Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2055
Det har seg sånn at jeg har vert i utlandet i 3 uker snart nå og måtte parkere på langtids parkeringen på værnes.
Blir ca. 800 kroner å betale i automaten når jeg skal heim igjen.
så jeg tenkte at når jeg går for å hente bilen min om det ikke hadde gått an å trykke på billet knappen (som når du skal inn), gå å hente bilen, kjøre ut å bruke den billetten jeg nettopp hentet for og betale med? veit det er camera ved inngangen mn ingen vakter. Er altså snakk om den ute parkeringen
det er nok en dårlig ide. de kan enkelt spole tilbake til det tidpunkt du kjøpte bilett og se hvem du er.. tipper jeg da.
Sitat av ivie Vis innlegg
Det har seg sånn at jeg har vert i utlandet i 3 uker snart nå og måtte parkere på langtids parkeringen på værnes.
Blir ca. 800 kroner å betale i automaten når jeg skal heim igjen.
så jeg tenkte at når jeg går for å hente bilen min om det ikke hadde gått an å trykke på billet knappen (som når du skal inn), gå å hente bilen, kjøre ut å bruke den billetten jeg nettopp hentet for og betale med? veit det er camera ved inngangen mn ingen vakter. Er altså snakk om den ute parkeringen
Vis hele sitatet...
De sender en faktura basert på bilnummeret, tenker jeg. Men en god ide, skal faktisk til Værnes om 5 timer fra Oslo! Skal låne mammas bil, har fått penger for å betale parkeringen, så kan jo prøve dette her og si hvordan det gikk.

Sånn!
Det fungerte ikke, fordi det må være en bil på inngangssiden for at bommen skal gå opp. Det er altså en sensor der, som sjekker om det faktisk er en bil som står der, og når den har passert. Dessuten har jeg en følelse av at sensoren også kan merke om bilen går motsatt vei enn det den skal..