Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 971
Jippi, Lucasarts er her med en ny release , Og denne gangen er det Full Throttle 2. Hvem husker vel ikke Ben og The polecats, de ville motorsykkel fightene og den råe humoren.
Dette gleder jeg meg til

For de som vil lese selv: http://www.itavisen.no/art/1298768.html

Og btw , når vi snakker om Lucasarts osv , noen som har "The Dig" eller SAm & Max på cd??!?!?
og har lyst å dele???
Hadde The Dig og Sam & Max før, skal se om jeg klarer å finne de igjen.
Sier ifra hvis jeg finner.no
de gamle LucasArts spillene er jo så rååååå!!! gamle klassikere som revlusjonerte spillverdenen!
Jeg lasta ned HELE The Dig (450 meg ellerno) over ISDN en gang i tia.. Pappa blei ikke så glad når han fant det ut... Dessuten digger jeg de gamle spillene, Full Throttle, Day of the Tentacle, Sam and Max, The Dig, Indiana Jones og alle de andre jeg brukte mange mange netter på...

Scha
Aah..jeg gikk netopp gjennom hele rommet mitt og ryddet fra tak til gulv..og mitt i den gamle kommoden min fant jeg Full Throttle
Har en del klassikere som Outlaws,sam & Max og Tentacles..
Siste nevnte er jo gull klassikere til 3.86..visst det er noen som husker den dataen....
spellingnazi
canonix's Avatar
Jeg rocka gata med en p166 mmx når Sam & Max gjorde sitt inntog. Day of the Tentacle også om jeg ikke husker helt feil.
Det var faktisk gode tider det!
Alle de plukk og bruk spilla har jeg prøvd.... de er meget bra. Full Throttle 2 er noe som kanskje ikke kan leve opp til forventningene ettersom den første eide cd-hylla mi
Jeg er Lucasarts fan, men Full Throttle (1) var (og er) det mest simpleste adventure spillet jeg har spillt....
Spillet var for jævlig lett og var jo mer en interaktiv tegnefilm...

Alt var greit med spillet bortsett fra vanskelighets graden...
Men interaktiv tegneserie er kewlt!
Day of the tentacle må være spillet som satte mest spor i den lille guttekroppen min på den tiden. Husker første gangen jeg spilte det hos en kompis på C64. Er enig i at Full throttle var lett, men husker jeg sleit på stock car banen på slutten...
Husker de tidlige Monkey Island-spillene veldig godt, med Guybrush Threepwood og gjengen.

P.S. Et nytt Sam & Max er under utvikling til Xbox for tiden. (Sikle..)
http://xbox.ign.com/articles/137/137115p1.html
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som vet hva release-daten er ?

Jeg skumleste Lucasarts.com, men fant ingenting.
Tror ikke det er offentliggjort noen release-date. Står ingenting på tothegame heller.
Håper virkelig ikke Lucasarts ødelegger spillet ved å gjøre det konsoll vennlig. Dem drepte Monkey Island sist de gjorde noe sånt.