Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1814
Anonym bruker
"Lykkelig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hola,

har fått hendene mine på noe Reltebon depot 5mg (tilsvarer oxycontin). Per nå kun to stk, men kan lette fikse flere om det er nødvendig for å oppnå ønsket effekt.

Har ingen toleranse for opiater, og generelt sett lite erfaring med andre rusmidler. Er ikke ute etter å bli helt ute, bare få litt eufori slik at jeg kan ta det litt piano en dag. Enkleste ville jo bare vært å ta tablettene slik som de (eller kun én av dem for den saks skyld) , men kan jeg forvente å føle meg good av det? Leste litt rundt og virket som at folk anbefalte å knuse dem til pulver, for å så helle det i seg med litt veske? Gir visst nok større kick. Men hvor lenge kan jeg forvente at rusen varer da, sammenlignet med at jeg tar tablettene som de er? er depottabletter, ment for å virke ca. 12 timer


setter pris på alt av tips
Reltebon nytter ikke å knuse på samme måte som de gamle Oxyene da de er tilsatt noe som gjør pulveret til gelé om det kommer i kontakt med væsken i magen din.
Depot-effekten vil fortsatt gjelde.

Allikevel er det i min erfaring ganske digg med 30-60mg reltebon, kommer litt an på toleransen din for opiater. Depoteffekten gjør at du har effekt forholdsvis lenge også

Fyrer du en spliff og legger noen mg valium oppå kommer du til å seile ganske mange timer!
Anonym bruker
"Lykkelig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
@krystallkongen aldri tatt opiater før. om jeg hiver i meg 2 stk (altså 10mg totalt), kan jeg forvente grei form da? Eller er det uansett så lite at jeg kan like så godt la være?