det ikke noe du bør prøve vist du skal noe neste dag.
Jeg var helt fin dagen etter.
Trådstarter
17 0
Ok da e det vel bare å hoppe i det
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Hvilken morfin er det du har tilgang til?

Jeg vet ikke hvilken erfaring du har med noen av stoffene. Men cannabis forsterker helt klart rusen på Morfin, og alle andre Opiater.
Vanligste bivirkninger er ofte kvalme, kløe, hete-tokter og tretthet/utmattelse.

__
Rus opplevelsen er vel någet likegyldighet, stein/slapp/trett. Rusen pleier å gå i bølgedaler, dvs. at hvis du er i bevegelse er det ikke sikker du kjenner på tretthets følelsen, altså stein.
Men i det du setter deg ned, kan rusen komme sterkt tilbake, der kordinasjon og gjerne tale evnen er sterkt svekket.
Øynene vil kanskje gli igjen, uten at du selv har kontroll på dette.
Cannabis forsterker altså dette, du vil ikke få noe annen rus enn å forsterke den.
__
Så igjen. Jeg vet ikke hvilken erfaring du har. Mange/de fleste opplever ikke dette ved oppnådd tåleranse til stoffet.
Regner med at du selv vet om skadevirkningene av Opiater, og hvor lett det er å bli fysisk avhengig av stoffene, så jeg går ikke mer inn på det.
Jeg har spist mange B-preparater. Og særlig av den sorten som inneholder Kodein, som kommer av råopium på lik linje som Morfin.

For meg var dette livet en stund, men seriøst. Det er ikke noe å hige etter. Man blir mer stein enn de fleste liker, det vil si at man sitter der, rett og slett som en stein, i mangfoldige timer, gjerne helt til en gidder å ta ett nytt trekk, for dette er noe av det eneste man faktsik gidder.

Jeg husker jeg sovnet her og der, sjanglet litt, snakka uklart, og så rett og slett jævli ut i denne perioden. Men for all del, mulig jeg overdrev en del når jeg knasket fem sobril, en subutex og det som ellers måtte være tilgjenglig akkurat der og da, pluss cannabis.

Hvis du vil ha en god erfaring med dette tror jeg det holder med fks 2 sobriler og ett bongetrekk, før du blir behagelig stein.
Du blir sikkert veldig stein av den kombinasjonen, tror ikke det er noe fare for og få heftig bakrus dagen etter. Men det kan jo variere fra person til person.
Trådstarter
17 0
Eg Vel har tilgang på det meste å Opiater e ikke noe untak.stein e jo den rusen eg liker best å de eneste problemene eg har under en slik rus e når eg må klø meg eler bytte cd.
ja eg vet om skadevirkningene og avhengigheten av Opiater det e derfor eg ikke bruker det så mye,det var vel svar nok på de siste spørsmålene dine.
Jeg gikk på oxynorm en liten stund(så lenge legen var naiv) og det er ganske sterke opiater, og når du er ruset nok på opiater har ikke hasj noe virkning fra eller til mener nå jeg
Trådstarter
17 0
Ja det var eg litt redd for...men skader ikke å prøve du sier det jo sjøl. Du lever bare en gang
nei skader ikke å prøve, så hva venter du på ?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg velger å skrive et par ord her.

Trådstarter: Det er en smule vanskelig å ta deg seriøst, på måten du skriver på.
Første post så snakker du nesten mot deg selv, og i tilegg virker det ikke som du mener det du skriver videre i tråden.

Hvis problemet ditt er med å være stein, - kun er å klø eller bytt CD, har du få vansker i denne verden.
Hvis du var klar over skadevirkningene og faren for en fysiske avhengigheten, ville du kanskje være forsiktig med hva du driver med.
Jeg anbefaller deg til å være ytterst forsiktig med å bruke Opiater, der jeg med hånden på hjertet kan forstelle at det er så alt for lett å gå på en smell.

Jeg har mange venner som lever med absinenser til dagen med mindre de får tak i Subutex. Dette er noe som går ut over deg fysisk og ikke minst psykisk.
Dette i form av oppkast, svetting, søvnløshet, diarè, magekramper, delerium, paranoide tanker, panikk angst og skikkelig smerter i ledd og sener i kroppen.

