Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 402
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey freaks!

Jeg vet det er flere tråder her inne som omhandler dette, men jeg tillater meg å opprette en egen, da jeg ikke har noen helt konkrete spørsmål, og av åpenbare årsaker ikke har konsentrasjonsevnen til å rote gjennom gamle poster, hehe. Tar det også som et godt tegn på at det finnes flere her inne med erfaring og tips.

Jeg har en lengre periode gått på 60mg Ritalin. Jeg sluttet for lengst å ta det daglig på grunn av de helt vanvittige bivirkningene som jeg måtte ha medisinert bort med enda mer avhengighetsskapende medikamenter (som ville vært helt ok for legen min såklart, men det er en annen diskusjon).
Summen av det hele er at det ikke fungerer for meg og jeg ønsker heller å se på andre alternativer enn Ritalin og lignende preparater.

Jeg har tenkt på å begynne å røyke igjen, jeg har lest litt om CBD-olje og mikrodosering av LSD og andre ting. Jeg aner ikke hvor eller hvordan jeg skal starte med noen av disse alternativene, så derfor spør jeg her.
Er det noen her som kan si litt om hva som funker for dere?

Det er konsentrasjonsevnen som er mitt største problem og som forringer livet mitt mest. Mangel på struktur kan jeg leve med og jeg fungerer som jeg er i jobben min.
Spør legen om du kan prøve ut Aduvanz. I likhet med Ritalin så har det forhåndsgodkjent refusjon for voksne.