Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1064
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har bestilt meg en enkel vape pen som kan brukes til hasj og ser frem til å bruke den Det eneste jeg lurer på er hvor mye hasj man må regne med går med hver gang man vaper? Hvis man antar at man er alene, har relativt lav toleranse, og bare vil slappe av/bli litt trøtt uten å bli helt hinnsides Vapen er en Vapcap M 2018 hvis det har noe å si. De eneste anbefalingene jeg kommer over når jeg googler spørsmålet gjelder grønt og ikke brunt, og jeg er ikke sikker på om dette påvirker svaret. Takk på forhånd!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
02 til 03 funker fint, du kan også spare på det som blir igjen og hive i en kakao fks.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
02 til 03 funker fint, du kan også spare på det som blir igjen og hive i en kakao fks.
Vis hele sitatet...
Vil det si 0.2 - 0.3 gram per session?
Bruker max 0.1 i min dynavap. Det er plass til mye men smaken av hasj som er oppbrukt er så kjedelig.

Jo mindre jeg fyller oppi jo mindre oppbrukt hasj blir varmet opp flere ganger mens en damper ferdig hasjen som er lagt i.
Sist endret av KnutAnkhAton; 28. april 2019 kl. 17:28.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Bruker max 0.1 i min dynavap. Det er plass til mye men smaken av hasj som er oppbrukt er så kjedelig.

Jo mindre jeg fyller oppi jo mindre oppbrukt hasj blir varmet opp flere ganger mens en damper ferdig hasjen som er lagt i.
Vis hele sitatet...
Og du opplever at 0.1 gram er en grei mengde for å slappe av om kvelden, gitt at du ikke deler med noen?
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg først startet å vape min cannabis og hasj så begynte jeg med 0.05-0.1g. Ble rimelig fjern av dette de 2 første ukene. Bedre å starte lavt så fylle på med mer hvis det var behov for mer "avslappelse"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og du opplever at 0.1 gram er en grei mengde for å slappe av om kvelden, gitt at du ikke deler med noen?
Vis hele sitatet...
Går gjerne litt mer men jeg synes det passer best i dynavap å fylle litt i for noen få trekk og så fylle i mer etterpå.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det bare jeg som røyker 1g rent i bong hver session, flere ganger om dagen, og på den måten sløser mye?.....
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det bare jeg som røyker 1g rent i bong hver session, flere ganger om dagen, og på den måten sløser mye?.....
Vis hele sitatet...
Kroppen din bygger toleranse på hasj, i tillegg til at rusen blir "den nye normalen". Med et så stort forbruk må du nok ha mye for å merke noe.
Men det er jo ikke verre enn å teste selv. Ta et edru døgn, og fyr opp 0.2 å se hva som skjer.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det bare jeg som røyker 1g rent i bong hver session, flere ganger om dagen, og på den måten sløser mye?.....
Vis hele sitatet...
Røyker du gress? Da jeg røykte grønt med bong for et par år tilbake pleide jeg å kjøpte ett quarter oz (7 gram) av gangen og det pleide å vare meg i 1 - 4 uker, avhengig av hvor mye jeg røykte og om jeg ble bedt om å dele (det ligger jo litt i kulturen at man deler stashet sitt når man har muligheten). Tror også det spiller en rolle om du røyker kun grønt eller om du også bruker tobakk. Romkameraten min på den tia pleide alltid å blande de to før å få det grønne til å strekke lenger.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men det er jo ikke verre enn å teste selv. Ta et edru døgn, og fyr opp 0.2 å se hva som skjer.
Vis hele sitatet...
Ja, det er vel det jeg har tenkt til. Sette av en kveld, legge fram noe snacks, sette på en film, for deretter å fyre opp og se hva som skjer
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det bare jeg som røyker 1g rent i bong hver session, flere ganger om dagen, og på den måten sløser mye?.....
Vis hele sitatet...

Ta deg en to ukers pause og røyk 0.2-0.3