Jeg skriver dette, fordi jeg selv har opplevd disse "bivirkningene", og fordi jeg selv ikke hadde respekt, eller god nok informasjon om hva jeg selv drev med. For meg var det bare en lek, som jeg måtte bøte med mye tidligere enn jeg trodde. Jeg gikk av den oppfattning av at hvis man spiste Opiater blir man ikke dårlig.
Dette er -helt- feil, og man trenger så absolutt ikke å bruke sprøyter for å bli narkoman, eller oppleve det samme som en narkoman gjør når han er dårlig.
Jeg velger også å skrive dette fordi jeg synest enhver person har rett til å få vite/være klar over hva man driver med, og for at det ikke skal virke så ufarlig og digg!
Alt med måte.!.

BTW: Morfin er et stoff som går under gruppen Opiater, så Opiater er ikke et stoff!.

(Det er ikke ment som moralpreken til deg eller noen andre. Du gjør det du føler for å gjøre. Og du sier jo selv at du er klar over skadevirkningene. Det er bare synd om andre, inkl. deg ikke visste hvor lett det kan gå galt, når man ikke tenker seg om.)
Sist endret av spQ; 16. september 2007 kl. 21:41.
skader ikke å prøve? - amatører cannabis og tyngre opiater er i forskjellige divisjoner. Jeg har hatt et forhold til begge deler o snart 35 år. Cannabis skader lungene dine over tid ved jevnlig bruk og kan bidra til utvikling av psykiske forstyrrelser for disponerte individer.
Tyngre opiater (opium, oxycontin morfin,heroin etc) gjør deg på kort sikt fysisk og psykisk dønn avhengig og over tid ute avstand til å leve et normalt liv. skal du først prøve så få tak i reine varer - ta 1,5 ganger terapeutisk dose og vent minst ei uke til neste gang. ellers utvikler du etterhvert avhengighet og får problemer. ingen lurer morpheus over tid. stay away
nå virker det som jeg mener det er rett med skader ikke å prøve, det var egentlig et ironisk preg i det Jeg ser på det på samme måte som speq og andropothead, ikke begynn med opiater! Har selv en vennine som nettopp døde av det, så før du prøver det: tenk på familen din, vennene dine, kjærester/eks-kjærester osv. osv. ikke bare den rusopplevelsen du kan få. Det blir fort for sent, fortere enn du kan tenke deg faktisk. Og det er ikke bare deg selv det går utover.
Sist endret av Lunar; 16. september 2007 kl. 22:34.
bra eddy
viktig melding til alle opiatnysgjerrige er kort og godt: once a week or never. sjøl tar jeg dolcontin rektalt 1 døgn i uka aldri oftere. Har kols/astma og trenger det mot hoste/lungekrampe. gikk i fella først i 1976 i india (opium) og senest i fjor. i Norge. nå skal det bare 3 døgn til før jeg får fysiske abstinenser( frysninger, angst, snue, renninger i beina osv) men er for forelsket i roen og kreativiteten den lettere opiatrusen gir. Skulle ønske at jeg ikke visste. Du som ikke vet:whoever you are: ikke prøv - i hvertfall ikke injiser - dersom du prøver likevel og får tenning på følelesen vær forberedt på enten streng selvdisiplin eller eller ei framtid uten framtid.
Trådstarter
17 0
Ja du må beklage at eg skriver litt usammenhengene eg har dysleksi eller hvordan man staver det
så eg har en tendens til å skrive feil å lese feil du kjener sikkert symtomene.
Du må ha misforståt meg eg skrev problemene eg hadde under "rusen" eg sa ikke at min verden var en dans på roser.
Og ja eg kjener avengiheten for eg brukte det en gang vær dag i en uke å de så tro meg når eg sier eg kjener ned sidene.
Greit så eg håper alle fårstår at eg har prøvd morfin/opiater og at det ikke e noe eg går runt og tenker på sånn som det virker på responsen.
Og en ting til eg bruker morfin ca fire ganger hvert år to ganger på rad vær 6 månder.
Så det eg prøvde å spøre dere der oppe om oppe på siden mener eg da var om eg om 3 månder kunne ta meg en pust under morfin rusen.
ja du kan ta en pust , men hold deg unna benzo og alkohol i større mengder. Russisk rulett med livet åndenød/ånde død.
sjekk svensk Flashback (lignende norsk freak forum) - Mer seriøst og færre overivrige noviser i rusens farlige men interessante verden
Sist endret av andropothead; 17. september 2007 kl. 17:03.