Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 960
Hvis man spiser 4 stk 2 mg clonazepam over en helg, noen som vet om det vil slå ut på urin prøve? tar en såkaldt "borgestad test" hver 14 dag, og lurer på hvor lenge det henger i som regel.

OG om jeg tar en til nå på mandagen vil det da være ute innen neste helg?eller begynner hele halveringsprosessen for alt det jeg har tatt tidligere på nytt igjen da?

jeg tar disse testene forøvrig frivillig og kan i værste fall utsette det til uka etter?

i so srs, xd
Trådstarter
Hjelper det å trene og holde seg i bevegelse? drikke masse vann? vil det fremskynde prosessen?
vann hjelper ikke annet enn evt drikke masse for å tynne ut urin rett før prøva.
mulig trening kan hjelpe, men tviler på det utgjør store forskjellen.
Jepp, opp mot 50timers halveringstid og sporbart i urin intill 4uker ved enkeltinntak. Ikke noe benzo jeg ville brukt under avlogging av prøver. Xanor er bedre sånn sett når det kommer til sporbarhet, her kan du dele på 4 om ikke 5 når det kommer til halveringstid! Ville uansett hold meg unna benzo om det ikke er livsviktig medisin, kommer aldri noe godt ut av det!

8mg Rivotril er såpass høy dose at jeg tipper det kan spores i blodet sikkert en uke etter inntak. Tar jo 6 døgn før du har 1mg igjen i blodomløpet om halveringstiden er 48timer.
Sist endret av FuNcEd; 29. april 2019 kl. 21:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
prøvene er som sagt frivillig, kan slutte og ta de når jeg vil eller utsette de om jeg ønsker, er kun av godvilje jeg leverer prøver. Har lest at syrlig drikke/mat skal hjelpe på å fremskynde prosessen eller er det bare sprøyt?
Mange trudde før at sitronvann skulle hjelpe men desverre tar du en idag så æker sjansen for at du tar en i morgen osv og brått er det ut. Benzo er digg første 4 dagene med 15mg så funker de ikke mer kun fkr opp dømmekraften
Trådstarter
kjenner jeg er ganske susete i hodet og egentlig ganske sliten etter helgens utskeielser, trøtt og dårlig fin motorikk. umulig og skrive en setning riktig på telefonen. Er nok lurt med en god pause fra slike utskeielser tenker jeg!
Noe av det mest fornuftige jeg har hørt idag
Da går det ann og kose seg også, er noe med og ikke ta hele hånden på en og samme gang
Spist frukt, drikk vann, svette mye og repeate så pisser du rent om 10 dager
Trådstarter
Ja ble litt veldig god form og ting gikk litt ut over kontroll av hva jeg hadde tenkt meg i utgankgspunktet, så vet å være forsiktig til neste gang hvertfall. blir hard trening og mye tur gåing dagene fremover.
Som sagt ellos katalogen og tom konto men dog masse fine varer på vei
Beste om man vil ta de er og gi noen mobilen din og pc og sitte på ett rom med låst dør da slipper du og se 128 nye meldinger på Messenger til folk du aldri ville snakka med ellers
Trådstarter
haha ja du sier noe der, har skjedd mye ut over det normale siden helga. drekt meg dritings fra fredag til søndag og alt annet innabords så er det morro å prate med litt forskjellige folk kan du si